بستن

شعبه مجمع‌القرآن در اوز افتتاح شد

گریشنا: شعبه‌ای از مجمع القرآن فاطمیون با حضور بخشدار و امام جمعه شهر اوز و همچنین مسئول مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش در شهر اوز افتتاح شد.

به گزارش سایت مجمع‌القرآن فاطمیون؛ این مجمع‌القرآن که در ساختمان دارالقرآن اوز قرار دارد، روز شنبه، سیزدهم تیر ماه افتتاح شد و قرار است که از این پس در زمینه‌های قرآنی شامل حفظ سه ساله، روخوانی، روان‌خوانی و … ویژه خواهران و برادران، زیر نظر مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش فعالیت داشته باشد.

همچنین در این مراسم بعد از افتتاح شعبه، مراسمی در مسجد اهل بیت(علیهم السلام) این شهر که شامل سخنرانی مسئولین ، اجرای سرود و ترتیل‎خوانی بود با حضور مردم این شهر اجرا شد، از دیگر طرح هایی که بنا شد در شهر اوز اجرا شود طرح مساجد است که از این پس این طرح در مسجد اهل بیت (علیهم السلام) ویژه نوجوانان و برای جذب هر چه بیشتر این قشر به سمت مسجد انجام می‌شود.

تمام این برنامه ها و کلاس‌ها زیر نظر مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش و با اساتید مجرب این مؤسسه اجرا خواهد شد.
پیش از این مجمع القرآن فاطمیون در روستاهای‌ منطقه شامل خلیلی و حسین‌آباد اقدام به افتتاح شعبه کرده بود و در حال حاضر این شعبه‌ها نیز فعالیت‌های خوبی دارند.

fatemeyon4

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

    1. با عرض سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز، برای در جریان گرفتن کارهای و برنامه های مجمع القرآن بهتر از به این مؤسسه تشریف بیارید تا در جریان ریز به ریز برنامه ها و فعالیت های مجمع القرآن قرار بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق سایت مجمع القرآن هم در جریان این برنامه ها قرار بگیرید. موفق باشید.
      سایت مجمع القرآن فاطمیون: mqfg.ir

  1. اقای رضا
    اینگونه اظهار نظرهایی که توام با غرض ورزی باشد کارساز نیست خدابیامرز مرحوم حمید رایگان کسی منکر زحمات ایشان نیست ولی بعد از فوت ان مرحوم مجمع القران با بهترین کیفیت مدیریت شده وخواهد شد.زمان حیات مرحوم رایگان من یادم هست پشت سرش بدگویی می کردند ولی همان مردم بعد از فوتش شروع به تمجید و تکریم خدمات خالصانه این استاد بزرگوار نمودند بیایید تا زنده ایم با انصاف و تدبیر در مورد دیگران قضاوت کنیم تا مبادا فردا بازخواست شویم

  2. با سلام عده ای همیشه ازهمه چیزایراد میگیرندوبیشتر غرض ورزی است شما مسولین مجمع القران فاطمیون دلسرد نشوید وبا قدرت به کارتان ادامه دهید خدا اجرتان دهدانشاالله دراوز هم موفق میشوید

  3. کاری به کامنت رضا و جواب تعصبی بعدش رو ندارم. ولی واقعا بعد از مرحوم رایگان اون صفا و صمیمیت و جمعیت واقعا قرآنی مجمع القران کجاست؟!
    مجمع القرآن گراش اگر چه می خواهد خوب و سرزنده مثل قبل باشدولی خدایی و بین الله با این شیوه امکانش هست؟!!
    البته اون سایت معرفی شده رو که مال مجمع القرآن بود رو دیدم. کارها معمولی بود.و البته دهان پرکننده!

  4. به جان خودم یعنی قوم بنی اسراییل با اون همه ایرادی که می گرفتند بر ما شرف دارند.
    اگر کسی کار نکنه میگیم چرا کار نمی کنه؟ اگه کار کنه میگیم چرا کار میکنه؟ اگه اینجوری کار کنه میگیم چرا اونجوری کار نمیکنه؟ و اگه اونجوری کار کنه میگیم چرا اینجوری کار نمیکنه؟
    خلاصه روی قوم بنی اسراییل رو سفید کردیم.
    شما رو به حضرت عباس به کار و زندگیتون برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top