بستن

فرماندار: گراش می‌تواند مرکزی برای مبلمان در جنوب فارس باشد

گریشنا: نمایشگاه مبل و لوستر در شهرستان گراش با حضور فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای اتاق اصناف در محل پارک شهر افتتاح شد.
به گزارش فرمانداری گراش؛ فرماندار گراش در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه بر کیفیت کالاهای عرضه شده تاکید کرد و اظهار داشت:«کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عامل مهم برای جذب مشتری است.»
اصغر فرودی گفت:«قیمت، تنوع و کیفیت در ارائه محصولات، افزایش قدرت انتخاب بهتر برای مردم، ایجاد رقابت سالم، تنظیم بازار و حمایت از تولید‌کنندگان داخلی اهداف برپایی نمایشگاه در شهرستان گراش است.»
وی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خواست تا با نظارت دقیق بر نمایشگاه زمینه حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد رقابت بین تولید‌کنندگان را فراهم کنند.
فرودی با بیان اینکه صنف مبلمان در گراش از رونق خوبی برخوردار است، اظهار داشت:«بازار مبل و عرضه این کالا در شهرستان گراش از رونق خوبی برخوردار است و می‌تواند در آینده گراش را به عنوان مرکز خرید مبلمان در جنوب فارس معرفی کند.»
 در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی از مبلمان و لوستر و سرویس خواب به نمایش گذاشته شده است.
mobel3

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. اتفاقا چند سال قبل که نمایشگاه مبل تو گراش سر همه مردم کلاه گذاشتند زیر نظر شهرداری بود که سر ما هم کلاهگذاشتند خدا لعنتشان کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top