بستن

شاخ‌به‌شاخ شدن دو سمند، هشت نفر را مصدوم کرد

گریشنا: شاخ‌به‌شاخ شدن دو اتوموبیل سمند در جاده ارد، هشت مصدوم را به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش فرستاد.

این تصادف دیروز ۹ خردادماه ساعت ۱۸ و ۴۱ دقیقه و در اثر انحراف به چپ راننده‌ی سمند نوک‌مدادی به چپ، جهت گردش به سمت ارد، رخ داد، و باعث شد با سمند بژرنگ که از روبه‌رو می‌آمد، شاخ‌به‌شاخ شود.

سرنشینان سمند نوک مدادی از اهالی بیرم، و سمند بژرنگ از اهالی بیغرد خنج بودند. ۸ مصدوم این حادثه شامل ۲ طفل، ۲ راننده آقا و ۴ خانم، بعد از اقدامات ثابت‌سازی و نجات‌دهنده‌ی حیات توسط اورژانس ارد، به بیمارستان گراش منتقل شدند.

جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش، در تکمیل این خبر گفت: «در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ ارد مبنی بر تصادف دو ماشین در دوراهی ارد، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام گردیدند. این حادثه هشت مصدوم داشت، و به علت تعداد زیاد مصدومین، از اورژانس خنج درخواست آمبولانس کمکی شد، و مصدومان به بیمارستان گراش منتقل شدند.»

ایزدی اضافه می‌کند: «خوشبختانه این تصادف تلفات جانی در بر نداشت.»

Tasadof 09031394

2 نظر

  1. سلام
    انشا الله همیشه موفق باشید.
    یه چیزی یادتون نرفته؟
    به نظرم ارژانس گراش و هلال احمر گراش هم حضور داشت.
    یعنی ………
    من به نوبه خودم از ارژانس گراش و هلال احمر تشکر میکنم خدا قوت.
    یا علی

  2. با سلام
    خسته نباشید به گروههای امدادی، تا جایی که خبر دارم و حضور داشتم از نیروهای امدادی هلال احمر هم در خواست شد و به محل اعزام شدند اما بدلیل اینکه نیروهای اورژانس با دو ماشین مصدومان را با خود منتقل می کردند در بین راه نیروهای هلال احمر بدون مصدوم به شهر بازگشتند. صرفا جهت اطلاع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top