بستن

تسلیت‌ مسئولین گراش به مردم لارستان

گریشنا: با انتشار خبر ارتحال حجت‌السلام‌ و المسلمین نور‌بخش، امام‌ جمعه‌ی لارستان، فرودی، فرماندار شهرستان؛ حسینی، امام جمعه گراش؛ و اعضای شورای شهر طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن این پیام را با هم می‌خوانیم:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انا‌ لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی حضرت حجت‌السلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر نور‌بخش امام جمعه فقید لارستان که عطر دل‌انگیز ارواح قدسی آن بزرگوار از مجالس دلنشین و اثرگذار منابر اخلاق و معارف ایشان استشمام می‌شد و عمری را در خدمت به اسلام و مسلمین در سایه وحدت و یکدلی با سر‌بلندی سپری کردند، موجب تاثر فراوان گردید.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به حضور رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و حضرات مراجع معظم تقلید و جامعه روحانیت و مردم شریف لارستان و بیت شریف آن مرحوم، از خداوند متعال علو درجات و رحمت و رضوان الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای سایر بازماندگان مسئلت داریم.
شورای اسلامی شهر گراش، سید رضا حسینی؛ امام جمعه شهر گراش و اصغر فرودی؛ فرماندار شهرستان گراش

همچنین دکتر میرزا خلیل بهمنی، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش نیز با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مجتبی نوربخش،امام جمعه فقید لارستان را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی نوربخش(ره) امام جمعه محترم لارستان موجب تاسف و تالم گردید.
اینجانب رحلت این عالم جلیل القدر را به رهبرمعظم انقلاب دامت برکاته، روحانیون بزرگوار، عموم مردم، بالاخص مردم ولایتمدار لارستان و همچنین بیت مکرم سید مجتبی نوربخش تسلیت عرض نموده و برای آنمرحوم ، در این ماه پربرکت، غفران واسعه ی الهی از درگاه حضرت حق مسالت می نمایم.
ان شالله روح آن بزگوار، مشمول الطاف خاصه ی الهی و شفاعت اجداد طاهرینش قرار بگیرد.
والسلام علیکم و رحمه الله
دکتر میرزا خلیل بهمنی
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
نهم رمضان المبارک ۱۴۳۶ مصادف با ۵ تیرماه ۱۳۹۴

NoorBakhsh2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top