بستن

۵ کارگاه حرفه‌ای عکاسی در ۷ روز

گریشنا: هم‌زمان با برگزاری دومین دوره جشنواره عکس سراسری پلک آفتاب در گراش، کارگاه‌های تخصصی عکاسی به منظور آموزش و شناخت بیشتر علاقه‌مندان به این هنر در فرهنگسرای آبشار اندیشه برگزار می‌شود.

photo_2015-08-30_09-45-17۱

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، در هفته آینده پنحکارگاه عکاسی برگزار خواهد شد که مدرسان آن‌ها از تهران و شهرهای منطقه دعوت شده‌اند.

بهبودی از عکاسی خبر می‌گوید

فاطمه بهبودی، سرشناس‌ترین چهره‌ای است که برای برگزاری کارگاه تخصصی به گراش سفر می‌کند. بهبودی، در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از ۱۲ عکاس جوان برگزیده در بیستمین دوره مسترکلاس سالیانه بنیاد وردپرس‌فوتو معرفی شد. او با مجموعه‌ عکس‌های «مادران انتظار» درباره مادران شهدای مفقودالاثر جنگ تحمیلی ایران و عراق، «یک لحظه» درباره اعدام‌های ایران و «زندگی پس از شوک» درباره زلزله‌های آذربایجان و بوشهر شناخته می‌شود.

fatemeh-behboudi-300x300

کارگاه «ایده تا اجرا در عکاسی خبری» روز جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و هرچند این کارگاه رایگان است اما کلیه شرکت‌کنندگان می‌بایست برای شرکت در این کارگاه از طریق این لینک ثبت‌نام نمایند.

آسمان شب از لنز آب‌افکن

جواد آب‌افکن در گراش با عکاسی نجومی شناخته می‌شود. او که این روزها دبیری انجمن فیلم و عکس گراش را برعهده دارد، کارگاهی دوساعته در حوزه تخصصی‌اش برگزار خواهد کرد. تا به حال چند عکس از رد ستارگان و کهکشان ثبت شده توسط آب‌افکن در جشنواره‌های ملی و همچنین در کتاب عکس سال ایران چاپ شده است.
_MG_5984
کارگاه «عکاسی شب» روز یکشنبه، ۱۵ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در نگارخانه آبشار اندیشه برگزار می‌شود.

تکنیک ترکیب‌بندی برای همه

عباس محمدی، عکاس لامردی، که عکس‌هایش در سال‌های اخیر در خبرگزاری‌های مختلف کشور از جمله مهرنیوز انتشار می‌یابد، کارگاه ترکیب‌بندی در عکاسی را ارائه خواهد کرد. ترکیب‌بندی یکی از تکنیک‌های پایه‌ی عکاسی است که همه‌ی عکاسان باید به قوانین آن تسلط داشته باشند. محمدی، کارشناسی مهندسی معماری دارد و دبیر اجرایی نخستین اردوی ملی عکس تعزیه در لامرد بوده است.

abbas mohammadi

این کارگاه روز دوشنبه، ۱۶ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

کارگاه سوم: روانشناسی عکاسی و ارتباط

روانشناسی موضوعی است که پایش به همه هنرها باز شده و نمی‌توان از حضورش چشم پوشید. به همین منظور امین بحرانی، از انجمن عکاسی اوز، روز سه‌شنبه، ۱۷ شهریور درباره «روانشناسی عکاس و ارتباط» صحبت خواهد کرد.

amin bahrani

عکس‌های امین بحرانی در نشریات ملی همچون همشهری چاپ شده و در چند نمایشگاه بین‌المللی نیز حضور داشته است. همچنین او برگزیده جشنواره عکاسی Nikon 2015 است.

مفاهیم عکاسی از زبان یک استاد گرافیک

مسلم ابراهیمی، کارشناس ارشد هنرهای تجسمی است و در سال‌های اخیر به عنوان استاد گرافیک دانشگاه علمی کاربردی لارستان به فعالیت می‌پردازد. او که این روزها بیشتر با طراحی‌هایش شناخته می‌شود، کارگاه «عکاسی مفهومی، از ایده تا اجرا» را برگزار خواهد کرد.

moslem-ebrahimi-300x300

این کارگاه نیز روز چهارشنبه، ۱۸ شهریور در نگارخانه فرهنگسرای آبشار اندیشه برپا خواهد شد.

نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره عکاسی پلک آفتاب، شنبه هفته آینده در فرهنگسرای آبشار اندیشه برپا خواهد شد و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید این نمایشگاه ۱۷ تا ۲۲ اعلام شده است.

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top