بستن

برق از عروسی رفت، آتش آمد

گریشنا: مصرف زیاد برق در عروسی باعث آتش‌سوزی و خاموشی یک ساعته‌ی برق در بخش‌هایی از شهر گراش شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ نیمه‌شب، حوالی ساعت ۲۶ دقیقه‌ی بامداد با خبر آتش‌سوزی یکی از تیر‌های چراغ برق در بلوار معلم به آتش‌نشانی، دو نیرو به محل حادثه اعزام شدند و در یک عملیات بیست دقیقه‌ای با کپسول پودر، موفق به خاموش کردن آتش شدند.

طی تماسی که با صنیع، مسئول اتفاقات برق داشتیم، او دلیل این حادثه را این‌گونه شرح می‌دهد: «به دلیل برگزاری عروسی در این کوچه و همچنین قرار داشتن در فصل گرما و اوج مصرف برق به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی به نظر می‌رسد که مصرف زیاد برق عامل اتصالی و سوختن کابل برق شده است.»

او در ادامه می‌گوید: «از همشهریان می‌خواهیم صرفه‌جویی در مصرف برق را به خصوص در فصل تابستان جدی‌تر بگیرند تا کم‌تر شاهد این حوادث در شهر باشیم.»

BARGH3

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

7 نظر

  1. گریشنا و مهندس صنیع عزیز,به نظرم استدلالتون درست نیست.اگه دقت کنین از اون تیر ۵ انشعاب گرفته شده,پس درست نیست که خونه ای که در اونجا عروسی برگزار می شده رو مقصر بدونین.در ضمن شما تو اون کوچه کلا چند تا انشعاب دادین ؟ایا نیاز به یک ترانس در اون حوالی نیست؟و البته هر مشترک تا امپر نامی فیوزش میتونه برق بگیره و ۲۵ امپر هم اونچنان امپر بالایی نیست که یه مشترک نتونه استفاده کنه.به نظرتون مشکل از کلمپ ها و شل بودن اونها نمیتونه باشه؟یا از کلمپ ها و نگهدارنده های استاندارد استفاده شده؟پس زود توپ رو تو زمین مردم نندازین.به فکر اصلاح شبکه ها باشین لطفا با این حق انشعاب های بالایی که از مردم گرفته میشه.

  2. نمیدونم چرا هر چی با ذهنم کلنجار میرم نمیتونم این جمله رو هضم کنم: آتش سوزی سیم های برق یک عروسی دلیلش مصرف زیاد برقه اون عروسی مورد نظر بوده…..
    هزاران عروسی در گراش بوده که اتفاقا مصرف برقش خیلی خیلی بیشتر بوده اما همچین اتفاقی نیافتاده….
    اونم چی…شب آخر عروسی که ‍پاتختی بوده و مصرف برق به حداقل خودش میرسه
    امیدوارم دلیل قانع کننده ای اداره برق برای نشر این مورد داشته باشه
    ………..

  3. اره خب راس میگه .عروسی نگیرین .یا اگرم میگیریین که مردم اکثرا تو حیاط و فضای باز میشینن حداقل چراغا رو خاموش کنید تا زیاد برق مصرف نشه و مردم از گرما بپزن .

  4. اولا خسته نباشید میگم خدمت شما
    دوم لطفا خبرتون رو کامل همون جوری ک اتفاق افتاده بگید چون آتشنشانی بعد قطع برق وخاموشی آتش رسید
    مورد سوم دلیل آتش‌سوزی مصرف بیش از حد برق نبود بلکه اتصالات سست کلمپها بوده
    آخرم اگه ی تشکر کوچیک از پرسنل میشد خیلی خوب بود چون طی ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمت ب همشهریان عزیز هستن و هیچ وقت توسط هیچکدوم از ارگان ها و مردم گراش دیده نشده و نمیشود

  5. من نمی دونم هرکی از راه میرسه و اسم آتش را میشنوه حتما تهمتی هم باید به آتش نشانی هم بزنه—کی تماس گرفت تا ثابت بشه آتش نشانی دیر اومده یا زود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top