بستن

حضور مجمع خیرین سلامت گراش در همایش ملی

گریشنا:اعضای مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان گراش در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد در نظام سلامت شرکت کردند.

به گزارش سایت دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان گراش، با تلاش دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، در بهمن ماه ۹۳ با حضور حاج سید رضا نیری، مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین سلامت کشور و جمعی از مسوولین مجمع خیرین سلامت کشور، پس از برگزاری انتخابات، تشکیل و شروع به کار کرد.این مجمع جلسات خود را برای ساماندهی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های خیرین سلامت شهرستان به صورت منظم برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، روز پنجشنبه در همایش ملی سازمان‌های مردم‌نهاد در نظام سلامت، با قدردانی از همه کسانی که در مسیر تأمین سلامت و رفاه مردم و کاستن از غم آنان تلاش می‌کنند، گفت:«جامعه‌ و کشوری واقعاً توسعه یافته است که در آن همه آحاد مردم یکدیگر را مثل اعضای خانواده خود دیده و تنها به خود فکر نکنند، کشوری که غمخواری، خیرخواهی، تعاون، نیکوکاری و همیاری در آن اصلی اساسی باشد.»

در ادامه، سخنرانان همایش ضمن حمایت از فعالیت‌های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در سلامت، به ارائه گزارشی در خصوص نحوه حمایت از این سازمان‌ها و تشریح فعالیت‌های خیرین پرداختند.

این همایش به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برج میلاد تهران برگزار شد. می‌توانیدخبر تکمیلی و تصاویر این همایش را در سایت وزارت بهداشت ببینید.

دفتر مجمع خیرین سلامت در طبقه فوقانی دانشکده علوم پزشکی گراش قرار دارد و آماده‌ی دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هم‌شهریان است.

behdasht7

behdasht3

 

3 نظر

  1. سلام
    من هم با شما موافقم
    واقعا” مردم گراشی دچار قحط الرجال شدن….!بی کفایتی وبی مدیریتی ونداشتن دانش کافی..حرص وطمع..بیراه رفتن به بهانه بومی سازی…مردم ضرر میکنن وبس و

  2. خیرین محترم ای کاش میدونستین چه کسانی رو به عنوان واسطه انتخاب کردین ، برین از دل مریض های بدبخت بپرسین چطور و چگونه تو انجمن بیماران خاص بهشون رسیدگی میشه، شما لطفتون رو مثلا شامل حال مریض های نیازمند میکنین خدا صد در دنیا و هزار در آخرت بهتون بده، ولی ای کاش بهتر مدیریت میشد تا اینجوری با آبروی مریض بازی نشه.:-(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top