بستن

آینده‌سازان هلال‌احمر چشم به راه حمایت تماشاگران و مسئولین

گریشنا: نوجوانان هلال‌احمر آغازبخش حضور امسال تیم‌های هلال‌احمر در لیگ‌های برتر فوتبال فارس است. این تیم تاکنون از دو بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کرده است و این هفته در نخستین بازی خانگی خود به زمین می‌رود. حجت عابدی سرپرست این تیم در گفتگو با گریشنا معتقد است حمایت از این تیم در نهایت باعث پیشرفت کل فوتبال گراش می‌شود.

سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر گراش از شروع مسابقات لیگ برتر استان فارس خبر داد و افزود: تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس این هفته  روز پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه مقابل تیم آذرخش داراب در ورزشگاه شهدای گراش به میدان خواهد رفت.

حجت عابدی با بیان اینکه در هفته سوم مسابقات قرار داریم، گفت: امسال با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های شیراز، خرمبید، کوار ، گراش ، فیروز آباد ،کازرون و داراب فصل شروع شد و تیم نوجوانان هلال احمر بعنوان تیم ریشه دار و قهرمان سال گذشته لیگ برتر استان فارس برای آماده سازی حضور خود در مسابقات کشوری امسال در لیگ استان شرکت کرد.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته هلال احمر در چهار رده سنی بزرگسالان، امید ، جوانان و نوجوانان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده است، اظهار داشت: تیم های موجود در لیگ برتر فوتبال نیازمند حمایت مردم و مسئولین هستند و برای ارتقاء قوتبال شهرستان باید همت کرد.

عابدی با ابراز گلایه از عدم توجه به فوتبال و افتخار آفرینان ورزش، گفت: سال گذشته تیم نوجوانان هلال احمر با دستان خالی و با همت پرتلاش نوجوانان و عنایت خداوند متعال قهرمان مسابقات لیگ برتر استان فارس شد و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد و این می‌طلبید نگاه به این تیم نگاه حمایتی باشد اما اندکی توجه به این مساله نشد.

وی نقش تیم های هلال احمر گراش در توسعه فوتبال شهرستان و استان را اثر بخش عنوان کرد و گفت: در چند سال اخیر حضور تیم‌های هلال احمر در رده های مختلف سنی باعث ایجاد انگیز، شور و نشاط در عرصه فوتبال استان فارس شده است و مقام های برتر این تیم نشان دهنده توانمندی کار و تلاش جوانان شهرستان است.

عابدی با تاکید بر اینکه اهمیت به ورزش در اسلام مورد تاکید است افزود: برای سامان دادن به بسیاری از معظلات اجتمایی و فقر فرهنگی که امروز جوانان ما درگیر آن هستند، نیازمندیم که به ورزش اهمیت دهیم و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با ورزش غنی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال هلال احمر ضمن تقدیر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس و شهرستان گراش، حمایت معنوی مدیر عامل باشگاه، اعضا ، کادر فنی و هواداران تیم فوتبال هلال احمر از متولیان ورزش و مسئولین شهرستان خواست تا حمایت مادی و معنوی خود را از جوانان و نوجوانان دریغ نکنند.

وی در پایان گفت: روز پنجشنبه منتظر  حضور و حمایت هواداران و جامعه فوتبالی شهرستان در ورزشگاه شهدا هستیم.

helal ahmar4

1 نظر

  1. بابا با این کثافاتی که در فوتبال کشور است بهتر فوتبال را کنار بذاریم(تا حال چه مقام کشوری چشم گیری کسب شده است) و به ورزش های دیگه مثل پینگ پونگ و اسب دوانی و آنهایی که در آن استعداد داریم بپردازیم تا در کشور و دنیا مطرح شویم.
    خوب است مسابقات دوره ای گوناگون مثل مسابقات بندر ترکمن و گنبد استان گلستان در شاخه های مختلف اسب سواری داشته باشیم با این همه پتانسیل که در شهر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top