بستن

کلاس تابستان ۱: کانون پرورش فکری

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

KanoonParvareshFekri کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش زیر نظر آموزش و پرورش در حال فعالیت است. این کانون در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد، و مخاطب اصلی برنامه‌هایش بین هفت تا هفده سال سن دارند.

رویا توکلی با مدرک لیسانس علوم تربیتی، مسوول و مربی فرهنگی کانون است، و زینب کوزلی با مدرک لیسانس گرافیک مربی هنری است. نیروهای این مرکز فرهنگی هنری قبل از استخدام، گزینش شده‌اند و دوره‌های بدو خدمت را گذرانده‌اند. با این حال، دوره‌های آموزشی برای مربیان همچنان ادامه دارد و معلومات این مربیان به طور مداوم به‌روز می‌شود.

کانون پرورش فکری در گراش به ارائه‌ی برنامه‌های متنوعی می‌پردازد. در بخش فعالیت‌های فرهنگی؛ کلاس‌های مطالعه و امانت کتاب، قصه‌گویی، آشنایی با قرآن و حدیث، نشریه‌نگاری، فعالیت‌های علمی، اردو و بازدید‌های علمی و فرهنگی، کاردستی، نقد و نمایش فیلم، شعر خوانی، روخوانی کتاب، نمایش خلاق در حال برگزاری است. در قسمت هنری نیز کلاس‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، پویانمایی و … فعال است.

روزها و ساعت‌های فعالیت کانون به شرح زیر است: روزهای شنبه و سه‌شنبه بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸، کودکان و نوجوانان پسر (۷ تا ۱۷ سال)؛ روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ نوجوانان دختر (۱۲ الی ۱۷ سال)؛ روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ کودکان دختر (۷ الی ۱۱سال).

داشتن حداقل هفت سال و حداکثر هفده سال سن، یک قطعه عکس ۴*۳، کپی صفحه اول شناسنامه، تکمیل کارت درخواست عضویت و پرداخت حق عضویت یک‌ساله به مبلغ بیست ‌و پنج هزار تومان و استفاده از کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون از شرایط عضویت در مرکز فرهنگی هنری گراش است.

این کانون در بلوار فلسطین، شهرک فرهنگیان قرار دارد و ۵۲۴۵۱۷۶۶ شماره تماس کانون است. با توجه به این که این کانون در یک ساختمان نوساز قرار دارد و امکانات و تجهیزات خوبی نیز دارد، به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل ناشناخته ماندن آن، بعد مسافت این کانون از مرکز شهر باشد.

Kanoon02 Kanoon03

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top