بستن

اخطار اداره گار: علمک‌های بدون انشعاب جمع‌آوری می‌شود

گریشنا: اداره گاز شهرستان گراش در اخطاریه‌ای اعلام کرد که علمک‌های فاقد انشعاب جمع‌آوری و به متقاضایان آماده اشتراک واگذاری می‌شود.

با توجه به تعداد قابل توجه علمک‌های بلااستفاده نصب شده در سطح شهر و همچنین نیاز به علمک برای مشترکین دیگر، اداره گاز اخطاریه‌ای را صادر کرد. اداره گاز به کسانی که علمک آن‌ها نصب شده مهلت داده است تا پایان تیرماه برای نصب انشعاب اقدام کنند. علمک‌های بدون استفاده جمع‌آوری و  در اختیار متقاضیانی قرار می‌گیرد که لوله‌کشی گاز طبیعی داخل منزل آن‌ها انجام شده و منتظر نصب علمک هستند.

در این اخطاریه آماده است: «پیرو سیاست جدید وزارت نفت، از این به بعد نفت سفید به افرادی که دارای انشعاب گاز طبیعی باشند داده نمی‌شود.»

با جمع‌آوری علمک اداره گاز نصب مجدد انشعاب مشروط به داشتن شرایط و پرداخت کامل هزینه‌های اجرا از سوی متقاضی است.

melli_gaz_logo

8 نظر

  1. عجب رویی دارن اداره مربوطه میدونه هزینه لوله کشی چنده با این اوضاع کار از کجا بیاد مگه کی نمیخاد راحت باشه از دل مردم خبر ندارن

  2. یا توانایی مالی ندارن یا خانه هایی هست که اجاره نشین مثل أفغانی داره که فرقی به حال صاحب خونه نداره گازداشته باشه یا نه

  3. والا رو هم حدی داره،شما اگه می‌تونید علمک از استان بگیرید چرا باید علمک‌هایی که نصب شده رو جمع کنین، و بعد هر کی خواست مجدد علمک بزنه پول ازش بگیرید….واقعاکه

  4. مسوول محترم مربوطه گاز لطفا جوابگو باش

    شهرک ایمان، حوالی رودخانه ملعون و معرفی شده، اکثرا هنوز گازکشی نشده و تا کسانی مثل آقایان س.ر که متوسل به بندهای قانونی پ۱ و پ۲ هست، و سایر افراد مشمول این بند، خودشون اقدام نکنن گاز کشی نمیشه. آیا شما منتظرید منزل آقای حاج ا.ب ساخته بشه تا کل منطقه گاز کشی بشه؟

    لطفا ما رو به شهرداری ارجاع ندید، چون مسائل و اختلافات مربوط به دو اداره دولتی هیچ ارتباطی به شهروند نداره. و این وظیفه مسولین خودشون هست که این مسائل رو حل و فصل کنن.

    لطفا در همینجا مسوول مربوطه یک جواب منطقی و قابل اجرا به ما بده.

  5. مشترکین هم چه از گاز استفاده بکنند یا نه،آبونمان ازشان دریافت میکنید اونم ۵۰۰۰ تومان حداقلش.
    در شیرازمبلغ آبونمان۳۵۰۰ حساب میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top