بستن

تشویق پرشور بانوان در مسابقات والیبال

FIVB Beach Volleyball World Championships, Main Draw گریشنا: با حضور بی‌سابقه بانوان تماشاگر، آخرین بازی پیش از تعطیلات مسابقات والیبال بانوان، جام خلیج فارس، امشب ۱۲ تیرماه در سالن آبشار اندیشه برگزار شد. این مسابقات یک هفته به احترام شب‌های قدر تعطیل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال، در نتیجه‌ی مسابقات تاکنون، گراش جوان الف ۳ بر ۱ گراش جوان ب را برد؛ آبشار اندیشه با نتیجه ۳ بر صفر پایگاه فاطمیه (س) را شکست داد؛ گراش جوان ب ۳ بر صفر به نفت اوز باخت؛ گراش جوان الف ۳ بر صفر از پایگاه فاطمیه (س) گذشت؛ و آبشار اندیشه ۳ بر ۱ نتیجه را به نفت اوز واگذار کرد. در آخرین بازی که امشب برگزار شد، گراش جوان ب و پایگاه فاطمیه (س) روبه‌روی هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع گراش جوان ب به اتمام رسید.

بدین ترتیب، جدول مسابقات والیبال بانوان، جام خلیج فارس، به شرح زیر است، با این توضیح که سه تا از تیم‌ها تاکنون دو بازی، و دو تیم دیگر سه بازی انجام داده‌اند:

  1. گراش جوان الف       ۶ امتیاز       ۲ بازی
  2. نفت اوز                  ۶ امتیاز       ۲ بازی
  3. آبشار اندیشه          ۳ امتیاز       ۲ بازی
  4. گراش جوان ب         ۲ امتیاز       ۳ بازی
  5. پایگاه فاطمیه (س)   ۱ امتیاز       ۳ بازی

 

این مسابقات پس از چند روز تعطیلی به احترام شب‌های قدر، از روز جمعه ۱۹ تیرماه از سر گرفته می‌شود. برنامه‌ی مسابقات هفته‌های آینده به این شرح است:

جمعه ۱۹ تیرماه

پایگاه فاطمیه (س) – نفت اوز

شنبه ۲۰ تیرماه

گراش جوان الف – آبشار اندیشه

دوشنبه ۲۲ تیرماه

گراش جوان الف – نفت اوز

سه‌شنبه ۲۳ تیرماه

گراش جوان ب – آبشار اندیشه

1 نظر

  1. “در آخرین بازی که امشب برگزار شد، گراش جوان ب و پایگاه فاطمیه (س) روبه‌روی هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع گراش جوان ب به اتمام رسید.”
    پس چرا امتیاز این دو تیم در جدول، صفره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top