بستن

سه مدال طلای پینگ‌پنگ فرهنگیان بر گردن حمیدرضا موغلی – عکس+گفتگو

گریشنا: مسابقات تنیس روی میز بیست و دومین المپیاد دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با حضور بیست‌وهفت تیم در پردیس الزهراء استان زنجان برگزار شد. تیم فارس توانست در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره طلایی شود.

در این رقابت‌ها حمیدرضا موغلی دانشجوی علوم تربیتی ورودی ۹۱ پردیس شهید رجایی فارس از گراش، در سه رشته تنیس روی میز انفرادی، دوبل و تیمی سه مدال طلا کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پینگ‌پنگ شهرستان گراش؛ در این مسابقات تیمی بیست‌وهفت تیم در سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی به صورت دوره‌ای  از دوازدهم تا هفدهم مرداد ماه به رقابت پرداختند که تیم فارس در گروه دوم مسابقات توانست با شکست دادن آذربایجان شرقی، گیلان و کردستان به مرحله حذفی راه یابد و در پایان رقابت‌ها مقام اول را کسب کند. تیم سمنان به مقام دوم رسید و تیم‌های اصفهان و یزد مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
تیم فارس را حمیدرضا موغلی،حسین محمودی، حسین عباسی و علیرضا تجربی به مربی‌گری حمیدرضا اسلمی تشکیل داده بودند.

ping- pong1
در قسمت انفرادی صد و شانزده نفر در یک جدول حذفی رقابت کردند که حمیدرضا موغلی از فارس توانست صاحب گردن آویز طلا شود و رامین خاکشور از خراسان شمالی مقام دوم را کسب کرد و معین نساج از یزد و منصور خسروی از اصفهان به مقام سوم مشترک انفرادی رسیدند.
در مسابقات دونفره، پنجاه و هشت تیم دوبل به صورت حذفی رقابت کردند که این بار نیز حمیدرضا موغلی به همراه امین موحدی از لرستان مقام قهرمانی را از آن خود کرد. معین نساج و محمدرضا دهقان مقام دوم را کسب کردند و نمایندگان توابع تهران، خراسان شمالی و اصفهان و خراسان رضوی به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

موغلی: انتظار هر سه طلا را داشتم

حمیدرضا موغلی در این دوره از رقابت‌ها به عنوان یکی از برترین ورزشکاران المپیاد دانشگاه فرهنگیان کشور لقب گرفت که به تنهایی صاحب سه عنوان طلا شد. به همین بهاانه، روابط عمومی المپیاد مصاحبه‌ای را با این استعداد ورزشی شهرستان گراش ترتیب داده است که این مصاحبه را برای شناخت بیشتر این ورزشکار با هم می‌خوانیم:
موغلی در گفت وگو با روابط عمومی این المپیاد گفت: «با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردم و انتظار هر سه مدال طلا را داشتم، چون به خودم اطمینان داشتم.» وی ادامه داد: «از سال ۸۰ تنیس روی میز را آغاز کردم و زیر نظر مربیان‌ام آقایان عباس خواستار، حسین درویشی و دو برادرم مرتضی و عبدالهادی کار را دنبال کردم. در کنار تنیس روی میز، فوتسال و والیبال هم کار می‌کنم. بقیه رشته‌ها باعث شد که من در این رشته موفق باشم، ولی آن‌ها را به صورت حرفه‌ای کار نمی‌کنم.»
دانشجو معلم استان فارس در خصوص انتخاب این رشته گفت: «تنیس روی میز در شهر ما موفق‌ترین رشته است و در خانواده‌ی ما این رشته موروثی است به طوری که پدر و دو برادرم هر سه تنیس روی میز کار می‌کنند.»

ping- pong2
موغلی با اشاره به این که سال ۸۳ در مسابقات خردسالان کشور در قزوین مقام سوم را کسب کرده است، تصریح کرد: «سال ۸۴ در مسابقات مدارس ابتدایی کشور در رامسر مقام سوم را به دست آوردم. سال ۸۶ در رده ی نونهالان کشور در قزوین باز هم مقام سوم را کسب کردم. در این سال دو عنوان نائب قهرمانی در قزوین و سنندج رده‌ی نونهالان را به دست آوردم.» موغلی در ادامه تصریح می‌کند: «سال ۸۹ در رده‌ی جوانان نیز در قزوین مقام اول را کسب کردم.»
وی در ادامه اظهارکرد: «همه بچه‌ها خوب بودند، بچه‌های یزد، خراسان شمالی و رضوی، اصفهان و سمنان خوب بودند. سطح مسابقات بالا بود و همه انگیزه کسب مقام را داشتند.»
وی در پایان از سرپرست کاروان استان فارس و ستاد اجرایی مسابقات تشکر کرد و گفت: «تنیس روی میز می‌تواند به انسان تمرکز و آرامش بدهد.»

ping- pong3jpg

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top