بستن

کلاس تابستان ۲: کانون ولایت

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

Komiteh Emdad کانون فرهنگی تربیتی ولایت زیر نظر کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) فعالیت می‌کند. این کانون در انتهای خیابان درمانگاه، در مدرسه اکبری سابق قرار دارد.

در بخش برنامه‌های فرهنگی این کانون کلاس‌های زبان انگلیسی، کامپیوتر، شعر و قصه، قرآن، احکام، تجوید، تفسیر، روخوانی و روان‌خوانی، کارگاه وبلاگ‌نویسی، امداد و نجات، کمک‌های اولیه، برنامه‌ریزی کنکور ۹۵، سبک زندگی دینی، مهارت زندگی، مشاوره فردی و گروهی، مشاعره، و کلاس‌های تقویتی برگزار می‌شود.

در بخش برنامه‌های هنری، رشته‌های خیاطی، ضخیم‌دوزی و نازک‌دوزی، ژله رویایی و انواع دسرها، گل‌سازی و عروسک‌سازی با خمیر چینی، خوشنویسی، رنگ و روغن، سیاه‌قلم، نقاشی روی شیشه، روباتیک، نقاشی، عروسک‌بافی، بافتنی با قلاب، سفال‌گری، کاردستی، ساخت صورتک‌های کودکان، معرق، جعبه‌های فانتزی، چرم‌دوزی، کریستال‌بافی شامل مهره‌بافی، گل‌سازی با کریستال و ساخت جواهرات و روبان‌دوزی، قالی‌بافی، سازه‌های ماکارونی، نانو، نجوم، حنای قیفی، و آشپزی در این کانون آموزش داده می‌شود.

در بخش ورزشی نیز رشته‌های ژیمناستیک، والیبال، فوتبال، تکواندو، پینگ‌پنگ و اروبیک برگزار می‌شود.

برنامه‌های دیگری نیز از جمله برنامه پیروان ولایت، اردوهای درون شهری و برون شهری و کتابخانه جزو برنامه‌های متفرقه‌ی کانون محسوب می‌شود.

همه‌ می‌توانند با همراه داشتن دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی در این کلاس‌ها شرکت کنند. برای ارتباط با کانون ولایت می‌توانید با شماره‌ی ۵۲۴۴۷۶ تماس بگیرید.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top