بستن

بهمنی در پاسخ به جعفرپور: دانشگاه علوم پزشکی حق گراش است

گریشنا: دکتر بهمنی در پاسخ به سخنان دکتر جعفر‌پور در مجلس شورای اسلامی گفت: «ارتقای دانشکده علوم پزشکی گراش به دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع) حق شهرستان گراش است و ما از این حق دفاع می‌کنیم.»

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ با انتشار خبر سخنرانی دکتر جعفرپور در مجلس شورای اسلامی  در سایت گریشنا؛ دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی اعلام کرد: «دانشکده علوم پزشکی گراش با داشتن امکانات وسیع، زیبا، منحصر به فرد و ظرفیت دانشگاهی و خوابگاهی برای ۳۰۰۰ دانشجو، داشتن رشته‌های مختلف (اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، فوریت پزشکی) در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته، بهترین گزینه برای مرکزیت دانشگاه در منطقه است.»

وی افزود: «مسوولین کشوری در بازدیدهای مکرری که از دانشکده علوم پزشکی گراش داشته‌اند، همگی بر این نکته اذعان دارند که جایگاه این دانشکده در حد دانشگاه است.»

دکتر میرزا خلیل بهمنی در ادامه گفت: «همان‌طور که مردم فهیم و عزیز گراش می‌دانند، تبدیل دانشکده به دانشگاه نیاز به داشتن شرایطی دارد که ما برای به وجود آوردن شرایط مورد نیاز در حال پیگیری و تلاش هستیم.»

دکتر بهمنی اضافه کرد: «همان‌طور که در نماز جمعه اعلام کردم، در خصوص اخذ رشته‌های جدید تلاش‌هایی صورت گرفته، ولی کافی نیست و ما باز پیگیر هستیم و سعی می‌کنیم تا با گرفتن رشته‌های مختلف دیگر و آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب و با تعامل و همدلی و همکاری مسوولین در مسیر دانشگاه شدن قدم مهم و موثری برداریم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در پایان تاکید کرد: «تبدیل دانشکده علوم پزشکی گراش به دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع)  با توجه به امکانات و تجهیزات و مواردی که ذکر شد، حق شهرستان گراش است  و ما از این حق دفاع می کنیم.»

Jafarpoor- Bahmani

14 نظر

  1. اگر قصد ادغام دانشکده های لار و گراش و ارتقای آن به دانشگاه است طبق فرمایشات آقای دکتر بهمنی مرکزیت آن باید در گراش باشد چرا که از نظر امکانات و ساختار قابل مقایسه با لار نمیباشد و به مراتب امکانات و زیر ساختهای دانشکده گراش بیشتر از لار است و تقریبا با مرکز استان در یک سطح میباشند لذا آقای دکتر جعفرپور واقعا خواستار ارتقا میباشند لازم است تعصبات لاری بودن را کنار بگذارند و اگر بفکر آینده است باید بمرکزیت گراش اینکار انجام گیرد

  2. این جعفرپورهمون جعفرپوریه که تونمازجمعه کذایی اینقدر درمورد تاسیس وراه اندازی دانشکده پزشکی ازش تعریف وتمجیدکردیمه یایه جعفرپوردیگه س؟؟!!
    یادمه اونروزتقریباایشون روهمه کاره تاسیس این دانشکده ها معرفی کردیم وبارهاوبارهاازش نام بردیم وازش تشکرکردیم.
    ودریغ ازاینکه یکبارنامی ازسردارحسنی ببریم.
    خب اگه کار،کارخودش بودپس چراازاون اول دودانشکده دردوشهرمجاورمجوزشوگرفت؟؟؟!!!
    خدایاشکرت که دشمنان مارواز….قراردادی.

    1. من خودم تو اون نمازجمعه کذایی حضور داشتم کسی منکر خدمات آقای حسنی نیست و نیز کسی نمی تونه منکر خدمات آقای دکتر بهمنی باشه.
      ضمن اینکه دکتر بهمنی حرفی نزد که مستحق اون همه حرفای رکیک باشه

      دوست گرامی لطفا به سردارتون بگین ما بهشون رای دادیم تو شورا که پیگیر مساله محدوده باشن که تا حالا خبر خوبی ازش نیومده اگر هم در دوره بعد برای تجدید دوره سرداری رای می خوان از طرف من یکی مشروط به حل مسئله محدوده هستش

  3. آقای بهمنی همانطور که اذعان داشته اید ارتقاء دانشکده به دانشگاه به حداقل دو تا سه دانشکده تحت پوشش دارد که لاریها این را یکی ازآن دو را در اوز دنبالند شما نیز از چمبره گراش خارج شوید ویکی از دانشکده ها ی مورد نیاز را در ارد راه اندازی کنید تا راه برای ارتقاء فراهم شود بدیهی است مردم فهیم وخیل تحصیل کرده های ارد تمام قد از این روند حمایت کرده و تمام ظرفیت خود را درسال همدلی وهم زبانی دراین راستا به کارخواهند گرفت واین را نشانی از حسن نیت تلقی خواهند کرد وبا توجه داشت که اردیها ازنظرارتباطات افقی ظرفیتشان بالا است هرچند جیبشان چون شما پرنیست

  4. ما مردم گراش قاطعانه از دکتر بهمنی حمایت میکنیم. با شناختی که ما از شجاعت و پیگیری های دکتر بهمنی داریم به هیچ عنوان زیر بار حرف زور نمی ره هر چند طرفش نماینده مجلس باشه.
    کاش قدر شناس باشیم

  5. اردی جون سلام:
    ۱. سیاست دولت تمرکز دانشکده های یک دانشگاه ست مثل دانشگاه شیراز
    ۲. سیاسی بازی بود مثل جند اداره دیگر که اکثرا هم نمایندگی هستند جهت جذب نشدن به سمت گراش
    ۳. یا علی اگر پول و خیر دارید شروع کنید به ساخت دانشکده، چون اوزی ها هم خودشون دارند میسازند دانشکده شان را(به اسم اوز به کام لار)
    ۴. برادریت را ثابت کن جانم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top