بستن

لیگ فوتبال گراش به هفته‌های حساس رسید

گریشنا:در هفته‌ی ششم مسابقات قهرمانی باشگاهی بزرگسالان گراش، هلال‌احمر، صدر‌نشین شد.‬
به گزارش خبرنگار گریشنا: هفته‌ی ششم مسابقات قهرمانی باشگاهی بزرگسالان یادواره پیشکسوتان هلال احمر زنده‌یادان حاج محمدامین محسن‌فرد، حاج سعید قاسمی‌زاده، حمید رایگان،رحمت نظری و احمد حاجی‌زاده  روز چهارشنبه،سی‌ویکم مرداد‌ماه ساعت هیجده با بازی پرسپولیس نوین و جوشن در ورزشگاه شهدا، شروع شد. در این بازی دو تیم پرسپولیس نوین و جوشن با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند. گل‌های پرسپولیس نوین را فرج الله امانی و منصور قاسمی و گل‌های جوشن را مهدی شکاری و بهنام شیرشمسی به ثمر رساندند.
حامد بابااحمدی به عنوان داور وسط و غلامرضا افشار و عبدالرضا حسین پور کمک داور‌ها بودند. احمدرضا محمودی نیز داور چهارمی این بازی را برعهده داشت.

نتیجه‌ی بازی دوم در ساعت ۲۰:۱۵دقیقه بین دو تیم گراش جوان و استقلال نیز تساوی سه بر سه بود این تساوی سومین تساوی گراش جوان محسوب می‌شد.
سعیدپورشمسی دو گل و مرتضی فتح‌پور گل‌های گراش جوان را به ثمر رساندند و علی ریسی نیز هر سه گل استقلال را وارد دروازه کرد.
حمید واحدی سوت، محمدکاظم عابد و اسماعیل بلبلی کمک داور و عبدالرضا حسین پور داورچهارم، داوران این مسابقه بودند.
بازی سوم در هفته‌ی ششم نیز روز پنج‌شنبه ساعت هیجده برگزار شد. در این رقابت شاهین با یک گل از سد اتحاد گذشت. محمد جواد آذرائین تک گل این بازی را به ثمر رساند. این دیدار را مجید افشار، عبدالرضا حسین‌پور، رضا اعتمادی و حمید محمودزاده قضاوت کردند.

footbal5

در بازی دوم روز پنج‌شنبه ساعت ۲۰:۱۵، شهدا و انقلاب به مصاف هم رفتند. در این بازی شهدا با شش گل تیم انقلاب را از پیش رو برداشت. گل‌های شهدا را حسین افشار دو گل، سید مصطفی موسوی دوگل، ذکریا عظیمیو علیرضا عظیمی وارد دروازه کردند. تک گل تیم انقلاب را هم علیرضا قنبری به ثمر رساند.
فاضل آشفته، به همراه کمک‌ها مجید افشار و علی آشفته و داور چهارمی عبدالرضا حسین پور این بازی را قضاوت کردند.

در روز جمعه ساعت هیجده، هلال احمر پنج بر صفر مقاومت را شکست داد. حمیدرضا بلوری دوگل و حمید رحیمی، مرتضی چوبین و سعید بلاغی برای هلال‌احمر گل‌زنی کردند.
حمید واحدی داور به همراه جواد افشار، اسماعیل بلبلی و داور چهارمی مهدی شریفی کار قضاوت این دیدار را عهده‌دار بودند.
در آخرین بازی هفته‌ی ششم ستاره آبی با نتیجه‌ی چهار بر یک تیم شهیدان حسن‌زاده را شکست داد و دو پله صعود کرد. سجاد اعجمی دو گل، مهدی محمدی و فرهاد بهمن پور گل‌های ستاره‌ی آبی را به ثمر رساندند و تک گل برای شهیدان حسن زاده را احمد رضا سالاری وارد دروازه کرد. در این رقابت احسان جوکار داور وسط و عبدالرضا حسین پور و محمدکاظم عابد کمک داور و محمدجواد افشار داور چهارم بودند.
سرپرستی این بازی‌ها بر عهده عبدالمهدی مهروری است.
در هفته‌ی هفتم مسابقات قهرمانی باشگاهی بزرگسالان چهارشنبه شب چهاردهم مرداد ماه استقلال و پرسپولیس نوین مهارت‌های خود را در مقابل هم محک خواهند زد و در بازی دوم در همین روز ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه، شاهین و جوشن به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم شهدا و گراش جوان پنج‌شنبه شب ساعت ۱۸ و دو تیم هلال‌احمر و اتحاد ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه‌ی همین شب با هم رقابت خواهند کرد.
در شب پایانی هفته‌ هفتم این رقابت‌ها جمعه‌ شب، شانزدهم مرداد ماه در بازی اول ستاره آبی و انقلاب و در بازی دوم شهیدان حسن‌زاده و مقاومت به دیدار هم خواهند رفت.
اطلاعات کاملتر این رقابت‌ها را می‌توانید در این جدول بخوانید.

AhoKBiJBb5rkGoKnw5e-HvvF5un7QYL2yf_6iDe0ISTj

 

4 نظر

  1. لار دانشکده علوم پزشکی لار: بلوار شهید دکتر دادمان، دانشگاه علوم پزشکی لار، دانشکده پرستاری حضرت زینب(ص)
    این هم آدرس محل آزمون آموزشکده های فنی وحرفه ای داوطلبین گراش و لار ست که قرار در دانشکده لار برگزار شود.
    جالب است آدرس داده اند بلوار دکتر دادمان(بلوار کشیده شده در زمین های غصبی گراش، از فلکه امام رضاع تا پلیس راه اشغالی) که از طرف فلکه در تابلو بلوار درج شده واز طرف پلیس راه بزرگراه زده است!!! مسوولین مربوطه فکری بکنند.

  2. باید اخلاق و رفتار آدما درست باشه خصوصا ورزشکاران که مثلا اینا الگو هستن!!!
    اونوقت اون جدولی که درج شده اگر تیترش و اعداد و ارقامش فارسی می بود در فیفا!!! لیگ گراش ثبت نمیشد!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top