بستن

کلاس تابستان ۴: خانه فرهنگ

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

KhanehFarhang خانه‌ی فرهنگ زیر نظر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مدیریت کیوان محسنی فعالیت می‌کند. تمرکز چند انجمن از جمله انجمن شاعران و نویسندگان گراش، انجمن خوش‌نویسی، انجمن فیلم و عکس و … باعث شده است این خانه فرهنگ در تمام مدت سال فعالیت‌ها و کلاس‌های مختلفی ارائه کند.

جلسات هفتگی انجمن شاعران و نویسندگان که روزهای پنجشنبه ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، و جلسات باشگاه فیلم گراش در روزهای دوشنبه، مداوم‌ترین برنامه‌های خانه فرهنگ هستند. برای شرکت در این جلسات، فقط کافی است به عضویت این انجمن‌ها در بیایید.

کلاس‌های موسیقی که بخش عمده‌ای از این کلاس‌ها را در خانه فرهنگ تشکیل می‌دهند، شامل این‌هایند:

– آموزش ویولون طی چهار جلسه، که مجید رایگان آن را تدریس می‌کند و هزینه ثبت‌نام در این کلاس شصت هزار تومان است.

– روح‌الله مبشری روزهای پنج‌شنبه ساعت پانزده آموزش تار، سه‌تار و نی دارد. هزینه‌ی ثبت‌نام در این کلاس پنجاه هزار تومان است.

– نواختن سنتور را اسد حسین‌شیری در بیست‌ و هشت جلسه و در روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۱ آموزش می‌دهد. هزینه‌ی حضور در این کلاس سیصد و پنجاه هزار تومان است.

– عباس امانی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۱۶، طی چهار جلسه به آموزش گیتار می‌پردازد. علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس می‌بایست پنجاه هزار تومان پرداخت کنند.

– نواختن دف را علی‌اکبر زائر روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۷ آموزش می‌دهد. هزینه شرکت در کلاس شصت هزار تومان است.

– کلاس موسیقی کودکان (بلز و فلوت) را عبدالعلی حدادیان ساعت ۱۹ روز شنبه برگزار می‌کند. هزینه‌ی ثبت‌نام در کلاس چهل هزار تومان است.

اما در بخش‌های هنری دیگر، عاطفه امین‌زاده روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به کودکان نقاشی آموزش می‌دهد و روزهای یک‌شنبه نیز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه کلاس کاردستی کودکان را برگزار می‌کند. هزینه‌ی شرکت در این دو کلاس بیست هزار تومان است.

جواد اکبری و محمد تمیز استادان خوشنویسی در این مجموعه هستند. این کلاس روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و هزینه شرکت در کلاس چهل هزار تومان است.

رنگ و روغن را داریوش آرمان‌مهر در روز دوشنبه، ساعت ۱۸ آموزش می‌دهد. شصت هزار تومان هزینه شرکت در کلاس رنگ و روغن است.

مصطفی رحمانیان روز چهارشنبه، ساعت ۱۷ کلاس عکاسی برگزار می‌کند، هزینه شرکت در این کلاس هشتاد هزار تومان است.

و در نهایت، آموزش ساخت فیلم کوتاه و مستند در روزهای دوشنبه ساعت ۱۷ با کیوان محسنی است. برای شرکت در این کلاس می‌بایست مبلغ صد هزار تومان پرداخت کرد.

خانه فرهنگ در طبقه فوقانی عکاسی زارعی قرار دارد و شماره تماس آن ۵۲۴۴۶۶۵۹ است.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top