بستن

۱۰ کیلومتر دیگر از بزرگراه لار-جهرم آسفالت ‌می‌شود

گریشنا: با اجرای فاز دوم بزرگراه لار-جهرم ۳۸ کیلومتر این مسیر چهاربانده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان، داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان،اظهار داشت: پروژه‌های راهسازی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ایمنی در جاده و خدمات‌رسانی به عموم مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: طول کل محور ترانزیتی لار- جهرم ۱۵۵ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن  در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد و این محور نزدیک‌ترین مسیر مرکز استان به آبهای نیلگون خلیج فارس و بنادر جنوبی است و بیش از یک سوم خودروهای سنگین استان از این مسیر تردد می‌کنند به همین منظور چهار خطه کردن آن در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

مهندس نصر پروژه احداث بزرگراه لار- جهرم را از بزرگ‌ترین پروژه‌های این اداره کل عنوان کرد و یاد آور شد: فاز اول این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر در سال گذشته به بهره برداری رسید.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان خاطرنشان کرد: عملیات قیر پاشی و آسفالت فاز دوم این پروژه (حد فاصل کورده-دهکویه) به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۱۱ متر آغاز شده است.

Rah

2 نظر

  1. چرا مسولین گراش به فکر راه های زیرمجموعه خودشون نیستند.اگه فداغ واسشون مهم بود که پیگیر میشدند.واسه فداغ متاسفم که زیر نظر گراش هست.برید ببینید لامرد داره چیکار می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top