بستن

تقدیر از بیمارستان گراش برای ترویج زایمان طبیعی

گریشنا: مرکز آموزش درمانی امیرالمومنین علی‌ (ع) گراش موفق به کسب  لوح سپاس و تندیس برترین‌ها در جشنواره سلامت مادر و نوزاد تحت عنوان ترویج زایمان طبیعی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش؛ در این جشنواره که پنجم مردادماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت و برخی از مسوولین این وزارتخانه در تهران برگزار شد، تندیس برترین‌ها به دکتر علیرضا گلستان رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) و معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش اهدا شد.

دکتر گلستان در این باره گفت: «در حاشیه این مراسم در سالن همایش رازی تهران، معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش با برپایی غرفه‌ی ترویج زایمان طبیعی، تجربه‌های موفق خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد که مورد استقبال قرار گرفت.»

وی در ادامه افزود: «دکتر هاشمی وزیر بهداشت و مشاورین وی نیز از غرفه معاونت درمان شهرستان گراش بازدید و مراتب تقدیر خود را از این مجموعه اعلام کرد.»

tarvij1

 

18 نظر

  1. اصرار بر زایمان طبیعی به چ قیمتی چند نوزاد تلف شد چند نوزاد معلول شد اماری که هرگز منتشر نمیشه چه هزینه هایی بر دوشه خانواده تحمیل میشه….؟؟!!!!!!!!!!

  2. خیلی شیوه هاشون نوینه والا. یه وان دارن برای نمایشی که تا حالا زایمان در آب درش انجام نشده. زایمان بدون درد هم پیشکش. تازه رو شکم زاءو رو معمولن فشار هم میدن که خیلی هم خطرناکه. همینطور استفاده از فورسپس که در همه جای دنیا منسوخ شده. تنها حسنش رایگان بودنشه.

  3. مدیران بیمارستان ایا انتخاب نوع زایمان حق زائو نیست ؟ ایا رایگان بودن حق انتخاب را سلب میکند؟ اقایان تصمیمی بگیرید که تبعاتش طوری باشد که ده سال بعد دوباره نگویید این قانون اشتباه بوده مثل کنترل موالید با ان همه حدیث و تبلیغات و ارشادات .قاعده ازمون و خطا نباشد که ضرر اصلی را مردم بکنند .

    1. چه انتقادی … صریحترین و تندترین انتقادی که فردی با هویتی معلوم تاکنون در گریشنا از کسی داشته است . باریکلا به این آدم نترس!
      گریشنا باید این حق را برای آقای دکتر گلستان و سایر مسولین آنهم قائل باشد تا آنها در این مورد خاص از خود دفاع کنند ظاهرا بدجوری توپ افتاد توی زمین بیمارستان و رییس اش.

  4. اقا گلستان، فکرى به حال نوبت دهى بیمارستان بکن که خانمى مجبور نشه خودش تنها براى نوبت دکتر زنان و ازمایشگاه صبح ساعت ۵ صبح بره بیمارستان که تا ساعت ۸ صبح که نوبت گیرش بیاد. دست اخر هم یا دکتر میگن اون روز نمیاد یا ۱۵ نفر بیشتر نوبت بیشتر نمیدن. با پارتى بازى پرسل بیمارستان مى کنن نوبت گیرش نیاد.
    اقاى گلستان، ایا خودت ساعت ۵ صبح از خواب خودت زدى که بیاهى ببینى که جه جوریه این نوبت دهى؟ باید فکرى به حال نوبت دهى کنن که این مشکلات رد بشه. اگه اینجورى پیش بره مجبوربم با شیراز تماس بگیریم و مشکلات رو بگیم.
    یک پیشنهاد میشه نوبت با اینترنت با کد ملى طرف این مشکل رو رفع کرد و پارتى بازى هم نشه.

    1. سلام
      دوست عزیز
      پیشنهادی که مطرح می‌فرمایید از حدود یک ماه و نیم قبل توسط شرکت خصوصی در حال پیگیری و مراحل مقدماتی آن در حال انجام است. امید که به زودی به مرحله اجرا برسد.

  5. بخدا این طرح هم منسوخه فقط و فقط از عواقبش میترسم مث فرزند من نشه که اصرار زایمان طبیعی ولی اخرش شد سزارین ونتیجه شد فلج مغزی فرزندم و هزینه هنگفت ان

  6. من نمیدونم چه ملاک های در نظر میگیرن برای این تقدیر و تشکر ها
    تاریخ ۶ خرداد به بیمارستان مراجعه کردیم برای زایمان متاسفانه همین روز تا ۱۵ خرداد دو پزشک زنان و زایمان بیمارستان گراش به مسافرت رفته بودند و اگر کار مادری به جراحی کشیده میشد باید در هر وقت ممکن پزشک از بیمارستان لار به گراش برای معاینه و جراحی می امد
    سوال از ریس و مدیر و ریس دانشگاه اینکه چرا دو پزشک همزمان باید برن مرخصی که متاسفانه مردم سر در گم شوند و ندونن باید چه کار کنن اگر برای مادر یا دختر خودتان اینگونه اتفاق بیفتد چگونه پیگیری میکنید . این مساله به ظاهر کوچک و از طرف مسولین بیمارستان قابل توجیح است اما واقعا یک مسله مهم است

  7. این طرح زایمان طبیعی فقط و فقط مسولین بی درد و پولدار بیمارستان گراش فقط پذیرفتند و هیچ بیمارستانی زیر بار این طزح ناقص و خطرناک نرفتند و اینکه تقدیر نامه را به آقای گلستان داده اند هیچ دکتر با وجدان دیگری در ایران این طرح را اجرایی نکردند .

  8. جناب ریس بیمارستان ،شما میتوانید ازبیمارستانهای شیراز که واقها شلوغه یه درسی کسب کنید، خوب مثلا بیمارستان فقیهی واقع در بلوار زند ،از ده صبح لغایت یک بعد از ظهر مرتب برای نوبت گرفتن برای هر دکتری در صف خاص ایستادن ونوبت میگ‌رن در عرض حدود یه ربع نوبتو میگیری ومراجعه به دکتر خویش می‌کنی ،چندین بار خودم نوبت گرفتم ، آنهم به چه شلوغی اما با نظم خاص، همونطور درمانگاه امام رضا مقابل به مطهری چه با نظم وکلاس ، بدون هیچگونه ناراحتی نوبت دکنر می‌گیرن،

  9. با سلام.من به دکتر گلستان تبریک میگم .
    دل من برای زنان بدبخت میسوزه که از کوچکترین حقوق خودشون محرومن . برای زنانی که قوانین مربوط به اونها را اقایان تدوین می کنن.برای زنانی که قوانین مربوط به اونها را اقایان با تفسیر خاص خودشون اجرا می کنن .زنانی که از کوچکترین حقوق خودشون محرومن.ایا انتخاب نوع زایمان حق یک زن نیست؟ایا انتخاب شغل حق یک زن نیست؟ایا مرخصی زایمان حق یک زن شاغل نیست؟ایا زندگی بدون دردسر حق یک زن نیست؟وقتی مسولین ما به خاطر تعداد اندکی زندانی مهریه میان محدودیت مهریه برای تمام زنان این سرزمین اعمال میکنن .هیج فکر کردن ۱۱۰ سکه کدام زخم زندگی یک زن مطلقه را التیام می بخشه.ایا اقایان قانون گذار لحظه ای به زندگی یک زن پس از طلاق فکر کردند؟
    جناب اقای دکتر گلستان و امثال ایشان تقصیری ندارند.اونها همان قانونی را اجرا می کنن که قانونگذار تصویب کرده و لازم الاجراست

    1. با سلام
      یک مثلی هست که میگه: من که موردم از تشنگی/ هرگز نیاد بارندگی!!!
      این همه درد دل…!!
      این همه حرف…!
      این همه پیشنهاد به جا…!
      این همه خانواده های نوزاد ازدست داده…! که مرگ نوزادشون واسه مامان و بابا کمتر از مردن جوون ۲۰ ساله نیست بخدا…!
      کو گوش شنوا؟؟؟؟
      کو مسوول و رییس وجدان دار؟
      اینا همش داغ دل من و شماهاست که درگیر این همه هیاهو و بی نظمی و بی قانونی هستیم.
      خودشون انگشتشون لای در نرفته واسه همین نمیتونن حرفهای من و شما رو خوب درک کنن.

  10. سلام خدمت همشهریهای عزیز . من فقط می دونم بگم حیف این همه هزینه که خیرین به این بیمارستان می دن. وقتی از افرادی استفاده کنن که بر اساس پارتی بازی در راس کار نشستن با رشته غیر مرتبط مدیریت بیمارستان رو انجام می دن چه انتظاری میشه داشت. هرچی بگیم سر خود درد اوردنه

  11. حرف بسیار، درد دل بسیار، ولی حتی یک گوش شنوا نداریم
    فقط همه چی خودسرانه تصمیم گیری میشه.
    کاری به این قضیه هم ندارم، همه کارها همیشه خودسرانه و به اسم قانون اجرا میشه. یا قانون مشکل داره یا مجری قانون. یا شایدم هر دو

    یعنی این همه مشکلات فراوان کی میخوان از خواب غفلت بیدار بشن نمیدونم.

  12. بنظر من اگر بخواهد این شیوه مدیریت بیمارستان با همین شیوه فعلی هدایت شود اگر درب آن بسته شود بهتر است . به مردم بی ادبی و توهین نمیشود همراهان بیمار با خیالی آسوده جهت درمان راهی بیمارستان های لار و اوز و جهرم و شیراز میشوند . چرا هییت امنا به انتقادهای مراجعین به بیمارستان بی تفاوت هستند چرا بانی خیر اقدامی نمیکند چه دستی در کار است که با این همه نارضایتی از بیمارستان دست به تغیر و تحول نمیزنند آیا برای گروهی منافعی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top