بستن

معلم‌ها خون دادند

گریشنا: با نزدیک شدن به روز اهدا خون ده نفر از فرهنگیان و کادر اداری اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش دیروز با مراجعه به مرکز انتقال خون بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) حدود ۱۰۰۰۰ سی سی خون دادند.

گزارش تصویری اهدای خون فرهنگیان را با لنز دوربین مهرداد بدیع‌زادگان با هم می‌بینیم.

farhangean6

 

5 نظر

  1. ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۱ تا ۱۷ مرداد انجام می‌شود، و آزمون استخدامی روز ۲۷ شهریور برگزار می‌شود.

    به گزارش صحبت محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: مقرر شده است طی امروز و فردا از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود.
    وی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، گفت: مقرر شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور امسال برگزار شود.
    زاهدی ادامه داد: برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود.
    وی افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید.
    منبع: فارس

    1. دوست عزیز
      محض اطلاع جنابعالی، هر کسی که وارد وزارت آموزش و پرورش شد ،‌ معلم خوانده و نامیده می‌شود ؛ خواه اداری باشد ،‌ خواه آموزشی …
      اینگونه نیست که فقط هر کسی که سرکلاس حاضر شد و تدریس کرد معلم نامیده شود ،‌ چه بسا کار فرهنگیان اداری بسیار حساستر و مسئولیت آور تر باشد ، چرا که باید بر بیش از ۷۰۰۰ دانش آموز و حدود ۷۰۰ پرسنل نظارت کند و خود نیز مستقیما تحت نظارت و پاسخگوی اداره کل باشد.

  2. آیا خبر تعطیل شدن مرکز خون گیری(پایگاه انتقال خون) گراش صحت داره؟
    مسوولین فکری به حال این وضع نمایند و پایگاه را مستقل کنند، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و انتقال خون باید اقدام لازم را انجام دهند چون بیمارستان گراش نیز مرکز ارجاع کلی از بیماران منطقه جنوب شده و عمل های مختلفی در این مرکز صورت میگیره و به خون نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top