بستن

دیدارهای مناسبتی رییس پلیس

گریشنا:سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش به همراه چند نفر از معاونین انتظامی شهرستان با رئیس مجمع امور صنفی و همچنین رئیس دادگاه عمومی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
همچنین یازدهم تیر ماه فرماندهی انتظامی شهرستان در باغ نور میزبان پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آنان بود. در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.
گزارش این دو دیدار را به قلم روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان با هم می‌خوانیم.
در تاریخ هفتم تیر ماه سرهنگ انصاری به اتفاق چند تن از معاونین خود در اتاق اصناف شهرستان حضور و از نزدیک با رئیس مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌ها و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دیدار و روز ملی اصناف را به آنان تبریک گفت.
در این دیدار صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت:«کاسب حبیب خداست و همه روزه روز اصناف است. اصناف و بازاریان، جهادگران عرصه اقتصادی هستند چون با زحمت و تلاش خود نیازمندی‌های شهروندان را تامین می‌کنند و از مجمع امور صنفی درخواست کرد که با تعامل بیشتر با اداره، نظارت بر اماکن ناجا از ورود افراد سابقه دار و مجرم به چرخه اقتصادی جلوگیری کنند.
در این جلسه رئیس اتاق اصناف به مسئولین انتظامی خوش‌آمد گفت و از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت در حوزه شهرستان تقدیر کرد.
دیدار مسئولین انتظامی با مرجع قضایی در شهرستان گراش:
فرمانده انتظامی شهرستان گراش به اتفاق تنی چند از معاونین انتظامی شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه در تاریخ ششم تیر ماه به دیدار رئیس دادگاه عمومی شهرستان گراش رفتند.
در این دیدار، فرمانده انتظامی شهرستان هفته قوه قضائیه را به رئیس و سایر کارکنان مرجع قضایی شهرستان تبریک گفت و به مناسبت هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی را گرامی داشت و این شهید را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
او در ادامه برقراری نظم و امنیت را از جمله ویژگی‌های ماموریتی ناجا و قوه قضائیه تلقی کرد که در هر ماموریت در انجام رسالت و اهداف و وظایف هر دستگاه عجین شده است.
سرهنگ انصاری همچنین از تعامل و همکاری مرجع قضایی با مرجع انتظامی تقدیر و تشکر نمود.
رئیس دادگاه شهرستان گراش نیز ضمن خوشامدآمدگویی به مهمانان از تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و اشاره داشت؛«حضور مامورین انتظامی در هر کوی و برزن امنیت‌بخش است و امنیت موجود حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی است.»
امید است با تلاش بیشتر فی مابین هر دو دستگاه شاهد افزایش ضریب امنیتی شهرستان و رضایتمندی بیشتر مردم در سطح باشیم.

dadgah2

 

 

1 نظر

  1. مسئولین نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی زحمت کش شهرستان گراش خدا قوت خسته نباشید آوازه زحمات شما در شهر همیشه ورد زبان همگان هست خواهشا اگر بیشتر به فکر ترافیک و مکان های حادثه خیز درون شهر باشید ممنون میشیم وبا موتورسواران مخصوصا جوان های که شبانه روز در خیابان حرکات ناشایست انجام میدن رو جلوگیری و برخورد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top