بستن

بازدید دکتر بهمنی از کلینک دندانپزشکی و داروخانه ارد

گریشنا: دکتر بهمنی، رئیس دانشکده‌ی علوم پزشکی با گروه‌های فعال در فضای مجازی در زمینه سلامت و تغذیه دیدار و گفت‌وگو کرد. او همچنین در برنامه‌ای دیگر از اورژانس، مرکز بهداشتی و درمانی و کلینیک دندان‌پزشکی ارد بازدید کرد.

گزارش این بازدید‌ها را به قلم روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی با هم می‌خوانیم:

تشکیل جلسه‌ی دکتر بهمنی با فعالان مجازی در حوزه‌ی سلامت و تغذیه

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش با شناسایی گروه‌های فعال در فضای مجازی در مباحث «سلامت و تغذیه» تشکیل جلسه داد.دکتر بهمنی با هدف ارج نهادن به کسانی که به هر نحوی دغدغه‌ی سلامت مردم را دارند، اعضای این گروه را به دانشکده علوم پزشکی دعوت، و با آنان گفت‌وگو کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در این دیدار دوستانه، ضمن خوش‌آمدگویی، گفت:«بسیار خوشحالم که افرادی در جامعه با استفاده از فضای مجازی دغذغه سلامت مردم را دارند و درباره تغذیه سالم و ترویج این فرهنگ گام برمی‌دارند.» وی نقش تغذیه سالم را در سلامت بسیار کلیدی برشمرد و افزود: «یکی از شعارهای وزارت بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید، خودمراقبتی است و خودمراقبتی میسر نمی‌شود جز با افزایش اطلاعات و آگاهی مردم.»

دکتر بهمنی تشکیل این گروه مجازی با بحث تغذیه سالم را برای افزایش آگاهی مردم را بسیار با اهمیت خواند و این کار را در راستای تحقق شعار خودمراقبتی دانست.

دکتر میرزا خلیل بهمنی در ادامه اظهار داشت:«هدف ما این است که افراد جامعه، خود، درگیر سلامت خود بشوند و به اصلاح عادات اشتباه تغذیه و سلامت بپردازند.» وی گفت:«دانشکده علوم پزشکی گراش از هرگونه اقدامی که برای تغییر سبک زندگی در راستای سلامت جامعه باشد حمایت جدی خواهد کرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.»

در ادامه‌ی نشست تعدادی از اعضا پیرامون برنامه‌های آینده گروه در جهت آگاهی دادن به مردم و نیز برگزاری جشنواره تغذیه سالم بحث و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه، بنی زمانی، کارشناس مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی گراش مباحثی در مورد ایمنی غذا از مزرعه تا سفره، مراحل تامین غذا،پیشگیری از مسمومیت غذایی و… مطرح کرد. جشنواره تغذیه سالم در شهریور ماه برگزار می‌شود که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

taghzeyeh2

بازدید رئیس دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش از مراکز بهداشتی و درمانی ارد

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از با حضور در بخش ارَد، از اورژانس۱۱۵ و مرکزبهداشتی درمانی و قسمت‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. دکتر بهمنی در ابتدای این بازدید وارد اورژانس ۱۱۵ ارد شد و ضمن بررسی وضعیت اورژانس، در جریان چگونگی عملکرد، تعداد ماموریت‌ها و چگونگی ثبت و مستندسازی این ماموریت‌ها قرار گرفت. وی سپس به بررسی و رفع مشکل موجود در اورژانس پرداخت.

پس از اورژانس،برای بازدید از مرکز بهداشتی درمانی، به همراه مهندس علیرضا مساح، معاون فنی و اجرایی معاونت بهداشتی، وارد این مرکز شد و با پزشکان مستقر، گفتگو کرد.

دکتر بهمنی در این گفت‌وگو با اشاره به این که خدمت‌رسانی به مردم باید به صورت مطلوب انجام شود افزود:«کار شما پزشکان که در چنین مناطقی به مردم خدمت می‌کنید نزد خدای تعالی اجر وافری دارد.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از کلینیک داندانپزشکی خیّرساز این مرکز نیز بازدید کرد. ساختمان این کلینیک در ۱۳۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و ده میلیون تومان توسط یکی از خیرین ساخته و تجهیزات کلینیک نیز با هزینه‌ای بالغ بر هشتاد و پنج میلیون تومان تومان توسط خیّر دیگری خریداری شده است. وی ساخت این کلینیک را با توجه به طرح تحول در حوزه سلامت دهان و دندان ضروری دانست.

دکتر میرزا خلیل بهمنی در ادامه‌ی بازدیدهای خود، از خانه بهداشت، آزمایشگاه و نیز داروخانه‌ی درحال ساختِ این مرکز بازدید کرد. داروخانه‌ی این مرکز با ۷۴ متر مربع در قسمت ورودی مرکز بهداشتی درمانی ارد نیز توسط خیّرین اردی با هزینه‌ای بالغ بر شصت میلیون ریال ساخته می‌شود.»

دکتر بهمنی دربازدید از این مرکز و قسمت‌های مختلف آن در جریان مشکلات قرار گرفت و دستورات لازم را برای پیگیری سریع مشکلات صادر کرد.

arad4

1 نظر

  1. با سلام
    خدایش یکی نیس به میرزا خلیل بگه بابا دکتر کار کارکرد برای مردم فقط هر دقیقه عکس گرفتن نمادین و تو سایت و خبرگزاری ها زدن نیس! کاری که نشده..نکردی…قطعی نیس برای چی ژست شو می گیری… !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top