بستن

بخش دیالیز بیمارستان گراش، آماده افتتاح

گریشنا:بخش دیالیز بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) گراش تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی؛ رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش بازدید کرد. دکتر میرزا خلیل بهمنی با حضور در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش، از نزدیک در جریان پیشرفت این بخشِ در حال ساخت قرار گرفت.
دکتر بهمنی در این بازدید با اشاره به اینکه بخش دیالیز در بیمارستان گراش یکی از اساسی‌ترین نیازهای این بیمارستان و یکی از گام‌های مهم خدمت‌رسانی به مردم است گفت:«راه‌اندازی هرچه سریعتر این بخش می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند را رفع کند «.
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در ادامه افزود:«در حال حاضر بیمارانی که نیاز به دیالیز دارند مجبورند به شهرهای اطراف مراجعه کنند که ان‌‌شاالله با افتتاحِ نزدیک این بخش بتوانیم ذره‌ای از آلام این بیماران را کاهش و خدمتی به این عزیزان ارائه کنیم.» 

bazdid.k1

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی تصریح کرد:«این بخش دارای ۴ تخت است که می‌تواند حدود ۲۵ بیمار را پوشش دهد و با پیگیرهایی  انجام شده در تلاش هستیم که با در نظر گرفتن مکانی دیگر و تجهیز آن نیز، تعداد تخت‌های بخش‌های دیالیز را به ۱۰ تا ۱۲ تخت افزایش دهیم«.
دکترمیرزا خلیل بهمنی برای تسریع در انجام کارهای باقیمانده این بخش، دستورات لازم را صادر کرد.
دکتر محقق معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی گراش و قائم مقام بیمارستان نیزدرباره جزییات این بخش گفت:«با نوسازی و بازسازی قسمتی از بیمارستان به مساحت ۱۳۵ متر مربع این بخش آماده شده است که تجهیزات و دستگا‌ه‌های مخصوص دیالیز نیز آماده نصب و راه‌اندازی است.» 

دکتر محقق درباره هزینه راه‌اندازی این بخش گفت:«هزینه نوسازی و بازسازی این بخش بالغ بر یک میلیارد ریال بوده که توسط خیر بزرگوار بیمارستان تامین، و هزینه تجهیزات آن نیز مبلغ پنج میلیارد ریال می‌باشد که توسط یکی دیگر از خیرین گراشی تامین شده است.»

قائم مقام بیمارستان در ادامه اظهار داشت:«بخش دیالیز حدود ۹۵% پیشرفت داشته است که امیدواریم بتوانیم ظرف مدت یک ماه آینده این بخش را افتتاح کنیم.»

bazdid.k

7 نظر

  1. جنابان دکتر بهمنی و دکتر محقق . سلام علیکم نماز و روزه شما قبول .
    مسولین عزیز تو را خدا کمی بجای این دید و بازدیدها و تبلیغات ساخت وساز به کارمندانتون تذکر دهید مگر شما چه ضعفی دارید که از کارمندان بیمارستان کم کار و بد اخلاق مخصوصا پرستار ها میترسید که تذکر دهید . علیرغم تذکرات مکرر مردم متاسفانه پرستارها نگهبانان و بعضی کارمندان روز بروز بدتر میشود شما از کسانیکه دیشب بعد از ساعت ۱۲ شب به اورژانس مراجعه کردند بپرسید برخورد پرستار شیفت چگونه بوده است حتی حرفهای رکیک که در شان یک زن نیست به بیماران و همراهان زده است

  2. باز هم اعتراض!
    ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گراش: جناب آقای دکتر بهمنی
    اگه ممکنه یک نظر سنجی گسترده از مردم در مورد اوضاع بیمارستان و شکایات مردم از قسمت های مختلف آن انجام بدید و برای حل مشکلات نتیجه رو به اطلاع مسئولین بیمارستان برسونید و البته باید یه نظر سنجی هم از رده های مختلف مسئولین بیمارستان و تمام کارکنان انجام بدید تا یکطرفه به قاضی نریم. ممکنه اونا هم دلایلی قانع کننده برای این همه اعتراض مردمی داشته باشند.

  3. سلام کمی همت بباید ای همشهریان اغلب پرتوقع! دانش آموزان را تشویق بایسته نمایید و حمایت فرمایید تا در دانشگاه ها به تحصیل رشته های مورد نیاز شهر بپردازند!
    والسلام

  4. از همه چی افتضاح تر تو بیمارستان قسمت نوبت دهی درمانگاه هستش که از ساعت ۶ صبح باید بری تو صف وایسی دیگه معلوم نیست تا کی معطل بشی که آیا نوبت گیرت بیاد گیرت نیاد اصلا دکتر میاد نمیاد دیگه هیچی مشخص نیست فقط باید همینجور علاف اونجا بمونی بعد ببینی چی میشه
    فقط برای نمونه یه سری بزنید بیمارستان امام رضا لار تا ببینید چقدر برنامه نوبت دهیشون منظم و مرتبه این در محدوده کوچک و در محدوده بزرگ یه سری بزنید درمانگاه مطهری شیراز من وقتی نوبت تلفنی میگیرم از زمانی که پامو تو درمونگاه میزارم اونم وقتی که با خیل عظیم بیماران مواجه میشید تا زمانی که از درمونگاه بیرون میام همش یه ساعت معطل نمیشم و این به جز با برنامه ریزی صحیح و مدیریت حساب شده جور دیگه ای شدنی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top