بستن

کلاس تابستان ۵: آبشار اندیشه

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

Estakhr Abshar موسسه آبشار اندیشه با مدیریت صادق فروزان در بخش ورزش زیر نظر اداره‌ی ورزش و جوانان و در بخش فرهنگی زیر نظر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فعالیت‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان با دیگر ماه‌های تابستان متفاوت است. در این ماه، در مجموعه استخر و سونا، سانس‌های آب‌درمانی برای بانوان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، و پنج‌شنبه، در ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه برگزار می‌شود. سانس آزاد سونا و جکوزی نیز برای بانوان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان در روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شروع می‌شود.

کلاس‌های آموزش شنا نیز برای بانوان روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج شنبه ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام برای بانوان روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۳:۳۰، و برای آقایان روزهای شنبه تا پنج‌شنبه در ساعت‌های ۱۸ تا ۲۰ و ۲۳:۳۰  تا ۳ بامداد و روزهای جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ فعال است.

روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۵ دقیقه نیز بانوان علاقه‌مند به تکواندو می‌توانند در کلاس‌های تکواندو شرکت کنند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top