بستن

افتتاح یک مسجد در ورزشگاه گراش

گریشنا: مسجد امام حسین (ع) واقع در اداره ورزش و جوانان با حضور اصغر فرودی فرماندار گراش، مسولین دستگاه‌های اجرایی، هیات‌های ورزشی و جمعی از مردم افتتاح شد.

به گزارش فرمانداری؛ حاج علی اکبر و حاج علی اصغر محسن‌زاده به یاد مرحوم حاج حسین محسن‌زاده بانی ساخت این مسجد هستند. این مسجد با زیربنای ۲۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان احداث شده است.

13940402 Masjed Namaz (9)

اصغر فرودی فرماندار گراش در این برنامه گفت: «خدا را شاکریم که این پروژه معنوی، اجتماعی و ورزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با همراهی خیرین به بهره‌برداری رسید.»

اصغر فرودی با اشاره به جایگاه مسجد در نظام اسلامی و کارکرد آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی گفت: «ریشه و هسته انقلاب از مسجد شکل گرفت و اگر بخواهیم انقلاب را تقویت کنیم باید مساجد را آباد نگه داریم.»

وی با تشکر از خیرین شهرستان گفت: «ساخت مسجد در اسلام مهم ارزیابی می‌شود و آبادانی و حضور مردم در آن بیشتر مورد تاکید قرار دارد.»

فرودی با بیان اینکه مسجد راهبرد اساسی برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام است، تاکید کرد: «با توجه به توطئه‌های دشمنان و شبیخون فرهنگی و تضعیف اعتقادات جوانان امروز نیاز است به قشر جوان توجه کرد و مساجد به عنوان یک جایگاه فرهنگی و مذهبی می‌تواند اقدامات گسترده در این زمینه داشنه باشد.»

فرماندار گراش اداره ورزش و جوانان را پس از اداره راه و شهرسازی دارای بیشترین اعتبارات دولتی دانست و گفت: «در تامین اعتبارات و تقسیم اعتبارات در حوزه ورزش می‌بایست با دغدغه نگاه شود و سال گذشنه اعتبارات خوبی اختصاص داده شده است که مشکلات موجود در اداره کل ورزش و جوانان فارس به طور کامل جذب نشده است. »
حسینی، امام جمعه گراش، ساخت مسجد را یک عمل خداپسندانه عنوان کرد و گفت: «توسعه و ساخت مسجد باید در شهرستان متوازن باشد. هر کس یک وجب از مسجد را بسازد یا آباد کند اجر و پاداش اخروی دارد.»

امام جمعه گراش این مسجد از نظر سادگی و شیک بودن را به عنوان یک الگو دانست و در مورد ضعف مساجد گراش گفت: «یکی از ضعف‌های ما نبود عالم محلی است. عالم است که مسجد را زنده نگه می‌دارد.»

این پروژه در تیر ماه سال گذشته با حضور فرماندار، هیات امنا اداره ورزش و جوانان و برخی از معتمدین کلنگ‌زنی شد. اکبری، ریس اداره ورزش و جوانان و چترآذر، عضو هیات امنا این اداره، در این جلسه از خیرین و حضور مسولین و مردم تقدیر کردند.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

27 نظر

  1. فرشته ای روبه خدا گفت:
    خداوندا بندگانت مسجد میسازند و نماز می خوانند پس چرا بر انها باران نمی فرستی
    خداوند پاسخ داد
    در کنار مسجد خانه ای هست که در ان مادر و دختر وبرادر بیماری زندگی می کنند اما خانه انها سقف ندارد وتا خانه انها سقف ندارد آسمان من سقف خانه انهاست و باران نمی بارد

  2. جناب مسلمان عالی بود
    آره دیگه نه اینکه گراش مسجد نداشت باید زودتر از این افتتاح میشد!!!
    آقا بخدا اگه بجای این مسجد اون قسمت یه فضای ورزشی درست میکردین از مسجد ساختن ثوابش بیشتر بود.

  3. اسراف حتما باید درخوردن واشامیدن باشه اینم ی اسرافه کجا عقل چرا خشک و خشن هستید بجای مسجد نماز خون بسازید برید ایمان جوانان ب باد رفته با کارشون از قبیل اختلاس و………بازگردانید

    1. سلام.
      گوگلک گهش پرن دوموش سخت اواکود.
      خدایا… لطفاً اگه پول به کسی میدی …. پول تنها کافی نیس که.
      بابا مسجد برچه موعن!!!! یه نمازخونه و سرویس بهداشتی و دوتا آبسردکن کافی بود. بسس.
      من والیبالیست دوتا توپ از بابای همین پولدارا خواستم حالا رفته که دوتا تووپ بخره. قبل عید بوده. بهش گفتم نده دست من. برو بده مسوول پایگاه و باشگاه.
      بیا در عوض باشگاه ها رو مجهز کنید. ماشاله ماشاله سیستم گرمایشیش عالیییییی. حرف نداره تو ای ن تابستون. ادم مغزپخت میشه. بیاین سیستم سرمایشیش رو اضافه کنید تا تیمی که از شهرستانهای همجوار میان بهمون نخندند.
      واسه باور کنید رفتیم اوز، سالن ورزشی اموزش و پرورششون. بزرگی سالنشون اندازه زمین فوتسال بود. همین. اما نزدیک به ۴۰ تا سانترال زده بودن. احساس میکردی تو سردخونه ای.
      آخ که دلمو و خینن…

  4. کم هم مسجد داشتیم.
    الان مسابقه تو استادیوم هست شاید چهارتا بخونن در غیر این صورت مسابقه تموم شه میره تا ایشاالله سال جدید.

  5. خب خداروشکر مشکل کل گراش حل شد با این مسجد دیگه.وحب به وجب شهرمون شده مسجد.این مردم خدمات اداری،بهزیستی،فرهنگی،شهرسازی،ووو هم نیاز دارن.الان تمام مردم گراش توو مسجدهای شهر جا میشن در حالی که تعداد زیادی از جوانها خونه واسه تشکیل خانواده ندارن.کاش کمی عمقی فکر میکردیم…

  6. اقای فرماندارشما که ای میریدمسجدافتتاح میکنین کجااست نمازخون به جای این کارها اگه راست میگین چندتا کارخانه بزنین وافتتاح کنین تا دوتا جوان بره سرکار وباقی ادارات راافتتاح کنین

  7. اتفاقاتوخودورزشگاه نمازخونه لازم بود خداوند ازبانی خیرقبول کنه پدر ومادر تمام خیرین گراش رحمت کنه من ازطرف تمام ورزشکاران گراش دست این خیر محترم رامی بوسم وازایشان کمال تشکر رادارم

  8. جناب مربی , خوبه گفتین نمازخونه نه مسجد.
    وقتی میگن نمازخونه یعنی یه جا برا نماز خوندن در حد ۵۰ , ۶۰ متر مربع با سرویس بهداشتی.چه خبره دویست و خرده ای متر !

  9. آقای مربی آفرین به شما که خودت میگی نمازخونه نیاز داشت!!!
    آقا یه نماز خونه نهایتش با ۵٠میلیون میشد درست کنن.بقیه پولش میشد امکانات دیگه که نیاز بود فراهم میکردن.

  10. جناب مربی نماز خونه بله نماز رو چمن هم میشه خوند بحث هزینه داریم فک کنید چقدر هزینه دربرداشته درثانی تا قیامت این مکان قالبل تغییر نیست ومسجد باقی میونه وبعدش با این همه هزینه وساختن مسجد و غیره بقول بچه ها باین هزینه چقدر میشد شغل ایجاد کرد……العاقلو فی اشاره….

  11. یکی پول خودشه دوس داره مسجد درس کنه الان این به شما ها چه ربطی داره! دوس داره می فهمید پول شما ها که نیست پول زحمت کشیدن های خودشه

  12. ایشون نیت کرده مسجد درست کنه وخداهم بهش داده واین کارخیرو انجام داده ازپول بیت المال که نبوده وتاجایی که من میدونم خیرین گراش توتمام کار های خیرپیشقدم هستن الحمدله که این گونه افراد درگراش هستند

  13. نامبر ١ نظر ندی سنگین تری، پول خودشه درس ولی بیشتر جنبه اسم و رسم داره تا جنبه معنوی. این اصلا ارزش نداره . فقط واسه افتخاره همین و بس

    1. ببخشید رویا خانم شما از کجا میدونید نیت طرف چی بوده!
      نیت طرف هر چی بوده به خودشو خدای خودش مربوطه نه به خلق خدا!

      شما هم اگه دوس دارید و می تونید بسازید بسازید حالا چه می خواید واسه اسم و رسم باشه چه واسه خودتون جنبه معنوی داشته باش

  14. تقصیر خیر نیست که .
    تقصیر اوناییس که خط فکر می دن به این خیرها. امام جمعه و فرماندار و شورا و بقیه کسایی که خط فکری جامعه رو می سازن.
    به خدا انقدر پاتون گیره تو قیامت که خودتون نمی فهمید و باید جوابگو باشین و الان نمی فهمین.
    به حق فاطمه زهرا تو همین دنیا اول نتیجه کم کاری هاتونو ببینید و مردم هم بفهمن که چقد بهشون لطمه زدید . خبر ندارید خودتون. و به اصطلاح خودتون دارید تمام وقت به مردم خدمت می کنید.

  15. نامبر۱ شما وکیل مدافع هستین نظرت بگو دیگه قرار نیست تند برید هرچند قصد ج دادن شما نداشتم ولی بازم کامنت تندی گذاشتید……

  16. به جای این مسجد میشد خیلی کارا کرد…
    سالی یه بار به زور بازی های چمنی رو برگذار میکنن وضیعت نور زمین که افتضاح پفففف..
    چمن هم که تا ساق پاها بلنده برا بازی که نه ولی برا چریدن گوسفندا خوبه
    یه جایگاهی میخوان بسازن چند ساله هیچ همینطور رو هوا مونده بعد هم میگن پول نی ، حق شرکت هم که خدا تومن میگیرن یه توپ خوب هم نمیارن ، تور بازی های هفته اول هم پاره بود چشم نزنیم
    و و و …….
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار…

  17. میشه یه مهدیه.نمازخونه سه درچهار وسرویس بهداشتی دو در دو که جمعا میشه ۱۶مترمربع درست کرد برای آنان که نماز بخونن.بخدا توگراش خیلی دارن اصراف میکنن .آقای خیربقیه پولش میتونی چندآدم با حیثت از زندان آذاد کنی والله اجرش بی شماره .هی دنبال اسم ورسم میگردید.بع رمی بارو نزا .

  18. شمایی که اومدی مسجد درست کردی نگاه نکردی او اطراف چندتا مسجد هست یه لحظه به این فکر نکردی که به غیر از مسجد با این پول میتونی تو این محدوده چیکار کنی.من میگم خدا پدر و مادر آقای غفاری و بیامرزه که اومد تو پارک شهر یه آب شیرین کن گذاشت،خدا عمر با عزت بهشون بده،خدا مالشو صد برابر کنه.شما میدونی مردم چقدر از این آب شیرین استفاده میکنن و دعاگوی خیرش هستن.چی میشد شما هم میومدی به جای ساختن مسجد یه آب شیرین کن دیگه میزاشتی تو پارک ابوریحان که مردم این قسمت شهر هم از آب شیرین بهرمند بشن و از حجم بالای استفاده از آب شیرین کن پارک شهر هم کاسته بشه. بخدا ثوابش از مسجد ساختن تو شهری که رکورد دار ساخت مسجد نسبت به جمعیتش تو کشوره بیشتره

  19. بنده خدا خیرا تقصیر ندارن،این مسوولین ما هستن که پولهای خیرین را حیف و میل میکنن و به خیرین مشورت درست نمیدهند، وگرنه خیر از کجا میدونه که استادیوم مسجد میخواد یا نه، حتما باید از طرف مسوولین تفاضا شده باشه دیگه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 نظر
scroll to top