بستن

کلاس تابستان ۶: اسب‌سواری، صنعت و ورزش

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

باشگاه سوارکاری فاضل زیر نظر اداره‌ی ورزش و جوانان اداره می‌شود. فاضل فتحی به عنوان مسئول باشگاه و حمید شکوهی مدیریت جدید باشگاه را برعهده دارد.
آموزش پرش در سطح مبتدی، سواری آزاد، هندلری(زیبایی است)، استقامت، کورس، دواب اسب(نگهداری از اسب)، مشاوره‌ی خرید و پیشنهاد برای صنعت و پرورش اسب از جمله فعالیت‌ها و کلاس‌هایی است که در این باشگاه انجام می‌شود. افراد طی ده جلسه و هر جلسه به مدت یک ساعت در این باشگاه رشته‌های مختلف سوارکاری را آموزش می‌بینند.
باشگاه فاضل در ماه رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ فعالیت دارد و بعد از رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان به رشته‌ی سوارکاری و پرورش اسب است. روزهای شنبه باشگاه تعطیل می‌شود.
بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم تیر ماه امسال سوارکاران گراشی برای شرکت در جام رمضان مسابقات جهانی زیبایی به بام تهران اعزام می‌شوند و شهریور ماه نیز برای شرکت در مسابقات استقامت به اردکان یزد خواهند رفت.
ازجمله شرایط ثبت‌نام در این باشگاه داشتن ده سال به بالا و همچنین داشتن بیمه‌ی ورزش و استفاده از پوشش ورزشی و کلاه است.

savarkari7

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top