بستن

یک شاخه گل برای پزشکان

گریشنا:  هیاتی از سوی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در روز پزشک به دیدار پزشکان شهر رفتند و دکتر بهمنی در پیامی این روز به همکاران خود تبریک گفت.

یکشنبه یکم شهریور به مناسبت روز پزشک، هیاتی از سوی دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) حضور یافتند و با شاخه گل و شیرینی ، این روز را به پزشکان تبریک گفتند.

این هیات به بخش‌های اورژانس، درمانگاه، مرکز پیشگیری از سرطان و اتاق عمل رفتند و ضمن تبریک این روز به پزشکان، از زحمات آنان قدردانی و برای پزشکان آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

مراسم روز پزشک، کارمند و روز داروساز، سه شنبه ۳ شهریور ساعت ۱۷ در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

دکتر بهمنی همچنین در پیامی روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت. در این پیام آمده است: «شما پزشکان با بهره مندی از علم و تجربه و اخلاق و با آن پشتکار و جدیت  آنگاه که مرهم آلام دردمندان می شوید و لبخند رضایت و شادی بر لبان بیماران می نشانید، انگاه که روح امید را در دلشان زنده می کنید،بهترین  و شیرین ترین لحظات را برای بیماران و خانواده هایشان خلق می نمایید .قطعا دعای خیر مردم همواره در مسیر زندگیتان همراهتان خواهد بود و پشتوانه کار طبابت شما»

Pezesk Abdolahi (1)

3 نظر

  1. پزشکان ضامن سلامت جامعه امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند . این روز بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد بویژه پزشکان شهرستان گراش مبارک باد. محمد منفرد

  2. یکم شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام
    شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی
    طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی(خصوصا شهرمان) خجسته باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top