بستن

یک مشکل کوچک در گسترش شبکه گاز: خانه‌ای برای کارگران نیست

گریشنا: عملیات گسترش شبکه گاز به دلیل پیدا نشدن محلی برای سکونت کارگران شرکت پیمانکار هنوز آغاز نشده است.

به گزارش گریشنا، روز پنجشنبه ۵ شهریورماه کلنگ عملیات تکمیل شبکه گاز به زمین زده شد. رییس اداره گاز در مراسم افتتاح قول داد که در طی ۹ ماه کار به پایان برسد و ۹۵ درصد شهر گراش از نعمت گاز برخوردار شوند. در این طرح توسعه‌ای، ششصد علمک گاز نصب و هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

اما مشکلی آغاز عملیات را متوقف کرده است. به گفته قاسم فرسوده معاون فرمانداری گراش، «از زمان نهایی شدن مناقصه به دنبال یک محل مناسب برای استقرار پیمانکار بوده‌ایم اما با وجود پیگیری‌های زیاد، کسی حاضر نشده است که خانه خود را برای این مورد اجاره دهد.»

فرسوده در مورد محل مورد نظر پیمانکار گفت: «محل خاصی نیست. یک خانه حیاط‌دار لازم دارند تا هم کارگران مستقر شوند، هم این که در حیاط لوله‌های مورد نیاز انبار شوند. شرکت با مبلغ مرسوم محل را اجاره می‌کند.»

معاون فرماندار از افراد که خانه مناسبی برای این مورد دارند درخواست کرد تا به فرمانداری مراجعه کنند: «توقع این است که مردم گراش که همواره در مسائل شهر پیگیر هستند در این مورد نیز همکاری کنند تا هر چه زودتر امکان گازرسانی به مردم فراهم شود.»

ghaz

7 نظر

  1. به حق چیزای ندیده و نشنیده
    اینم شد بهانه برای متوقف کردن کار
    عجیبه
    خانه برای کارگر نیست پس گازکشی تعطیل خوبه والا

  2. سلام
    میگم توی این عکس آقای مهندس دست نیات مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس و اعضای مجمع خیرین مدرسه سازی حضور دارند چه ربطی به طرح لوله لوله کشی گاز داره!!!؟

  3. یک باب خانه جهت کارهای اداری برای فروش درشهرک اکبری زاده با مساحت ۳۰۰متر وپارکینک خودرها موجود می باشد ۰۹۱۷۵۶۱۷۶۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top