بستن

افتتاح رسمی MRI و مرکز پیشگیری از سرطان گراش

گریشنا: هم‌زمان با سفر رییس جمهور به استان فارس، دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز به شهرستان گراش سفر کرد. وزیر بهداشت در سفر سه ساعتی خود به گراش دو مرکز تشخیصی درمانی را افتتاح کرد و در جمع خیرین سلامت سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، ۹ اردیبهشت وزیر بهداشت ساعت ۱۰ شب با استقبال مردمی وارد بیمارستان گراش شد.

13940209 Behdasht Vazir (34)

 

افتتاح MRI هشت میلیاردی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع)، مرکز MRI این بیمارستان را به صورت رسمی افتتاح کرد. دکتر محقق معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش درباره این پروژه گفت: «هزینه خرید این دستگاه پیشرفته بالغ بر پنج میلیارد و چهارصدمیلیون تومان، و هزینه ساختمان این مرکز بالغ بر دو میلیارد تومان می‌باشد که تمام هزینه‌ها توسط خیّر گراشی تامین شده است.» دکتر محقق افزود: «این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و با هزار متر زیربنا در سه طبقه ساخته شده است.»

مرکز منطقه‌ای برای پیشگیری از سرطان

دومین برنامه دکتر هاشمی در گراش، افتتاح مرکز پیشگیری از سرطان بود که وزیر بهداشت با حضور در این مرکز از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد. به گفته معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش، این مرکز با ۱۰۰۰ متر زیربنا ساخته شده است که هزینه ساخت مرکز بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و هزینه تجهیزات نیز حدود سه میلیارد تومان است که تمام هزینه‌ها توسط خیّر گراشی تامین شده است.

رییس این مرکز دکتر احمد عبداللهی، فوق تخصص جراحی سرطان است. او درباره افتتاح این مرکز گفت: «با توجه به روند افزایش سرطان در کشور، راه اندازی این مرکز برای آگاهی مردم و نیز تشخیص و جراحی و درمان سرطان کمک خوبی برای کل مردم منطقه است.» به گفته دکتر عبدالهی، پیش از افتتاح رسمی این مرکز، از مهرماه ۹۳ تا فروردین ۹۴ حدود ۴۰۰۰ مورد معاینه سرطان در این مرکز انجام شده است.

دکتر سید حسن هاشمی پس از افتتاح دو مرکز در بیمارستان گراش، از قسمت‌های مختلف این مرکز آموزشی درمانی بازدید کرد و بازدیدی کوتاه نیز از دانشکده علوم پزشکی گراش داشت.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. چه عجب بالاخره خبرسفروزیربهداشت رامنعکس کردین البته پس ازکش وقوس فراوان ولی چرا اینقدر دیردرباره دانشگاه شدن دانشکده پزشکی خبری نشد درباره بودجه شهرستان هم خبری نیست بازهم ممنون که پس ازاین مدت بالاخره دل به دریا زدین وخبررومنعکس کردین

  2. یوقت آقای وزیر بهداشت که به گراش سفر کردن و MRI رو راه اندازی کردن خسته نشده باشن ها

    الکی مثلا وزیر بهداشت کشور اومده تو شهرستان و خیلی زحمت کشیده تو جلسات وقول بودجه و ارتقای سطح کیفی و کمبود و دانشکده رو به دانشگاه تبدیل کنه خخخ

  3. اومدن بگن : من آنم که رستم بود پهلوان!!!!
    یعنی قیچی روبان چین اینقدر سنگین بود که هیچکی نمیتونست روبانو بچینه حتما باید وزیر بهداشت میومد ساختمون شیخ احمد رو افتتاح کنه؟؟؟؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top