بستن

پیام‌نور بدون کنکور دانشجو می‌گیرد

گریشنا: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور اوز، بدون کنکور، از مرداد ماه فرصت دارند ثبت‌نام کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اوز؛ برای افراد در گروه علوم انسانی، رشته‌های اقتصاد نظری، علوم اجتماعی (دو گرایش)،حقوق، تاریخ، علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری)، روانشناسی، علوم تربیتی، زبان و ادبیات فارسی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، آب و هواشناسی، جغرافیای برنامه‌ریزی شهری، تربیت بدنی و علوم ورزشی ارائه می‌شود.
در گروه فنی و مهندسی، افراد می‌توانند در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی صنایع، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی کامپیوتر (فناوری اطلاعات)، مهندسی کشاورزی، مهندسی منابع طبیعی ادامه تحصیل دهند.
مترجمی زبان انگلیسی و زبان و ادبیات انگلیسی در گروه رشته‌های زبان‌های خارجی و رشته‌های زیست‌شناسی (عمومی و گیاهی)، فیزیک و زمین‌شناسی در گروه علوم پایه از دیگر رشته‌هایی است که در این دانشگاه ارائه می‎شود.
داوطلبین می‌توانند کد رشته‌های دانشگاه در گروه آزمایشی علوم انسانی را در صفحه ۱۰۲ دفترچه علوم انسانی، کد رشته‌های دانشگاه در گروه آزمایشی علوم تجربی را در صفحه ۱۰۷ دفترچه علوم تجربی، کد رشته‌های دانشگاه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را در صفحات ۱۱۴ و ۱۱۵ دفترچه علوم ریاضی وفنی و کد رشته‌های دانشگاه در گروه آزمایشی زبان را در صفحه ۳۵ دفترچه گروه آزمایشی زبان پیدا کنند.
افراد برای ثبت‌نام همچنین می‌بایست از طریق سایت سنجش اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به دانشگاه پیام نور اوز مراجعه کنید یا با شماره‌های ۰۷۱۵۲۵۱۵۰۴۲ – ۰۷۱۵۲۵۱۴۴۰۰ – ۰۷۱۵۲۵۱۵۰۴۰ – ۰۷۱۵۲۵۱۲۵۰۰ – ۰۷۱۵۲۵۱۶۲۶۸ با این دانشگاه در تماس باشید.

dapyam4

 

5 نظر

  1. کی فکر میکرد دانشگاه دکون بشه.!!! که شد .دانشگاه آزاد کی میخواد تورشو پهن کنه برای جذب دانشجو؟ والا آدم خندش میگیره از این بساط

    1. آیا وقت آن نشده است که دولت برای دانشگاهایی که حالت بنگاه اقتصادی پیدا کرده اند راهی برای برون رفت از مشکل اقتصادی پیداکند تا با تولید مدارک بدون هیچگونه پشتوانه علمی و تلف کردن وقت جوانان به فکر پول در آوردن نباشند کی قرار است زنگ خطر به صدا در آید در خبر ها خواندیم که ایران نسبت به جمعیت خود دارای بیشترین مدرک مهندسی و داشجوی دکترا میباشد این فرصت است یا تهدید باید گفت این یک تهدید بزرگ برای آینده ایران است اکثریت کسانی که این مدارک را دارند صلاحیت علمی داشتن این مدارک را ندارند ولی کار دیگری نیز نیاموخته اند بنابرین عمر و جوانی و سرمایه پدرانشان را هدر داده اند و کشور برای شغلهای که به آنها نیاز دارد خالی شده است ولی درعوض پرشده از دکتر و مهندس هایی که نه واقعا دکتر و مهندسند و نه کاری بلدند اگر در جامعه حضور داشته باشید نتیجه این وضعیت را خودتان لمس میکند بنابراین خواهشا به این مکانهایی که با تلف کردن وقت جوانان به آنها مدرک میدهند دانشگاه نگویید اسم این مکانها (بنگاههای مدرک پراکنی ) است

  2. آدمای پولدار برید دانشگاه پیام نور واسه شهر بسازید.
    نه چپ و راست مسجد و حسینیه میسازید.
    ساخت دانشگاه بخصوص دانشگاه دولتی و پیام نور هم توجیه اقتصادی داره هم توجیه اجتماعی و علمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top