بستن

ویدیو: آنچه خیرین مدرسه‌ساز می‌سازند

گریشنا: در همایش خیرین مدرسه‌ساز پروژهای در دست ساخت خیرین معرفی شد.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش در این ویدیو پروژه‌های ساخته شده و در دست ساخت خیرین مدرسه‌ساز در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ را معرفی کرده است. گزارش جلسه را در خبر گریشنا بخوانید.

آموزشگاه نمونه دولتی محبی و آموزشگاه مهر سلیمی در شهرک پردیس از ابتدای سال تحصیلی به بهره‌برداری رسیده است. آموزشگاه علی‌ابن ابطالب (ع) فداغ نیز ابتدای سال تحصیلی افتتاح شد. نمازخانه‌های مدرسه سعادت، دبستان شهید عالمی ، دبستان پاکزاد و شهید علیپور ارد توسط خیرین در سال جاری ساخته شد. آموزشگاه‌های خشنود ارد، شادروان انصاری در بلوار شهدای گراش و قمری در شهرک پردیس در دست ساخت است. سالن اجلاس شوری نیز امسال به جمع سالن‌های اجتماعات شهرستان اضافه می‌شود.

امسال ساخت خانه معلم ارد، سالن اجتماعات کانون حضرت معصومه (س) و آموزشگاه روستای محمد زینا آغاز شده است.

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. اگر در کانون حضرت معصومه س سالن اجتماعات – خوابگاه(طبقه همکف سالن اجتماعات و طبق بالا خوابگاه) یا خوابگاه احداث شود مفید تر خواهد بود. چون خوابگاه برای همایش ها و مسابقات دانش آموزی و فرهنگیان و دیگر ادارات، اجاره به فرهنگیان مجردو… بدرد میخورد. حال از من گفتن بود نگید نگفتی، زمانی میشه میگید ای کاش خوابگاهی داشتیم!
    برای هزینه های مدارس هم می توان آنهایی که شرایط ساخت مغازه را دارند، اجازه داده شود که این کار انجام گیرد که فشار از روی دوش مدرسه،والدین واداره برداشته شود.

  2. با عرض سلام خدمت مدیر و مخاطبین محترم سایت
    معذرت خواهی بابت اینکه دیدگاه ربطی به خبر نداره
    مساله ای که خوشبختانه کام مردم را شیرین می کند بحث زیبا سازی شهر است. اخیرا شهرداری محترم پرروژه اسفالت فلکه در واقع اصلی و خیابان جلو بیمارستان را شروع کرده است که بسیار کار پسنندیده ای است اما کیفیت نامناسب اسفالت جدید این منطقه نه تنها کام مردم را شیرین نکرده است بلکه کام مردم را تلخ کرده و باعث نارضایتی مردم است. می طلبد نظارت شهرداری و شورای محترم شهر بیشتر از گذشته باشد چون توقع مردم این است. اگه قرار بود یک اسفالت اینچننی به مردم تحویل دهید چه نیاز به خرج مضاعف بود همین آسفالت قبل خودش خیلی ام خوبتر بود . ما قدیما یک پارچه ای داشتیم در واقع بهش میگفتن پارچه چهل تیکه که بعضا کاربرد کهنه برای بچه های تازه به دنیا آمده بود داشت. حالا این آسفالت و پروژه شهرداری محترم مثال این قضیه است. از اقای زارع شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر انتظار می رود انچه که در شان مردم شهر است رعایت کنند و به دیدگاه مردم احترام بگذارند. اسفالت این منظقه توهین است به شعور مردم شهر
    من برای قضاوت بیشتر مردم را دعوت به عبور از این مسیر می کنم
    متاسفانه خواهید دید وضعیت نابسامان و بی نظارتی موجود را

  3. در باسخ به نظر گراش من باید بگویم که شهرداری فقط با یک بیمان کار یعنی اقای رضایی کار میکند و تمام بروزه هایش به ایشان میدهد که چرا حالا معلوم نیت و واقا که اسفالت اخیر بی کیفیت میباشد و همان اسفالت کهنه و قدیمی خودش بهتر بو و این همه خرج و مخارج هم نمیکردند جالب است که شهر داری هیچ نظارتی بر این اسفالت ندارد و انگار بیمان کار همه را شرمنده کرده و صدای هیچکس در نمی ااید

  4. تشکر از تمام خیرین مدرسه ساز، به امید ساخت دانشگاه های متعدد که نیاز جوانان می باشد،، من جمله دانشگاه آزاد که بیشترین دانشجو را دار می باشد ، همچنین دانشگاه پیام نور که پر علاقه ترین دانشگاه هست، و دیگر دانشگاه ها که در این شهر نیاز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top