بستن

هلال‌احمر با شکست دادن شهید نیرومند لار، در خنج قهرمان شد

گریشنا: هلال احمر گراش، قهرمان مسابقات فوتبال خنج یادواره زنده‌یاد مهندس یونس ابراهیمی شد.
به گزارش حسین‌پور؛ یک دوره مسابقات فوتبال یادواره زنده یاد مهندس یونس ابراهیمی به میزبانی شهرستان خنج با حضور تیم‌هایی از گراش، لار، قیروکارزین، ارد، بیرم، و سه تیم از خنج در قالب دو گروه برگزار شد که در پایان دور مقدماتی تیم‌های منتخب خنج و هلال احمر گراش از گروه الف و شهید رنجبر لار و ستارگان قیروکارزین از گروه ب به دور بعد صعود کردند.
در مرحله نیمه نهایی تیم هلال احمر در یک بازی سخت و نفسگیر و در حالی که ۹ نفره با یک گل از تیم قیرو‌کارزین عقب بود، توانست با دو گل دقایق پایانی بلاغی و چترآبگون پیروز این میدان شود و به دیدار فینال راه یابد. در دیگر مسابقه تیم شهید رنجبر لار با نتیجه یک بر صفر از سد منتخب خنج گذشت تا حریف هلال احمر در دیدار نهایی شود. در دیدار رده بندی تیم منتخب خنج در ضربات پنالتی از سد نماینده قیرو کارزین گذشت و سوم شد.
دو تیم هلال احمر گراش و شهید رنجبر لار در حالی برگزار کننده دیدار فینال بودند که جمع کثیری از علاقه‌مندان به فوتبال به همراه مسوولین شهرستان خنج در ورزشگاه حضور داشتند. این دیدار به قضاوت حسینعلی رحمتی داور برجسته خنجی آغاز شد. هلال احمری‌ها از همان ابتدا برتری خود را برحریف دیکته کردند و در دقیقه بیست‌ و پنج، توسط حسن نجاتی به گل برتری دست یافتند. در دقیقه سی‌ و هشت؛ سعید بلاغی به زیبایی دروازه لار را گشود تا هلال احمری‌ها با خیال آسوده به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم نماینده لار چهره تهاجمی به خود گرفت و خیلی زود و در دقیقه ۵۳ یکی از گل‌ها را پاسخ داد و اختلاف را به حداقل رساند. ولی دقایقی پس از این گل سعید چترآبگون گل سوم هلال‌احمر را به ثمر رساند تا به جام نزدیک‌تر شوند.

helalahmar3
در دقیقه ۷۸ سعید چترآبگون پس از دریبل نمودن سه بازیکن حریف با ضربه‌ای استادانه از فاصله ۳۰ متری تیر خلاص را بر پیکره نماینده لار شلیک نمود تا تیمش را ۴ بر یک جلو بیاندازد. در اواخر بازی فشار لاری‌ها باعث شد آنها گل دوم خودشان را هم به ثمر برسانند تا در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع نماینده گراش به پایان رسد.
در مراسم اختتامیه کاپ قهرمانی از سوی خانواده مرحوم ابراهیمی به تیم‌های اول تا سوم اهدا شد و از مسوولین برگزاری این مسابقات نیز قدردانی به عمل آمد. قرار است این مسابقات در سال‌های آینده نیز برگزار شود.
آذربادگان سرمربی هلال‌احمر پس از پایان مسابقه اظهار داشت: «خدا را شاکرم که یک بار دیگر توانستیم از اعتبار فوتبال گراش دفاع کنیم و قهرمان این دوره از مسابقات لقب گیریم. ما با هدف آمادگی تیم‌مان جهت شرکت در مسابقات گراش پا به این تورنمنت گذاشتیم و با توجه به این‌که تیم‌های خنج، قیر‌وکارزین، لار، بیرم در قالب تیم منتخب در این دوره حضور یافته بودند، محک خوبی خوردیم. مخصوصا در دیدار نیمه نهایی که بحمداله توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و به مقام قهرمانی دست یابیم.»
آذربادگان در پایان از نبودن سرویس جهت عزیمت به مسابقات به شدت گله‌مند بود و اظهار داشت: «اگر یک مینی‌بوس در اختیار داشتیم به غیر از مسابقات استانی و کشوری در تمامی مسابقات که در سطح منطقه برگزار می‌‌شد، شرکت می‌کردیم. ولی متاسفانه ما برای اعزام تیم به خاطر نبودن مینی‌بوس به شدت تحت فشار هستیم و مجبوریم با وسیله شخصی بازیکنان، تمام خطرات جاده را به جان بخریم و به محل مسابقه برویم.» وی در پایان از مسوولین خواست ترتیبی اتخاذ کند تا تیم‌هایی که قصد شرکت در مسابقات استانی و کشوری را دارند دغدغه سرویس ایاب و ذهاب نداشته باشند.

helalahmar4

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top