بستن

قرآن کریم را در یک سال حفظ کنید

گریشنا: مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش برای دوره‌های حفظ یک ساله قرآن ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش؛ این مجمع‌القرآن در زمینه‌ی حفظ کل قرآن کریم به مدت یک سال برای خواهران و برادران و به صورت شبانه‌روزی با امکانات کامل رفاهی، خوابگاهی و حضور اساتید مجرب ثبت‌نام می‌کند. این سومین دوره حفظ یک ساله است که مجمع‌القرآن برگزار می‌کند.

متقاضیان باید متولد سال‌های ۶۹ تا ۷۹ باشند و متولدین ۶۴ تا ۶۸ نیز با شرایط خاص قبول می‌شوند. از جمله این شرایط، سلامت کامل جسمی و روحی، عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره است.

واحد برادران مدرسه شبانه روزی مجمع‌القرآن فاطمیون در بلوار خلیج فارس و واحد خواهران مدرسه شبانه روزی مجمع‌القرآن فاطمیون  در خیابان درمانگاه قرار دارد. داوطلبان در فرم ثبت‌نام می‌توانند فقط در یکی از مدارس شبانه‌روزی کشور ثبت‌نام کنند و پس از ثبت‌نام تغییر مکان به هیچ وجه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

داوطلبانی که در مصاحبه و آزمون روخوانی و روان‌خوانی انتخاب می‌شوند، در دوره آزمایشی که به مدت چهل روز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و در صورت قبولی در دوره آزمایشی گزینش نهایی صورت می‌گیرد.

hefz (1)

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ بیستم اردیبهشت تا سی‌ویکم خردادماه با مراجعه به سایت www.mqfg.ir ثبت‌نام کنند.

هزینه ثبت‌نام اینترنتی بیست و پنج هزار تومان است و شهریه در نظر گرفته شده برای دوره چهل روزه آزمایشی مبلغ دویست هزار تومان است که این مبلغ پس از اعلام اسامی افراد پذیرفته شده در مصاحبه، از آن‌ها جهت شرکت در دوره آزمایشی دریافت می‌شود. پس از دوره آزمایشی هزینه قرآن‌آموزان در طول دوره به صورت ماهیانه مبلغ یکصد و سی هزار تومان است.

در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا بروز هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۷۴۸۲۶۶۴۲ و یا شماره ثابت ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۴ تماس بگیرید.

فرم ثبت نام و پرداخت آنلاین

فرم ثبت نام پس از پرداخت حضوری بانکی

 

 

6 نظر

  1. سلام
    آقا یا خانم حجاب
    مجمع القرآن فاطمیون یه طرح دیگه داره به نام طرح رضوان که در این طرح قرآن را در سه سال حفظ می‌کنند و محدودیت سنی ندارد از حیث مفاهیم هم قوی تر کار می شود

  2. باسلام ایا بهتر نیست بیشتر روی عمل به قران کریم که هدف غایی از نزول ان است بیشتر کار شود تا حفظ ان که اگر بعد از یکسال قرایتش تکرار نشه فراموش میشه

    1. با سلام و احترام
      امام خمینی ره در وصیتی به فرزند بزرگوارش میفرماید به قرائت و روخوانی ظاهری قران نیز پایبند باش و نگو که تاثیری ندارد که این از وسوسه های شیطان است!
      انشاالله که با تشویق مسئولین و خانواده ها فرزندان توفیق حفظ قران پیدا کنن و از برکات معنوی این مهم بهره مند گردند
      سخنی از رهبر معظم انقلاب در این باره هست که میفرمایند:
      حاضرم هر انچه از معنویت تا الان به دست اورده ام بدهم و به جای ان حفظ قران را بگیرم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top