بستن

اولین امتیاز نوجوان هلال‌احمر در لیگ برتر

گریشنا: تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر اولین بازی خود را مقابل تیم فجر صفاشهر با نتیجه‌ی سه بر صفر واگذار کرد. این تیم در بازی دوم خود در حالی که تا دقیقه نود از حریف شیرازی خود، تیم وصال شیراز جلو بود در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد و یک امتیاز این بازی را گرفت.

به گزارش روابط عمومی تیم هلال‌احمر؛ نوجوانان هلال احمر که سال گذشته با قهرمانی در لیگ برتر استان جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورده بودند به صلاحدید مدیریت این باشگاه جهت آماده‌سازی این تیم برای حضور مقتدرانه در بازی‌های کشوری،در لیگ برتر استان نیز شرکت نمود.
هر چند به خاطر شرایط سنی بازیکنان توانمندی همچون سال گذشته در اختیار نداشتند ولی باهمت و تلاش کادر فنی به صورت ضربتی کار خود را شروع کردند و وارد مسابقات شدند.
هلال احمر در اولین گام در صفاشهر به مصاف نماینده فجر رفت و علی‌رغم بازی زیبا و قابل قبول در حالی که تا اواخر بازی یک بر صفر از حریف عقب بود و برای جبران گل خورده خود را به آب و آتش زد ولی اسیر ضدحمله‌های خطرناک تیم حریف شد و دو بار دیگر دروازه خود را بازشده دید تا بازی‌ها را با شکست آغاز کند.
این نتیجه باعث شد مسوولین هلال احمر به دنبال راهکاری باشند که تیم را از نظر روحی جهت مقابله با تیم قدرتمند وصال شیراز آماده کنند. تمرینات منظم بازیکنان در دستور کار تیم قرار گرفته شد تا شرایط فراهم شود.

helal ahmar4
هلال احمری‌ها که دومین بازی خارج از خانه را تجربه می‌کردند با انگیزه‌ در مقابل تیم وصال قرار گرفتند و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند.
حملات متعدد گراشی‌ها در دقیقه ۴۳ و گرفتن یک پنالتی توسط داور شرایطی را فراهم کرد تا ابراهیم کامیاب کاپیتان خلاق و بازی‌ساز هلال احمر گل برتری تیمش را به ثمر برساند.
در نیمه دوم هم هلال احمر تیم برتر میدان بود و با پاس‌های عمقی مهاجمان را در موقعیت گل قرار می‌داد. در دقیقه ۶۸ داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای هلال احمر بگیرد که به راحتی از کنار آن گذشت.
در ادامه و در حالی که هلال احمری‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند در حین ناباوری و از روی اشتباه گلر، دروازه خود را باز شده دیدند تا روزی که هلال احمر مستحق سه امتیاز این دیدار بودند در نهایت با نتیجه یک بر یک متوقف شوند.
برای هلال احمر در این بازی جواد غفاری، محمدعلی کرباسی، عباس اسماعیلی، آرمین جمالی، براهیم کامیاب، حسین کشاورز، سیدیحیی مجلسی(۶۵علیرضا زارعی)، مهدی محمدی، مهدی مهیایی(۷۸سینا تیرنگ)، فرزاد پورشمسی و امیرحسین فتحی به سرپرستی حجت عابدی و کادر فنی سیدجوادموسوی، احمدرضامحمودی و علی‌رضاشادی بازی کردند.

helal ahmar8

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top