بستن

شب رمضانی پینگ‌پنگ‌بازان به پایان رسید

گریشنا: تیم جوشن قهرمان سومین دوره لیگ تنیس‌روی‌میز شد و پانزدهمین دوره مسابقات دوبل یادواره شهید مرتضی یحیایی نیز با قهرمانی مهدی رامیارپور و مسعود درویشی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات تنیس‌روی میز، سومین دوره لیگ تنیس‌روی‌میز در حالی در روز شنبه هفتم تیر آغاز شد که سی بازیکن در قالب ده تیم و در سه روز در این بازی‌ها به رقابت پرداختند. در شب نخست بازی‌های مرحله مقدماتی برگزار شد و پنج تیم راه‌یافته به دور نهایی مشخص شدند، در شب دوم و سوم تیم‌های جوشن، شهدای گمنام، شهید ستودیان،شهید درویشی و گراش‌جوان(برنده بازی پلی‌اف) به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند و در نهایت تیم جوشن با چهار برد توانست قهرمان سومین دوره لیگ تنیس‌روی‌میز شود.

نتایج و جدول بازی‌های دور نهایی را می‌توانید از سایت هیات تنیس روی میز شهرستان گراش دنبال کنید.

بر اساس جدول رده‌بندی سومین دوره لیگ تنیس‌روی میز گراش؛ جوشن با هشت امتیاز اول شد، تیم شهدای گمنام با شش امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم شهید ستودیان نیز با شش امتیاز سوم شد. تیم گراش جوان و شهید درویشی نیز با پنج امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

تیم‌های اتحاد، بانک ملی، نونهالان و شهید جعفری و شهیدان نام‌آور به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم قرار گرفتند. تیم شهیدان نام‌آور که پیش از این در رده هفتم قرار داشت، به دلیل حضور بازیکن غیر مجاز و با حکم کمیته انضباطی به رتبه دهم تنزل پیدا کرد.
در نهایت به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۱۵۰، ۱۰۰ و ۸۰ هزار تومان اهدا شد. نکته قابل ذکر درمورد این بازی‌ها حضور مداوم تیم شهدای گمنام در سه دوره اخیر برگزاری لیگ است، که در این دوره نیز توانست در رتبه دوم قرار گرفت. مدیریت تیم شهدای گمنام بر عهده علی‌رضا جعفرزادگان است.
پرونده سومین دوره لیگ تنیس‌روی‌میز گراش درحالی با قهرمانی جوشن بسته شد که پیش از این تیم‌های هلال‌احمر و شهدای گمنام توانسته بودند به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست‌یابند.

tnes1

شهید رامیار‌پور، قهرمان دوبل جام شهید مرتضی یحیایی

پانزدهمین دوره مسابقات دوبل یادواره شهید مرتضی یحیایی با حضور هیجده تیم دوبل در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش با قهرمانی مهدی رامیارپور و مسعود درویشی از تیم شهید رامیارپور به پایان رسید.
هیجده تیم دوبل در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی و ۲ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به جدول دو حذفی راه پیدا کردند که در پایان تیم شهید رامیارپور با ترکیب مهدی رامیارپور و مسعود درویشی با اقتدار و بدون شکست به مقام قهرمانی رسید، تیم جوانان با ترکیب محمد حسینا و محمدمهدی آخوندی در جایگاه دوم ایستاد و تیم مسجد صاحب الزمان(عج) با ترکیب ابوالفضل دیباچی و میلاد عباس زوج به مقام سوم بسنده کرد.

نکته جالب توجه این دوره از رقابت‌ها حذف دوبل حمیدرضا موغلی و مهدی یحیایی مدافع عنوان قهرمانی بود و امیررضا جمالی و محمدحسن سبزواری دو بازیکن نونهالان با شایستگی هرچه تمام‌تر توانستند به جمع هشت تیم برتر راه یابند تا نوید روزهای بهتری برای خود و تنیس روی میز گراش رقم بزنند.امیر رضا جمالی که چندی پیش توانست مقام چهارم دسته برتر نونهالان استان را کسب کند در سومین دوره مسابقات لیگ باشگاه‌های گراش نیز توانست عنوان آینده‌دار ترین بازیکن لیگ لقب بگیرد.
شایان ذکر است جام شهید یحیایی به همت خانواده شهید برای پانزدهمین سال در رشته تنیس روی میز در گراش برگزار می شود.
در پایان به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال اهداء شد.

tnes13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top