بستن

پلک آفتاب ۹۴ با گستره‌ی ملی کلید خورد

گریشنا: دومین دوره جشنواره عکس «پلک آفتاب» در شهریورماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، این جشنواره به همت جمعی از عکاسان گراشی و با هدف «ایجاد پویایی و نشاط هنری، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی هنر عکاسی» برگزار خواهد شد.

این‌بار میزبان یک جشنواره ملی هستیم

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، در آخرین جلسه شورای راهبردی جشنواره پلک آفتاب ۹۴، احمدرضا سجادی، عکاس جوان گراشی به عنوان دبیر این جشنواره معرفی شده است. سجادی که فعالیت عکاسی خود را با فعالیت در خبرگزاری‌های محلی آغاز کرده، بیشتر با عکس‌های نجومی‌ و شبانه‌اش شناخته می‌شود. (صفحه اینستاگرام سجادی را این‌جا ببینید.)

احمدرضا سجادی در گفتگو با گریشنا گفت: «جشنواره پلک آفتاب امسال برای نخستین بار در سطح ملی برگزار می‌شود و این فرصت خوبی برای ایجاد رقابت و محک هنر عکاسان منطقه است.»

به گفته سجادی «دبیرخانه این جشنواره ملی در فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش مستقر می‌باشد و مهلت ارسال آثار از ۱ مردادماه آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.»

عکس‌ها در سه بخش پذیرفته می‌شود

در فراخوان این جشنواره، سه بخش «آزاد»، «موضوعی» و «اینستاگرام» طراحی شده است؛ در بخش آزاد جشنواره پلک آفتاب ۹۴، کلیه عکاسان می‌توانند ۷ قطعه عکس‌ خود را طبق آیین‌نامه منتشر شده به دبیرخانه ارسال کنند.

در بخش موضوعی از سوی شورای راهبردی جشنواره، موضوع «بازی» انتخاب شده است که در این بخش هر عکاس می‌تواند با ۵ عکس شرکت کند.

موضوع بخش اینستاگرام نیز آزاد عنوان شده و همه عکاسان می‌توانند ۳ عکس خود را با ایجاد هشتگ (#) در عکس‌های خود در جشنواره شرکت کنند.

لازم به ذکر است فراخوان این جشنواره پس از انتشار در سطح ملی، در خبرگزاری‌های محلی و نهادهای فرهنگی منطقه جهت استحضار عکاسان منتشر خواهد شد.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

3 نظر

  1. بهترین کاری که تا به حال انجام شده انتخاب این جوون پرانرژی و هنر دوست بوده. با همکاری همه دوستان ان شاالله جشنواره خوبی برگزار خواهد شد.
    امیدوارم امسال همشهریان دوستدار این هنر که ماشاالله تعدادشون کم هم نیست “عکاسی” رو بزارن کنار و به “هنر عکاسی” بپردازن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top