بستن

دانش‌آموزان اردی برای حفظ قرآن تقدیر شدند

گریشنا: نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای ارد مسابقه‌ای تحت عنوان حفظ یک تا چهار جزء قرآن کریم بین دانش‌آموزان مدارس این بخش برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش؛ به گفته‎ی محمدجواد دلام، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد؛برای شرکت در این طرح دانش‌آموزان در مدارس پسرانه و دخترانه نام نویسی کردند و در یک روز معین از آنها آزمون به عمل آمد.

از تعداد دوازده نفر حافظان یک جزء، ۹ نفر آن‌ها از مدارس دخترانه و ۳ نفر دیگر از مدارس پسرانه بودند که موفق به کسب مقام برتر شدند و در نیم جزء نیز تعداد چهل نفر ثبت‌نام کردند که سه نفر از پسران و سه نفر از دختران موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند و به بیست نفر جوایزی اهدا شد.همچنین ۱۰ نفر از طرف حوزه مقاومت بسیج موفق به حفظ یک تا چهار جزء قرآن کریم شدند.

به حافظان برتر در نماز جمعه هفته‌ی پبش هدایایی اعطا شد. هزینه‌ی خرید هدایای این طرح، مبلغ چهار میلیون تومان بود و عکس آن‌ها نیز به صورت بنر در چند نقطه از شهر نصب شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغ؛ امام جمعه بخش ارد، صالحی؛ بخشدار ارد، اعضای شورای اسلامی، مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، حمیدرضا کارگرفرد در اجرای این طرح قرآنی با نمایندگی آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج شهدای ارد همکاری داشتند.

arad2

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top