بستن

تجلیل از مدیران و معلمان نمونه در سالن سراجی

گریشنا: همایش بزرگداشت روز معلم و تجلیل از معلمان و مدیران نمونه دوشنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه، ساعت هفده در سالن سراجی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این همایش با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و با حضور مهمان ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ صدوقی، مسئولین ادارات، معلمان و دانش‌آموزان اجرا شد.

دهقانی، دبیر برگزاری همایش و نازنین قزل‌جهرمی دانشجوی رشته عکاسی، مجری این برنامه بود. تلاوت آیات کلام‌ الله مجید، سخنرانی درویشی، مدیر آموزش و پرورش، سخنرانی فرماندار شهرستان، اجرای دکلمه توسط بامری از دبستان بانو حقانی، اجرای سرود از دبستان بانو حقانی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ صدوقی از جمله برنامه‌هایی بود که در این همایش به اجرا درآمد.
کبری قربانی، مدیر دبستان غیر دولتی غدیر، نجیبه اشکوه، آموزگار کلاس پنجم دبستان حقانی، محمدرضا پاک‌سرشت، مدیر دبستان ابدی و فوزیه ناصری، مربی پرورشی، مدیران و معلمان نمونه‌ی شهرستان گراش بودند که در این مراسم از آن‌ها قدردانی شد.
محمدهاشم درویشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش ضمن تبریک ایام میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامی‌داشت هفته‌ی معلم و همچنین ضمن تسلیت ارتحال پیام‌آور عاشورا، زینب کبری (س)، خاطرنشان کرد: «تجلیل از معلم، تجلیل از علم است و تجلیل از علم هم تجلیل از تمامی پیام‌آوران الهی و گل‌های سر سبد آفرینش است. و این افتخار ماست که شغل‌مان شغل انبیاست و رسالتی که بر عهده داریم رسالتی است که انبیا بر عهده داشتند.» او در پایان صحبت‌های خود از مسئولینی که در این مراسم حضور داشتند و معلمان و مهمان این برنامه، شیخ صدوقی تشکر کرد.

moalm13
فرودی، فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به حجت‌السلام صدوقی، روز معلم و سالگرد شهادت معلم انقلاب استاد مرتضی مطهری را گرامی داشت و در ادامه گفت:«بدون شک بزرگداشت مقام معلم بزرگداشت علم و دانش و معرفت است. تفاوت انسان از حیوان، همان عقل و علم و دانش است که معلمین ما مروج آن هستند.»
فرودی در ادامه بیان کرد: «یکی از مشکلاتی که جامعه ما دارد با آن دست و پنجه نرم می‌کند مباحث فرهنگی است. هر اجتماعی در تلاش است که فرهنگ و اعتقادات خودش را حفظ کند و تقویت کند، از طرف دیگر نظام ما و انقلاب ما که یک انقلاب فرهنگی است دشمنان ما تلاش دارند که این عقیده و فکر و فرهنگ را از جوانان ما بگیرد و یکی از قشرهایی که می‌تواند با آن مبارزه کند، قشر معلم است. معلم می‌تواند اخلاق، فرهنگ و اعتقادات را به نسل جدید منتقل کند.»
فرماندار شهرستان گراش خاطرنشان کرد: «در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچه که امروز از معلمین عزیز به عنوان نمایندگان نظام و نمایندگان دولت توقع است این است که ایدئولوژی غالب این نظام را ترویج و تبلیغ کنند. امروزه ایده غالب نظام جمهوری اسلامی بحث ولایت فقیه است و امروز باید به نوعی سیاست‌های دولت که وجه غالب جامعه هست و جامعه در انتخابات آن را از ما خواسته را تبلیغ کنند. امروز سیاست غالب دولت، تدبیر، عقلانیت و پاشیدن بذر امید در جامعه است که معلمان باید آن را در جامعه ارائه دهند.»

این برنامه با پذیرایی شام در باغ عظیمی به پایان رسید.

moalm10

5 نظر

    1. با سلام خدمت همه دوستان
      متاسفانه در اخباری که طی این چند روز از آموزش و پرورش در سایت درج شده است ،‌ برخی از دوستان کم لطفی کرده و با بی‌انصافی مدیر جدید آموزش و پرورش را مثل همین کامنت خطاب قرار داده اند .
      از همه دوستان استدعا دارم که با نگاهی باز و عاری از هرگونه غرض‌ورزی به موضوع نگاه کنند،‌چرا که جناب درویشی فقط ۸ ماه است که مدیریت را پذیرفته اند و در این مدت کوتاه هم کارهای خوبی صورت گرفته است ، بهتر است به جای قضاوتهای ناعادلانه ،‌ایشان راحمایت کنیم تا وی بتواند ضمن دلگرم شدن ،عملکرد بهتری داشته باشد ولی متاسفانه برخی فکر میکنند که ایشان باید معجزه کنند و فقط تخریب کردن را یاد گرفته اند .
      در یکی از کامنت ها دیدم که نوشته بودند هیچ کس از عملکرد ایشان راضی نیست ؛‌ ایا این نظر منصفانه است ؟ خوشبختانه مردم فهیم شهرستان گراش، انتقاد کنندگان و نظراتشان را از نظرات سازنده و منصفانه و دلسوزانه تمیز میدهند.
      ضمن اینکه ایشان با داشتن روحیه صبر و متانت معتقد به قضاوت و حتی انتقاد به صورت کارشناسی شده و سازنده هستند، کما اینکه در سخنرانی روز تودیع و معارفه نیز این را عنوان کردند.

  1. در همین نظر فوق که متاسفانه نظری کاملا غیر کارشناسی است هم همینطور …
    ببینید … خطاب به فرماندار نوشته اند : که مافردی گراشی که پیگیر مسائل آموزش و پرورش هستند میخواهیم .
    آیا جناب درویشی گراشی نیستند؟
    آیا پیگیر مسائل مربوط به آموزش و پرورش نیستند؟
    اگر شما ادعای پیگیر نبودن دارید ،‌ به صورت مصداقی بفرمایید.
    آیا آشنا به مسائل آموزش و پرورش نیستند؟
    چگونه این مسائل را مطرح می‌فرمایید در صورتی که تمام فرمایشات شما بدون حتی کوچکترین نظر کارشناسی شده می‌باشد.
    جناب درویشی یکی از باسابقه ترین افراد در امر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش شهرستان هستند و کاملا به مسائل آموزشی و پرورشی مسلط اند.
    هرچند هیچ کس کامل نیست ولی همانطور که در کامنت فوق عرض کردم باید حمایت کنیم .

  2. بهتر نیست به جای تخریب با ارایه پشنهادهای عملی و قابل اجرا با توجه به شرایط امروز( به ویژه وضعیت بودجه) به مدیران کمک کنیم و کمی هم مهلت دهیم تا این مدیران بتوانند کار کنند؟! هیچ کسی در مدت کم معجزه نمی تواند بکند.انصاف داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top