بستن

مقام سوم برای تیم والیبال هفت‌برکه در زرین‌دشت

گریشنا: تیم والیبال هفت‌برکه گراش در مسابقات چهارجانبه‌ی شهرستان زرین‌دشت به مقام سوم رسید.

به گزارش هیات والیبال گراش، تیم هفت‌برکه گراش به منظور آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات استانی به این مسابقات دعوت شد. تیم‌هایی از داراب، زرین‌دشت و جنت‌شهر در این تورنمنت شرکت داشتند.

بعد از مراسم قرعه‌کشی، روز جمعه ۶ شهریورماه، در بازی اول تیم داراب به مصاف تیم میزبان رفت و توانست سه بر صفر پیروز میدان شود. در بازی دوم، تیم هفت‌برکه گراش با جنت‌شهر به مصاف یکدیگر رفتند، که این تیم جنت‌شهر بود که توانست در چهار ست، هفت‌برکه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.  بدین ترتیب تیم هفت‌برکه از رسیدن به فینال جا ماند.

در مسابقه رده‌بندی، تیم زرین‌دشت حریف هفت‌برکه بود، که در یک ماراتن پنج‌سته، تیم هفت‌برکه توانست با نتایج ۲۸ بر ۲۶ در ست اول؛ ۲۵ بر ۱۲در ست سوم؛ و ۱۵ بر ۱۳ در ست پنجم پیروز از زمین خارج شود و با این پیروزی، به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

خلیل حسنی، مربی تیم هفت‌برکه، ضمن ابراز رضایت از عمل‌کرد بازیکنانش اظهار داشت: «حضور در این تورنمنت تاثیر زیادی بر هماهنگی تیم داشت، و خستگی بازیکنان‌ام یکی از دلایل باخت در بازی اول بود.» نفرات اعزامی تیم هفت‌برکه گراش به این شرح بود: خلیل حسنی (مربی)؛ محمدجواد محمدیان و حسن نظری (پاسور)؛ اسحاق فروزش، مهدی پرده‌نشین و علی‌اکبر یوسفی (دفاع میانی)؛ علی شمسی و علی کوهگرد (دریافت کننده / قدرتی)؛ حسین فتحی (قطر پاسور).

عبدالحمید حسین‌شیری، سرپرست تیم هفت‌برکه، نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری هیات والیبال گراش و تربیت بدنی گراش، به‌خصوص محسن افشار، رییس هیات والیبال، خاطرنشان کرد: «هدف ما حضور مقتدرانه در مسابقات استانی است.»

لازم به ذکر است هزینه برگزاری این مسابقات را هیات والیبال شهرستان زرین‌دشت و تیم والیبال این شهرستان به عهده داشتند و تیم‌های شرکت‌کننده هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردند، که این نکته نیز جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

VolleyballHaftBerkeh02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top