بستن

جشن میلاد «هشتمین آفتاب» در دریای اشک و شوق

گریشنا: در شب سوم همایش «هشتمین آفتاب» حیاط حسینیه‌ی ایوالفضل (ع) مملو از جمعیت شد. افرادی که برای حضور تا آخرین ساعات برگزاری همایش جا نداشتند و مجبور شدند به بازدید کلی اکتفا کنند. شاید به همین خاطر بود که این همایش به مدت یک شب تمدید شد.

به گزارش گریشنا؛ دیشب، سوم شهریورماه، مردم در همایش هشتمین آفتاب در حسینیه‌ی ابوالفضل (ع) گراش، میلاد امام رضا (ع) را جشن گرفتند. حجت‌السلام سید هادی احمدی از قم و سید جواد معصومی استاد دانشگاه و حوزه‌ی علمیه‌ی قم و گراش، سخنرانان این مراسم بودند. جواد براتی از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) نیز سخنانی برگرفته از کتاب «شفا‌یافتگان» از انتشارات آستان قدس رضوی در راستای کرامات امام رضا (ع) بیان کرد. حسین‌علی غیاثی به عنوان مداح با این برنامه همراه بود و محمد‌رضا حاجی‌زاده نیز در مدح امام هشتم شیعیان در این همایش شعر‌خوانی کرد.

محمد‌علی شامحمدی، مدیر کانون روایت آفتاب پشت تریبون این برنامه گفت: «این برنامه در اردیبهشت ۹۴ طراحی شده است و به مدت چهار ماه است که برای اجرای آن برنامه‌ریزی می‌شود.» او در پایان از همه کانون‌ها، ارگان‌ها و افرادی که در این مدت برای اجرای همایش همکاری داشته‌اند قدردانی کرد.

امشب نیز به عنوان شب پایانی همایش مراسم جشنی در این محل برگزار خواهد شد.

سعید سرخی، لحظه‌هایی از استقبال و حال و هوای معنوی مردم در شب سوم همایش هشتمین آفتاب را ثبت کرده است. با هم می‌بنیم.

 

hashtomin aftab35

 

4 نظر

  1. سلام
    ممنونیم که این فضای معنوی رو در گراش بوجود آوردید.هر کسی احساس میکرد تو صحن انقلاب آقا امام رضا علیه السلام حضور داره.اجرتون با آقا امام رضا علیه السلام.
    اما یه انتقادی به برنامه تون هست و اون هم انتخاب یک مجری ضعیف بود.
    امید که در برنامه های بعدی جبران بشه.

    1. سلام
      ممنونم از قدرانی شما.
      البت که ایرادهایی بود در برنامه.
      نبود وقت باعث بوجود اومدن خیلی از ایراد ها بود.
      امیدوایم در برنامه های آینده بتونیم بهتر عمل کنیم.
      با حمایت شما و لطف خداوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top