بستن

دیدار پزشکانه: رییس دانشکده به دیدن پزشکان خانواده رفت

گریشنا: دکتر میرزاخلیل بهمنی، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، و هیات همراه با حضور در مطب پزشکان خانواده، روز پزشک را به آن‌ها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی؛ دکتر بهمنی در دیدار با پزشکان شهر، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان خانواده، کار طبابت را بسیار باارزش دانست و گفت: «هدف وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی گراش ارائه بهترین خدمت در زمینه سلامت به مردم است که شما پزشکان در این امر توانسته‌اید ما را در خدمت‌رسانی به مردم کمک کنید، هر چند هنوز راه زیادی برای ارائه بهترین خدمت باید پیموده شود.»

وی با بیان این که در دولت تدبیر و امید و با شجاعت و درایت وزیر بهداشت در این دولت، توجه ویژه‌ای به سلامت مردم شده است گفت: «همه در تلاش هستیم که سطح سلامت و بهداشت جامعه ارتقا یابد و قطعا در این مسیر کم‌کاری‌هایی وجود دارد که باید با همدلی و همکاری این نواقص و کم‌کاری‌ها را رفع کنیم و همه با هم همگام در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قدم برداریم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از زحمات پزشکان در شهرستان گراش قدردانی کرد و برای آنان آرزوی توفیق خدمت به مردم و سعادت و سلامت نمود.

پزشکان نیز ضمن تشکر از حضور رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، حضور وی را در مطب مایه‌ی دلگرمی دانستند و موانع و مشکلات موجود را بیان کردند و درباره مشکلات موجود در برنامه پزشک خانواده بحث و گفت‌وگو کردند.

دکتر بهمنی در حاشیه این مراسم از قسمت‌های مختلف درمانگاه سلامت شهرستان گراش نیز بازدید کرد.

pezeshk3

10 نظر

  1. حرکت قشنگی بود.احسنت.بیمارستان رفتین.به پزشک خانواده ها هم سرزدین.اما تو مراکز بهداشت هم پزشکانی هستند.که باز فراموش شدند!

  2. آفرین به دکتر بهمنی. خستگی نمیشناسه. کاش همه ی جاهایی که زیر نظر دکتر بهمنی بود شخصا سر میزد شاید مشکلات زودتر برطرف بشه.
    واقعا خدا قوت دکتر. بی خود نیست شهرهای همجوار از موندن دکتر بهمنی در سمت ریاست احساس ناراحتی میکنن.
    دکتر حمایتت میکنیم

  3. سلام خدمت دکتر بهمنی ، سوالی دارم ، آیا درمانگاه شبانه روزی کارش آز ساعت هشت صبح تا دوازده ظهر است؟ این حکایت درمانگاه شبانه روزی ارد هست . روز قیامت مسولین چگونه میخواهند جواب مردم را بدهند .

  4. احسنت به این کار زیبای دکتر بهمنی وهمکارانشان.
    منم روز پزشک را به تمامی پزشکان عرصه سلامت تبریک عرض میکنم خصوصا آقایون پزشک تاج بخش ،سرخی، فتحی که در برنامه های داوطلبانه به روستاهای محروم ویزیت رایگان ارائه میدهند .

  5. ببخشید در مراسم نکریم خیرین سلامت که درشیراز برگذار شد ایشا کجاتشریف داشتند که از خیرین سلامت شهرمان که صدهامیلیون تومان کمک کده اند اسم ببرند

  6. چراا درجذب نیرو کوتاهی کردند که نتیجه اش این شد حتی چند تن از پرستاران خبره شهرمان به استخدام بیمارستان لار دربیاند

  7. سلام .چرا بیمارستان گراش متخصص ارتوپدی ندارد؟چرا مردم باید ویزیت سی هزار تومانی را در مطب بدهند..درصورتی که در بیمارستان لار متخصص وجود دارد و بیماران هزینه ناچیزی را پرداخت می کنند.لطفا مسولین بیمارستان گراش جوابگو باشند..

  8. نوبت دهی (درمانگاه ) در بیمارستان گراش را با بیمارستان لار مقایسه کنید می بینید در لار چه نظمی حاکم بوده و مردم به راحتی به کار درمانشان می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top