بستن

والیبال در اوج هیجان، امشب قهرمان مشخص می‌شود

گریشنا: امشب، دوازدهم مرداد ماه در دیدار پایانی مسابقات والیبال مردان گراش، جام خلیج فارس، یادواره‌ی زنده یاد محمد کیانی دو تیم هفت برکه و المهدی برای کسب مقام اول و دوم رقابت می‌کنند.

FIVB Beach Volleyball World Championships, Main Draw 01.07.13, Lake Szelag, Stare Jablonki  Foto: Conny Kurth / 2013 FIVBبه گزارش خبرنگار گریشنا: در آخرین شب از مسابقات والیبال مردان گراش جام خلیج فارس؛ امشب در حالی دو تیم هفت برکه و المهدی به مصاف هم می‌روند که مقام‌های این دو تیم قطعی شده و جنگ بر سر مقام اول و دوم می‌باشد؛ دیشب تیم راه و شهرسازی با برتری در آخرین دیدار خود برابر تیم همراهان و کسب پانزده امتیاز به مقام سوم دست یافت.
مسابقه پایانی امشب ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شهید احمد مشتاقی انجام خواهد شد و مراسم پایانی نیز بعد از این مسابقه برگزار می‌شود. تا این‌جای کار تیم هفت برکه هیجده امتیازی و المهدی شانزده امتیازی است تیم المهدی در صورتی می‌تواند در جایگاه اول بیاستد که نتیجه‌ی این مسابقه سه بر یک یا سه بر صفر شود و در غیر این صورت تیم هفت برکه بر سکوی اول این مسابقات خواهد ایستاد.

شرکت کامپیوتری رایانت با هماهنگی با هیات والیبال در شب پایانی ۱۰۰ GB اینترنت رایگان به تماشاگران هدیه می‌دهد. هیات والیبال از علاقمندان و مسوولین برای دیدن این مسابقه دعوت می‌کند.

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top