بستن

دعوت هنرمندان به جشن میلاد هشتمین آفتاب

گریشنا: از هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌شود تا آثار خود را برای شرکت در نمایشگاه هنری هشتمین آفتاب با محوریت هنر رضوی ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گریشنا: کانون فرهنگی روایت آفتاب با همکاری آستان قدس رضوی در نظر دارد نمایشگاه آثار هنری در زمینه‌های طراحی، خوشنویسی، تابلوهای نقاشی، معرق، مشبک، شعر، نامه و دل نوشته به امام رضا (ع) با محوریت هنر رضوی در همایش بزرگ هشتمین آفتاب برگزار کند. علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند آثار هنری خود را تا تاریخ بیست‌وپنجم مرداد ماه به دبیرخانه نمایشگاه در دفتر موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت‌برکه ارسال و یا تحویل نمایند.
رستم‌پور، مدیر اجرایی همایش هشمین آفتاب می‌گوید:«اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت ثامن‌الحجج( ع ) از جمله اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.»
عموم فرهیختگان، هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی مرتبط با این موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۱۷۳۸۱۷۸۳۲ و یا به آدرس ایمیل gallery . donya @ yahoo . com  جهت همکاری با کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب اعلام نمایند.

این همایش سی‌ام مرداد تا پنجم شهریور ماه در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) گراش برگزار می‌شود.
11

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top