بستن

شهرداری مشغول کار است: خلیج‌فارس، الله‌قلی‌خان، بسیج، رسالت

گریشنا: آسفالت ادامه بلوار الله‌قلی‌خان و خیابان بسیج به اتمام رسید. در مرحله بعدِ فعالیت‌های عمرانی، شهرداری گراش آسفالت بلوار رسالت را تعویض می‌کند.

Asfalt Basij 02

آسفالت ادامه خیابان‌های بسیج و اله‌قلی‌خان

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش با مشخص شدن پیمانکار آسفالت خیابان و معابر شهر از طریق تشریفات مناقصه، بلافاصله عملیات آسفالت انتهای خیابان بسیج و بلوار الله‌قلی‌خان مطابق با برنامه‌های ارائه شده شهرداری آغاز و هفته گذشته به پایان رسید.

با آماده بودن زیرسازی این خیابان‌ها که در سال گذشته زیرسازی شده بود و همچنین خرید قیر سهمیه‌ای در اوایل سال جاری، شرایط برای سرعت بخشیدن به کار مهیا بود که بلافاصله پس از مشخص شدن پیمانکار عملیات آغاز شد و طی یک هفته به پایان رسید.

خیابان بسیج تا ابتدای ورودی خیابان آزادی آسفالت شده و مشکل فاضلاب این خیابان نیز در حال بررسی است. هفته‌ی گذشته مهندسین استان از این منطقه بازدید کردند و پس از بررسی شرایط تصفیه فاضلاب و بازگشت به چرخه فضای سبز، عملیات اجرایی این پروژه نیز اجرا خواهد شد.

خیابان بسیج در جنوب شرقی گراش قرار دارد که تاکنون چندین بار توسعه یافته است. خیابان الله‌قلی‌خان در شمال گراش کنار بوستان یاران قرار دارد. ساخت این بلوار سه سال پیش آغاز شد.

بلوار رسالت در مرحله بعد

از بعدازظهر امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت عملیات آسفالت بلوار رسالت  (ورودی بلوار از کنار بیمارستان تا ورودی بلوار امام حسین (ع)) آغاز خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری از شهروندان خواسته است با توجه به پرتردد بودن مسیر و دوبانده شدن لاین ورودی به شهر از سمت اوز، در صورت نیاز از مسیرهای خیابان رازی – بلوار امام حسین (ع)  و یا خیابان شهید مطهری – بلوار امام حسین (ع)  (خیابان های پشت بیمارستان) تردد کنند.

تکمیل بلوار خلیج‌فارس

با اتمام ساخت ادامه بلوار خلیج فارس در مسیر گراش به لار در سال گذشته، مسال عملیات احداث رفوژ وسط بلوار خلیج فارس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش مهندس اسدی مسئول واحد عمران شهرداری گراش خبر داد از هفته گذشته عملیات برش آسفالت قدیمی بلوار آغاز شده است و پس از برداشت لایه های اضافی وسط عملیات ساخت رفوژ آغاز خواهد شد. این پروزه به طول ۳ کیلومتر تا پیچ معروف کوه نئزه ادامه خواهد داشت.

بلوار خلیخ فارس در ورودی شهر از سمت لار قرار گرفته که سال گذشته بخشی از آن احداث شد و با نورپردازی و فضای سبز و المان های شهری تجهیز شده است . در حال حاضر فضاهای خالی این بخش از بلوار در حال بررسی است و طرح هایی جهت احداث المان های شهری از سوی طراحان ارائه شده است که در صورت تصویب به زودی اجرا خواهد شد.

 

 

 

5 نظر

  1. ما جهت زیر سازی و اسفالت کوچه شهیدان نام اور شش ماه است بول داده ایم و هر روز به ما امروز وفردا میکنند در حای که قرار بود ۲۰ روزه اسفالت کنند
    از بس شهرداری رفته ایم و هر دفعه قول ۲۰ روز دیگر داده اند خسته شدهایم کسی هم نیست باسخ گو باشد

  2. سلام لطفا شهرداری نسبت به بازسازی پارک مسکن مهر اقدام کند.ساکنان این شهرک ۸۰۸واحدی از داشتن یک پارک مجهز و مرتب محرومند

  3. اینکه خیابانها را تکه تکه اسقالت میکنند خوب.
    چرا ؟
    چون هر خیابان را ده بار میتوانند به سر مردم بکوبند که کار میکنیم و…
    و از یک طرف دیگر میتواند چندین بار تبلیغ کنند شورا فلان است .(مردم هم احمق هستند آره شورا ؟)
    از شهردار هیچ انتظاری نیست چون تازه امده و از همان بدو ورود عده ای هستند که خیلی زیرکانه و روانشناسی شده شهردار را فرمت میکنند.
    شهردار هیچ تقصیری هم ندارد چون اطرافیانش به اصطلاح از معتمدین شهر اند :))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top