بستن

دکتر بهمنی استعفا نکرد، برکنار شد

گریشنا: دکتر میرزاخلیل بهمنی از ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش برکنار، و دکتر جعفر حسن‌زاده به عنوان سرپرست جدید دانشکده منصوب شد. این تغییرات دیروز ۱۱ شهریور و با حکم دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت، صورت گرفته است.

Bahmani-hasanzadeh

در خبری که امروز ۱۲ شهریور در سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش قرار گرفت آمده است: «دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت، در حکمی دکتر جعفر حسن‌زاده را به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب کرد. در بخشی از این حکم، که در تاریخ ۱۱ شهریور صادر شده است، خطاب به دکتر جعفر حسن‌زاده آمده است: با توجه به موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب می‌گردید.»

به این ترتیب، سایت دانشکده هیچ اشاره‌ای به عزل رییس پیشین دانشکده نکرده است. در تماسی که با دکتر بهمنی داشتیم، او اظهار نظر در این مورد را به آینده موکول کرد، و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد: «دکتر ایمانیه به دلایلی از من خواست که استعفا بدهم. من گفتم اگر تصمیم به برکناری‌ام دارید این کار را بکنید، اما من شانه‌ام را از زیر بار مسئولیت خالی نمی‌کنم. الآن هم در ماموریت هستم و من را در ماموریت عزل کردند.»

سایت دانشکده درباره‌ی سوابق دکتر حسن‌زاده نیز به این خلاصه بسنده کرده است: «هیات علمی و رییس گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز». دکترای حسن‌زاده متولد گراش است.او دکترای پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه شیراز و دکترای تخصصی اپیدمیولوژی را در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه تهران گرفته است.

در تماس خبرنگار گریشنا با دکتر حسن‌زاده، او اظهار کرد: «من همچنان دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و تمام مسئولیت‌های قبلی‌ام به قوت خود باقی است، و اکنون سرپرستی دانشکده گراش نیز به این مسئولیت‌ها اضافه شده است.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

134 نظر

  1. خدا بخیر کنه…..درحال ماموریت برکنار شد در یادم وزیرخارجه دولت قبل زنده شد ای خدا چرا کسی که خدمت میکنه اینکار سرش در میارن دکتر ایمانیه نه هروز واسه نماز صبح برو زیارت نه اینکار بقول دوستان کودتا کنید

  2. این عزل واقعا غیر منصفانه است. به نظر شما اقای حسن زاده جدا از درجه بالای علمی ایشون آیا سوابق مدیریتی دارن؟ آیا می‌تونن این همه کارمند و دانشجو و … رو مدیریت کنن؟
    واقعا متاسفم

  3. واقعا که
    این دولت هم داره به سرنوشت دولت قبلی مبتلا میشه

    دکتر بهمنی تو نظم و انضباط، کار و تلاش و پاکی و اخلاص، واقعا نامبر وان بودن

    1. جناب یکی از کارهایی که دکتر ایمانیه برای گراش انجام داده اند رو میتونید بیان کنید….. که اینجوری ازش دفاع می کنید
      شرف اون شخصی داره که مخلصانه و شجاعانه برای شهرش کار میکنه عزیزم
      درود بر دکتر بهمنی

  4. بنظر من گریشنا در خصوص این خبر باید تیتر میزد انتقام دکتر ایماتیه از بردادر ۲ شهید . امام فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت است . دکتر بهمنی مدیری شجاع فعال و از بدو ورود ایشان به گراش شاهد رشد و پیشرفت دانشکده علوم پزشکی افزایش خدمات بهداشت و درمان تقویت مدیریت بی صاحب بیمارستان گراش. …

  5. جناب آقای دکتر حسن زاده استاد مسلم (گریشنا لطفاً اصلاح قرمائید؛در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۳ از مرتبه دانشیاری به استاد تمامی ارتقا یافته اند) و به عنوان یک قطب و وزنه وزین در رشته اپیدمولوژی هستند. یقیناً ورود اساتید نظیر ایشان به کارهای اجرایی یک خسران بزرگ برای دانشجویان و جامعه علمی پیرامونی، محسوب می شود.
    ولی از طرفی ادای دین به شهر گراش برای هر گراشی نیز یک فریضه است.آرزوی من موفقیت روزافزون برای شما استاد عزیز می باشد.
    جای دارد از زحمات دکتر بهمنی نیز تشکر نموده و سلامتی و طول عمر با عزت برایشان آرزو داشته باشم.

  6. اقا سعید شما قبل از هر گونه اظهار نظر درباره دکتر حسن زاده ابتدا برو تحقیق کن دکتر حسن زاده کیست و کجاها مسولیت داشته بعد بیا حرف بزن؟
    محض اطلاع بدون که این دانشگاه رو با توجه به مدرک اقای دکتر حسن زاده تو گراش زدن

      1. برا اینکه بدونی کیست بهتره متن بالارو یه نگاهی بندازی و بدونی تو بهترین دانشگاهای ایران بارتبه اول فارغ التحصیل شده. ایشون چندین سال سابقه در سمت معاونت فرهنگی دانشگاه بزرگ علوم پزشکی شیراز دارن، دیگ اداره دانشگاه گراش براشون زحمت زیادی نداره

    1. با احترام به آقای دکتر حسن زاده ولی این حرف ها با عقل سازگار نیست عزیزم که دانشگاه را بخاطر شخصی بیارن تو گراش کارهای خیرین و کمک های اونها پس چی؟

      1. شما متوجه منظور اقای نام آور نشدی ، دانشگاه که خونه خاله نیس که به خاطر شخصی ، تاسیس کنن. برای تاسیس دانشگاه نیاز به هیت علمی هست وبا توجه به جایگاه بالای علمی ایشون مجوز دادن.

  7. جنابali5
    خیلی مسخره اظهار نظر فرمودید شما ی سر به مجموعه علوم پزشکی گراش بزنید میبینید این آقایی ک میفرماید حتی نتونستن با نیروهای خدماتی این مجموعه تعامل کنند اولا ایشان دکترای دامپزشکی دارن چه ربطی دارد به مجموعه علوم پزشکی
    ثانیا ایشان هرچقدر هم پیگیر باشن تعامل در یک مجموعه شرط اول مدیریته
    ثالثا ایشان مامور به وزارت بهداشت هستن بزارید مجموعه بدست یک وزارت بهداشتی بچرخه قطعا نتیجه بهتری خواهد داد.

    1. محض اطلاع جنابعالی ایشان دکترای خود را از کشور ژاپن مهد مدیریت و کار گرفته اند و برخورد با چند نفر محدود و بی کفایت اتفاقا شجاعته که از هر مدیری بر نمی آید و اکثر پرسنل زیر مجموعه جناب دکتر بهمنی مدیریت ایشان را کم نظیر می دانند و کاملا از آن دفاع می کنند
      و دیگر اینکه آنچه عیان هست چه حاجت به بیان

  8. باسلام ارزوی موففقیت وخسته نباشید خدمت دکتربهمنی واقعا ایشون درطول خدمتشان زحمات زیادی برای دانشکده کشیدند واینطوری ایشون رابرکنارکنندزیبنده نبود نمیدونم پشت این قضیه چه بوده ولی خداکنه دخالت نیروهای خودی ونماینده دراین برکناری نقشی نداشته باشندوخدمت دکترحسن زاده هم که مدارج علمی بالا دارندتبریک انشالله که درمسوولیت جدید موفق باشند هردواینها ازافتخارات شهرمون وشهرستان هستند هستندک

  9. ما که از اصل قضایا خبر نداریم ولی جا دارد از زحمات دکتر بهمنی در طی مدت خدمتش تشکر کنیم و برای دکتر حسن زاده نیز ارزوی موفقیت میکنیم.

  10. من به عنوان دانشجوی این دانشکده فقط میدونم جناب بهمنی خیلی تلاشگر بود و ضمنا در پی جداسازی هم بود به طور کل از شیراز-جناب ایمانییه ماشالله شیراز رو خراب کردن حالا به گراش حمله ور شدن

  11. با سلام به همه دوستان
    جناب دکتر حسن زاده استاد تمام (پرفسور) دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته اپیدمیولوژی می باشند و از افتخارات شهر گراش و استان فارس محسوب می شوند.
    در ضمن هر دو عزیز به نوبه خودشون برا ارتقای نام گراش زحمت کشیده اند.

  12. با سلام
    ضمن تشکر و قدردانی از دکتر بهمنی و تبریک ویژه به جناب استاد دکتر جعفر حسن زاده و آرزوی موفقیت روز افزون ایشان.
    دکتر حسن زاده جز ء محدود مدیران لایق و باسواد کشور میباشند که از درجه علمی و سطح سواد بسیار بالایی برخوردار میباشند…… و باعث افتخار و سرافرازی گراش هستند…

  13. حتما یه چیز غیر قانونی از دکتر خواستن که اونم جواب رد بهشون داده کاسه ای زیر نیم کاسه اس یاد دکتر حسن نژاد بخیر که اونم با مردی زیر بار زور نرفت.هیچ به این فکر کردین که چرا تو سیستم دانشکاه علوم پزشکی گراش ریاست بیمارستان یا دانشکاهو به گراشی نمیدن؟چون اینا یکی رو میخوان که حرف نزنه و غلام حلقه به گوششون باشه،ولی باید بدونن گراش و گراشی اینجوری نیستن

  14. ایمانیه و یا هر شخص دیگری چه کاری برای گراش انجام داده اند
    آیا کنار گذاشتن شخص با لیاقتی همچون دکتر بهمنی توسط این شخص که هیچ دلسوزی نسبت به شهرمان ندارد طلم به شهرمان نیست هموطنان لطفا با حمایت خود از مدیر دلسوزمان جلو این کار را بگیرید تا روند پیشرفت بخش درمان شهر که با مدیریت دکتر بهمنی شروع شده بود متوقف نشود

  15. به نظر من برکناری دکتر بهمنی دلایل وعلت های زیادی داشت :
    ۱- اعتماد و بها دادن بیش از حد به لاری ها مخصوصا جعفر پور
    ۲- در گیری با حسنی و ایجاد حاشیه های غیر ضروری
    ۳- حذف رانت ها و زیاده خواهی برخی از هیات امنا و دکترهای گراشی و غیر گراشی
    ۴- داشتن غرور و تکبر و عدم ارتباط خوب با زیر دستان و کادر درمانی
    ۵ – از دست دادن پشتیبانی مسوولین مافوق خود
    ۶- توجه به ظاهر سازی و کارهای نمایشی و اشتیاق به رسانه ای شدن به جای حل مشکلات اساسی و ریشه ای مردم
    ۷-…………….

  16. مایه تاسفه که مدیری بدین شایستگی کنار گذاشته شود فقط میتوانیم بگوییم متاسفیم این خبر یک فاجعه هست لطفا عنوان خبر رو هم عوض کنید ….

  17. اقای غفوری لطفا در عنوان خبر تجدید نظر کنید
    این خبر یک فاجعه برای گراشه….
    متاسفیم از این خبر دردناک چرا که کسانی برای شهرمان تصمیم می گیرند که حتی اسم شهرمان هم بگوششان نخورده چه رسد به مشکلات بهداشتی و درمانی و …. دکتر بهمنی یکی از محدود کسانی هستند که مخلصانه برای شهر خدمت کرده و می کنند…

  18. بسم الله الرحمن الرحیم
    وزیر محترم و محبوب و پرتلاش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
    جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی(دام عزه)
    با سلام و تحیات
    امروز حضور مدیران متعهد، مخلص، پرتلاش و انقلابی در مسند بالاترین مقام دانشگاهی و به عنوان ریاست دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، از اقدامات مدبرانه ی حضرتعالی در کشور است، که انتخاب و انتصاب شایسته جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی به سمت سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش از طرف حضرتعالی نمونه ی بارز این اقدام هوشمندانه و مدبرانه بود.
    انتخاب و انتصاب ایشان که خود از یادگاران دفاع مقدس و برادر دو شهید بزرگوار و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای توان مدیریتی بالا بود، باعث شد علوم پزشکی گراش حرکت رو به جلو خود را آغاز و بلاتکلیفی در بسیاری از امور اجرایی این دانشکده را رفع نماید و موجب سامان بخشیدن به بسیاری از ناباسامانی های این مجموعه گردد.
    پس از گذشت ۱۷ ماه از حضور جناب آقای دکتر بهمنی در سمت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، ما شهروندان وطن دوست گراش و حومه این شاهد تحولاتی شگرف در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، دانشجویی و فرهنگی و تحقیقاتی بوده ایم که این خود نشان از توان بالای مدیریتی ایشان دارد.
    تبیین و شفاف سازی طرح تحول نظام سلامت ،گزارش های متعدد از زمان اجرا تا کنون از تریبون نماز جمعه و در مجالس و محافل عمومی ، برگزاری جلسات متعدد با متخصصین توسط سرپرست دانشکده گراش از دلایل اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در شهرستان گراش می باشد که باعث رضایتمندی مردم در این شهرستان شده است که همه ی اینها نشان از دلسوزی و پشتکار و درایت ایشان دارد که نه تنها فقط در اجرای این طرح بلکه در اجرای تمامی طرح های وزارت محترم بهداشت ، با جان و دل و اشتیاق و با پیگیری های مستمر سعی در اجرای دقیق طرح ها را دارند.
    سامان بخشیدن به آموزش دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری، مستقر نمودن اعضای محترم هیات علمی، تجهیز کلاس ها به مدرنترین وسایل کمک آموزشی برگ زرین دیگری از خدمات ایشان است.
    اهتمام ویژه به جلسات پرسش و پاسخ بیماران ،شهروندان ،مراجه کنندگان و، بازدیدهای مکرر از مراکز درمانی ، دستورات سریع و صریح برای پیگیری مشکلات ، اهتمام به کارهای فرهنگی و تاکید ایشان بر افزایش روحیه خدمت به مردم ، حمایت صددرصد از برنامه های فرهنگی ملی مذهبی و… نیز از اقدامات ارزشمند ایشان در زمان تصدی سرپرستی دانشکده علوم پزشکی می باشد.
    فعالیت هاو اقدامات مهم و برجسته ی دیگری همچون:
    اخذ مجوز قطعی دانشکده علوم پزشکی گراش
    استقلال دامنه سایت علوم پزشکی گراش
    استقلال حراست علوم پزشکی گراش از شیراز
    تصویب آرم و نشان علوم پزشکی گراش
    جذب ۱۴ نفر اعضای هیات علمی جدید
    عقد تفاهم نامه با مراکز علمی و اموزشی معتبر
    افتتاح بخش دیالیز بیمارستان
    راه اندازی انواع سامانه های نظارتی و رسیدگی به شکایات ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ و…
    افتتاح خانه بهداشت روستای خلیلی
    افتتاح داروخانه ارد
    افتتاح کلنیک دندان پزشکی ارد
    افتتاح خانه بهداشت روستای آغصه
    دعوت از شخصیت های علمی و آموزشی کشور جهت بازدید از دانشکده علوم پزشکی گراش جهت تبادل اطلاعات علمی و آموزشی
    احیای روابط عمومی علوم پزشکی گراش و درج اخبار روزانه فعالیت های معاونت های مختلف در سایت برای اطلاع عموم
    تشکیل و استقلال مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان گراش با حضور حاج آقا نیری
    سرکشی و بازدید های مکرر از مراکز بهداشتی درمانی روستایی تحت پوشش علوم پزشکی گراش
    پیگیری های مستمر شخص ایشان در وزارت بهداشت در تمامی امور
    حمایت و پیگیری در راه اندازی مرکز درمان ناباروری شهرستان گراش
    حمایت و پیگیری در راه اندازی مرکز مستقل حمایت از بیماران خاص
    فقط گوشه ای از اقدامات جناب آقای دکتر بهمنی می باشد که با حمایت حضرتعالی و معاونین و مشاورین حضرتعالی صورت پدیرفته است و گواه صادقی است بر تلاش این برادر بزرگوار.
    بحمدالله ایشان امروز در بین مردم شهرستان به مدیری توانمند و انتقادپذیر شهرت یافته است که با نگاهی به اخبار منتشر شده در طول ۱۷ ماه گذشته در سایت علوم پزشکی گراش و سایت های منطقه کاملا مشخص است که هدف اصلی ایشان خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است و به گفته خود ایشان خدمت رسانی به مردم توفیقی است از جانب حق تعالی که باید قدردانست.
    در پایان ما شهروندان وطن دوست گراش و حومه با تایید عملکرد ارزنده و مثبت جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی در زمان تصدی سرپرستی این دانشکده حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام داشته و خواستار ابقا ایشان به ریاست دانشکده علوم پزشکی در گراش می باشیم.
    از خداوند منان برای شما وزیر محبوب و پرتلاش و همه مدیران وزارت بهد اشت درمان و آموزش پزشکی و همه خدمتگزاران به مردم، سعادت و سلامت و سرافرازی مسئلت می نماییم.

    1. میتوانید این را اضافه کنید

      مسبب استعفای دکتر … دکتر … و دکتر ….

      و دوم اعتصاب چند باره دکترها بخاطر عدم پرداخت حقوق با توجه به اینکه میلیاردها تومن درحساب دانشگاه است .

      سوم اینکه عدم توجه به جذب نیروی استخدامی برای گراش.
      نکته این است که خانم دکتر رئوفی برای لار ۹۰ نفر جذب کرده است.

      چهارم عدم توجه به خیرین .
      چرا یک شخص از شهر لار که فقط ۵ میلیون در عرصه سلامت کمک کرده است در سفر وزیر بهداشت به شیراز در مراسم تجلیل از خیرین عرصه سلامت باید تجلیل بشود ولی از اشخاص گراشی که میلیاردها تومان کمک کرده اند نباید نامی برده شود؟

      وقتی چندین بار دکترها اعتصاب میکنند آیا مهر تایید بر مدیریت خوب دکتر بهمنی است یا خلاف آن ؟

    2. ما زحمات دکتر بهمنی منکر نیستیم
      ولی دکتر بهمنی نباید خیلی از فعالیت های بالا رو به اسم خودشون تموم کنن
      مدیریت باید تمام جوانب رو در نظر بگیرد از خدمه و
      ابدارچی تا بالای بالاااااااا

  19. نمیدونم تا کی میهوان ملت بشین. از دور کوک بشن ادم میترسه حرفی بزنه والله درست نیست بلله درست نیست میگن شهرستان شدیم پخخخخ

  20. باسمه تعالی
    وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی
    با سلام و احترام؛ با درج خبری در تاریخ ۱۲/۶/۱۳۹۴ در سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی امام جعفر صادق(ع) گراش، مطلع شدیم ریاست فرهیخته و تلاشگر این دانشکده بنا به دلایلی مبهم، در حین ماموریت از سوی دکتر ایمانیه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات در مانی استان فارس، از سمت خود برکنار شده اند. ما دانشجویان و دانشآموختگان گراشی دانشگاه های سراسر کشور ضمن اعلام ناراحتی و مخالفت با این تغییر سلیقه ای، خواهان بازگشت این مدیر ارزشی به مجموعه ی مذکور و برخورد وزارت بهداشت با دست های پشت پرده ی این ماجرا هستیم.
    اولاً؛ دوره‌های مختلف مدیریت دانشکده علوم پزشکی گراش همانند هر مجموعه ی دیگری نقاط قوت و ضعف مختلفی داشته است و داشتن نگاهی جامع به آنها، شرط یک داوری عادلانه است. عده ای با روی کار آمدن ریاست جدید این دانشکده عرصه فراغت حال را بر خود تنگ دیده و رویه ی مدیریت جهادی ایشان بر مجموعه ی تحت امر به مذاقشان خوش نیامد. کما اینکه کمی پس از شروع کار ایشان سنگ اندازی را شروع کرده و فریاد اعتراض بر مدیریتی که همگان شاهد و واقف بر خدمت صادقانه ایشان هستند، بلند کردند.
    ثانیاً؛ تجربه ی چندین ساله ی مدیریت دکتر بهمنی بر مجموعه ی علوم پزشکی گراش، جامعه ی دانشگاهی را به این نتیجه رسانده است که در شرایط فعلی بهترین گزینهی بومی جهت مسند ریاست این مجموعه ی عظیم دانشگاهی، شخص دکتر بهمنی میباشد.
    آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ؟ ؟ ؟ اگر مشکل مدیریتی ایشان عدم رضایت مردم از وضعیت نظام سلامت و مجموعه ی بهداشت گراش بوده است(که اینگونه نیست) مسئولان آن وزارتخانه میتوانند به صورت رودر رو از خدمات رسانی ایشان از مردم سوال کرده و اگر دلیل عزل، عدم تبعیت ایشان از سیاست های وزارت خانه ی متبوع بوده است، بر همگان آشکار است که سطح خدمات رسانی دانشکده علوم پزشکی گراش از بسیاری از مناطق کشور و حتی مراکز استان ها، بیشتر و بالاتر است. مگر نه اینکه اهداف آن وزارت خانه خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم جهت کاهش آلام است؟ حال سوال اینجاست جناب دکتر ایمانیه بنا بر چه ضرورتی اقدام به تغییر ایشان کرده اند؟
    اینگونه که پیداست دست هایی پشت پرده، دکتر ایمانیه را مجبور کرده اند که نسخه ی ایشان را پیچیده واز گردونه ی مسئولیت خارج سازند.

    ثالثاً؛ برکناری دکتر بهمنی در شرایطی صورت گرفته است که ایشان در ماموریت کاری به سر میبردند. جناب آقای وزیر آیا این انصاف است پاسخ فردی که سال ها در جهت ارتقای نظام سلامت کشور کوشش کرده است این گونه داده شود؟

    رابعاً؛ جامعه ی دانشگاهی شهرستان و مردم همیشه در صحنه ی این شهرستان ضمن رضایت از مدیریت ایشان بر دانشکده گراش، همواره شاهد حضور موثر ایشان در میان اقشار مختلف مردم در جهت پیشبرد اهداف عالیه وزارت بهداشت و درمان بوده اند کما اینکه در ذیل به گزیده ای از نقاط قوت مدیریتی ایشان اشاره خواهیم نمود.- مدیریت مناسب ایشان در خصوص رسیدگی به مناطق محروم شهرستان و اجرای شایسته طرح تحول نظام سلامت در محدوده ی استحفاظی
    – بالا رفتن سطح آموزشی دانشکده علوم پزشکی و احیای فضای نشاط علمی در مجموعه ی دانشگاه
    -همکاری و ارتباط مجدانه مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی با نهادهای فرهنگی، علمی و اجتماعی سطح شهرستان در جهت آبادانی هرچه بیشتر شهرستان گراش
    – گسترش و توسعه آموزشی دانشگاه و تاسیس رشته های  و دانشکده‌های جدید
    – فراهم کردن بستری که درآن همه افراد دانشگاه از دانشجویان گرفته تا اساتید و کارمندان و مردم شهر به صورت مستقیم با ریاست دانشگاه در ارتباط بودند و پاسخ خود را دریافت می‌کردند.اینها قسمتی از نقاط قوت مدیریت جناب آقای دکتر میرزا خلیل بهمنی است که البته نقاط ضعفی هم در کنار آن وجود دارد.در پایان با توجه به نکاتی که ذکر شد، به وزیر محترم بهداشت و درمان پیشنهاد داده میشود قبل از صدور حکم قطعی، از برکناری این نیروی ارزشی جلوگیری کرده و با این کار موجبات آسوده خاطری مجموعه ی دانشگاهی شهرستان گراش را فراهم نموده. والسلام علی من تبعه هدی

    دانش آموختگان و دانشجویان گراشی دانشگاه های سراسر کشور

    1. با سلام
      من به عنوان یک دانش آموخته و پرسنل دانشکده بسیاری از نکات ذکر شده در این دو متن که توسط “همشهری” بیان شده را غیر واقعی می دونم.
      به نظر من دکتر بهمنی دیگه تو این سیستم کارایی نداشت. چون کار سیستمی یک کار تیمی است نه فردی!
      شما یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید که اکثر بایکنان مربی را قبول نداشته باشند، این تیم چجوری می توانه موفق باشه.
      بهرحال دکتر بهمنی شخصیت قابل احترامی هستند و لی بپذیریم سیستم را نباید فدای فرد نمود. همانطور که هیچ باشگاهی تیم را فدای مربی نمی کنه.
      وضعیت ما دقیقاً شبیه به یه تیم هستش که با دانشکده لار در رقابت هست لذا بایستی یک نفری مسئولیت بپذیره که بتوانه از تمام پتانسیل های موجود در سیستم استفاده بهینه بکنه.
      به نظر من استاد دکتر حسن زاده این قابلیت را دارند.

      1. کسی لایق تر و مردتر از دکتر بهمنی پیدا نمیشه و دیگه اینکه افراد … که جزء پرسنل دانشکده هستند باید هر چه زودتر بارشون بسته بشه و افراد کارآمد و لایق جاشون بگیرن چرا که کسی که توان نداشته باشه و بقول جنابعالی فوتبال بلد نباشه که تو تیم جایی نداره این افراد فوتبال بلد نیستن که بخواهند عضو تیم فوتبال بشن …
        آقای دکتر بهمنی از پرسنل کار میخواد و بعضی ها هم میخوان از زیر کار در برن …. به جهنم

      2. جنابعالی چه دانشی آموخته اید که اینگونه بی سوادانه دارید در مورد مدیری پر تلاش و با تجربه فراوان تحلیل می کنید

      1. به علت حساسیت موضوع، کامنت شما حذف شد.
        لطف کنید با زبان ملایم‌تری نظرتان را بفرستید تا در صورت امکان تایید شود.

  21. اول برین از پرسنل و دکترهای بیمارستان که سر و کارشون با دانشکده بود بپرسین که چجور شخصیتی داشت برای اونها بعد اظهار نظر کنین که خوب بود یا بد

    1. اولا این اطهارات جنابعالی کاملا کدب و دروغ محض هست و دوما اینکه از فعالیت هایی که انجام شده مشخص کننده لیاقت یا عدم لیاقت یک فرد هست نه ارتباط با چند شخص محدود و بی لیاقت و باند بازی و سوما اینکه اکثر پرسنل بیمارستان از ایشان حمایت قاطع کردن و میکنن و ….

    2. این صحبت ها کذب و دروغ محضه اولا با چند نفر محدود و (…) رابطه نداشتن یک شجاعته و دوما اینکه اتفاقا اکثر قریب به اتفاق پرسنل حامی دکتر بهمنی هستند بخاطر خدمات شجاعانه در قطع کردن رانت های بیمارستانی….

    3. شما هم یکی از همن پرسنل هستید پس لازم نیست بخاطر برخورد شجاعانه با افرادی همچون شما غرض ورزانه اظهار نظر کنید
      آنچه که عیان هست چه حاجت به بیان

  22. ما جمعی از شهروندان گراشی حامی قاطع جناب آقای دکتر بهمنی این همشهری متعصب و پر تلاشمان هستیم و این اتفاق را خیانت به شهر و بخش بهداشت می دانیم ……
    تا کی باید غریبه ها بیایند برای این شهر تصمیم بگیرند …..
    دکتر ایمانیه برای گراش چه کاری انجام داده اند …..
    ایا افرادی همچون دکتر ایمانیه دلشان به حال شهرمان سوخته یا جناب دکتر بهمنی که با تلاش شبانه روزی برای شهر تلاش می کنند….

    1. اولا باید خاطر نشان کرد دکتر ایمانیه قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس هستندو دوما تصمیم برکناری از وزارت بهداشت بوده و وزیر بهداشت دکتر بهمنی را عزل کردند. پس اینقد کورکورانه و متعصب با قضیه برخورد نکید

    2. زحمات دکتر بهمنی نادیده گرفته نمی شود ولی اگر واقع بینانه نگاه کنید خیلی از تلاش ها و زحمات دیگران از جمله معاونان دکتر بهمنی و خیرین و هیئت امنای گراش به اسم دکتر بهمنی تمام شده و والسلام
      اصلا اگر توجه کنید خیلی از اقدمات شروع کار و استارت آن به زمان شروع بکار دکتر بهمنی بر نمی گردد.

  23. ما حامی جناب دکتر بهمنی هستیم
    خودمان تیشه به ریشه خود نزنیم…
    بعضی ها از حمایت مردم سوء استفاده نکنن به ضررشون تموم میشه
    ما به مدیرانی همچون دکتر بهمنی نیاز شدید داریم
    تا کی باید از سوء مدیریت رنج ببریم در حالی که افرادی همچون دکتر بهمنی که دکترای خود را از کشور ژاپن مهد مدیریت و کار گرفته اند و تمامی تجربیات خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار همشهریان و زادگاه خود قرار داده اند

  24. وای گراش چقد کارشناس داره
    خداروشکر
    من تا حالا فک میکردم گراش فقط کدوم بانک سود بیشتر میده مهمه….
    نه الحمدلله امیدوارمون کردید…
    یا علی
    حق نگهدارتون…

  25. جناب دکتربهمنی کارهای بسیارارزنده ای برای گراش انجام داده اند،بدون شک دست هایی پشت پرده بوده که این ریس دلسوزرودرماموریت عزل کردند،مامردم حمایت قاطع خودراازاقای دکترخلیل بهمنی اعلام میداریم

  26. رضایت عمومی مردم از جناب دکتر بهمنی موجب حسادت عده ای شده که میخواهند با علم کردن نارضایتی پرسنل، عزل ایشان را موجه جلوه دهند.
    اشتباه بزرگی بود….
    دکتر بهمنی عزیز…به امید برگشتن شما

  27. ازفروردین تا حالا حقوق پزشکان متخصص ازطرف دانشکده پرداخت نشده و موجب نارضایتی این طیف را فراهم اورده بودند پول هم ظاهرا تو حساب دانشکده بوده

    1. دکتر ایمانیه برای خودش دکتره برای مردم گراش به اندازه پوست پیاز ارزش نداره چونکه کاری برای ما نکرده که ارزش داشته باشه اگه هم کاری کرده ما خبر نداریم
      نمونه ای از کاراش بگید تا ما براش ارزش قائل بشیم دوست عزیز

      1. اولا دکتر ایمانیه قایم مقام وزیر بهداشت در استان فارس هستش و ثانیا مگر ممکنه مدیری بی علت عزل بشه
        مدیریتی که ضعیف باشه و با زیرمجموعه در یک راستا نباشد محکوم به تغییر و تحول هست.

    2. شما دکتر ایمانیه رو اینقد میشناسین که میگین تهمت نزنین بهش؟؟
      دکتر بهمنی رو هم حتما خیلی میشناسین که تهمت میزنین بهش؟؟
      خدارو شکر چقد کارشناس داریم تو گراش

  28. اقای نام اور حالا ما نسبت فامیلی شما با دکتر حسن زاده رو در نظز نمی گیریم اما واقعیت هم نمیشه انکار کرد. اقای حسن زاده بیشتر می تونن توی همون دانشگاه خودشون موفق تر باشن تا اینجا و اینجوری بعد چند سال از مدیریت ایشون در دانشکده علوم پزشکی گراش خودشون به یقین می رسند که نباید می اومدن اینجا و مطمئنا هیچ کسی جز خود دکتر بهمنی نمی تواند برای این دانشکده مثمر ثمر باشد.
    حالا ببینید من کی اینها را به شما و امثال شماها گفتم.
    سوابق اجرایی و دستاوردهای دکتر بهمنی هم بر همگان روشن است اما اونکه می خواد ایشون رو برکنار کنه اینها رو چشم پوشی میکنه!

  29. به نظر میاد تمام این اظهار نظر ها احساسی هستش.
    خواهش می کنم حداقل از هیات رئیسه دانشکده دلایل را پیگیر باشید. اون ها خیلی از نزدیک شاهد شکل گیری این فرآیند بودند که نتیجه اون شده عزل دکتر بهمنی.
    آخه دکتر ایمانیه بیش از ۱۰ ساله سابقه مدیریت در سطح ریاست یک دانشگاه تیپ یک را در پرونده داره. الکی برای خودش هزینه ایجاد نمیکنه. حتماً دلایلش خیلی متقن تر از این چیزی است که ماها داریم تصور می کنیم.

  30. رییس قبلی دانشگاه که یادتون هست
    هر چند تو تخصص خودش مهارت زیادی داشت، ولی از نظر مدیریتی، خیلی ضعیف بود و کار خاصی انجام نداد

    فک کنم رییس جدید هم اینجوری باشه، آخه تجربه مدیریتی نداره(خدا کنه اینجوری نباشه)

  31. اینا که دیدگاه میدن فقط چند نفر بیشتر نیستن که با عناوین مختلف کامت میزارن، به نظرم نفس شما از جا گرم بلند میشه، به شما چه کى رو برکنار کردن کى رو گذاشتن

    1. راست میگویی ما نمیدونستم…… به نکته ظریفی اشاره کردی…. چقدر به مخت فشار آوردی که به این نتیجه رسیدی…؟؟؟ شما رو باید جزء نابغه ها بحساب آورد احسنت

    1. افرادی همچون جنابعالی باید هر چه زودتر از مجموعه کنار بروند و لازم به تذکر جنابعالی نیست
      بهتره که اول سوابق و مدارک جناب دکتر بهمنی رو (اگه سواد دارید) یکبار دیگه مرور کنید
      با تشکر

    2. آقای دکتر بهمنی ساعت ۷ صبح سر کار حاضر می شوند و افرادی در بیمارستان هستند که ساعت ۱۱ سر کار حاضر می شوند و حقوق هنگفتی هم برای خود در نظر می گیرند حالا خود قضاوت کنید کدامیک مدیرند …. برای اثبات درستی این مساءل خودتون بررسی کنید….
      بی انصافی هم حدی داره داداش
      دکتر بهمنی با تمام قدرت حمایتت می کنیم

    1. ایمانیه یا هر شخص دیگری که کاری برای گراش انجام نداده باشند برای مردم گراش هیچ ارزشی ندارند ما کسی میخواهیم که برای شهر کار کنند… همین و بس

      1. اولا باید خاطر نشان کرد دکتر ایمانیه قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس هستندو دوما تصمیم برکناری با نظر موافق وزیر بهداشت بوده. پس اینقد کورکورانه و متعصب با قضیه برخورد نکید
        شما که ادعای فرد گراشی دارید برای مدیریت بفرمایئد دکتر حسن زاده هم از خون همین مردم گراش هست و دارای علم و دانش همه جانبه در زمینه بهداشت و درمان و توان مدیریتی بالا
        دکتر حسن زاده مسئول گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستش که به جرات میتوان گفت این گروه و زیرمجموعه آن در شیراز مساوی مجموعه علوم پزشکی گراش هستش و مطمناً از پسش بر خواهد آمد

        1. انشاء ا… ولی همین حرف ها رو تو خاطر بذار تا دو سال دیگه … ما خوشحال میشیم برای شهر کاری بشه … دکتر بهمنی یکی از موفق ترین ها بوده اند و ما کاری به دکتر حسن زاده نداریم… ولی کنار گذاشتن مدیری موفق به منفعت شهر نیست عزیز …. دکتر حسن زاده رو می تونستن جای مدیرهای ناموفق و … بذارن نه جای یه فرد موفق

  32. لعنت بر افراد خیانت کار انشاء ا… بزودی دست خیانت کارهای زیرمجموعه بهداشت در گراش رو خواهد شد….
    دکتر بهمنی با تمام توان حمایتت می کنیم

    1. جناب بحث خیانت نیست بحث ناکارامدی و ضعف مدیریتی دانشکده بوده ک در خیلی از زمینه ها دانشکده گراش عقب افتاده
      نمونه بارز آن چرا دانشکده لار که همزمان با گراش مستقل شده است توانسته در بحث مجوز نیرو ۶۰ نفر نیروی پیمانی و ۷۰ نفر نیروی شرکتی مجوز بگیره و آزمون برگزار کنه ولی دانشکده گراش عقب مونده مگر نه این است ک ریاست انتخاب شده برای همینکاراااااا

      1. شما از کجا اینقد مطئن حرف میزنی
        شما یه سر به دانشکده بزن تا نیرو ها رو ببینی
        اصلا ادرس دانشکده رو بلدین یا فقط بلدین قضاوت کنین؟؟

  33. سلام
    خدمت دوستان و همشهریان عزیز عرض کنم.
    چرا دوستان و حامیان دکتر بهمنی دوست دارند کارها و خدماتی که افراد دیگر برای شهر زحمت کشیده اند را به نام دکتر بهمنی عزیز ثبت کنند؟ هر چند مطمئن هستم که خود دکتر راضی نیستند خدمات ارزنده دیگر دوستان را به نام ایشان مصادره کنند.

    ۱. بخش دیالیز که قبل از مدیریت دکتر بهمنی قرار بر راه اندازی شده بود ، با پیگیریها و تلاش دکتر سید جواد محقق و با کمک خیرین راه اندازی شد.(بروید از اقای مسعود وقار فرد بپرسید ۴۰۰ میلیون کمک ایشان به بخش دیالیز را به خاطر پیگیریهای دکتر بهمنی کمک کرده است یا دکتر محقق ؟ قطعا میشنوید دکتر محقق)

    ۲. راه اندازی درمانگاه ارد که شخص محترم و دوست داشتنی دکتر محمدی با سفر به دبی همه هزینه ها را از خودِ اردیها گرفت و درمانگاه ساخته شد.

    ۳. میتوانید از دکتر کوثری عزیز بپرسید بیشتر کارهای مستقل شدن دانشگاه توسط رییس شبکه بهداشت جناب دکتر محمدی و براد خانم ایشان(آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس) انجام دادند و پیگیریهای دکتر حسنی نماینده سابق مجلس.

    جا دارد اینجا از دکتر محمدی تشکر کنیم یکی از اشخاص غیر گراشی که بر خلاف مسئولیتی که دارندمبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای ورزشگاه محبی و مبلغ ۳۵ میلیون تومان برای تعمیر و تعویض کف پوش سالن تنیس از دولت دریافت کردند.( میتوانید از اقای فرماندار و اقای مهندس موغلی ریاست محترم هیات تنیس بپرسید. اینها را گفتم که دلسوزی دکتر محمدی و خدمت ایشان را ببینید.)

    1. دوست عزیز
      در یک مجموعه و سازمان یک مدیر داریم و تعدادی معاون و زیرمجموعه. آقایان دکتر محمدی و محقق و گلستان خیلی ببخشید، مگه معاون ایشون نبودن؟ مگه این سه نفر جزو نفرات زیردست اقای دکتر بهمنی نبودن؟ این چ طرز فکریه شما دارین آخه؟ معاون یا معاونین هر سازمان و مجموعه ای وظیفه اش پیگیری و تلاش برای پیشبرد کار آن مجموعه زیر نظر مدیر آن مجموعه است. هر تلاش و فعالیت و پیگیری ای توسط آقایان دکتر محقق گلستان و محمدی هم اگر بوده که دستشان هم درد نکند اولا وظیفه بوده ثانیا قطع یقین بدانید با نظارت و درایت و زیر نظر مستقیم و دستور شخص دکتر بهمنی بوده است. یک رییس که نمیاد خودش مستقیم دیالیز پیگیری کند یا درمانگاه و داروخانه فلان روستا تاسیس کند که ….همینطور است این هم قصور هم آقایان معاون داشته اند اینجاهم آقای دکتر چون رییس این مجموعه بودن باید پاسخگو باشند. این موضوع دو جانبه است.

  34. پشت این قضیه چیزی دیگه وکسانی دیگه که ازدانشگاه شدن دانشکده ناراحت بودن دکتربهمنی واقعا خدمت می کرد

  35. ایادرسته ریس دانشکده درجلسه رسمی قندان بطرف ریس بیمارستان پرت کند ودرحضور متخصصان به ایشان توهین کند درشان یک فردعادی نیست تاچه رسدبه ریس دانشکده

  36. انشاالله بااومدن پروفسورحسن زاده همه چیز روبراه میشه کمی صبرکنید چون ایشان هم متواضع وهم کاردان وباتقوی است

  37. اگر ایشان میماند مطمئن باشی که همه کادر درمانی از جمله استاد عبدالهی نیز میرفتند و بیمارستان متلاشی می شد پس الحمدلله که قضیه ختم بخیر شد

  38. دکتر حسن زاده استاد تمام هستن و بسیار لایق مدیریت
    این همه وقت دکتر بهمنی بود دریغ از یه استخدامی اما مثلا لار هشتاد تا نیرو استخدام کرده
    آقای دکتر حسن زاده مگه اینکه شما یه کاری بکنید و گراش رو از این همه کمبود نیرو نجات بدین

    1. لطفا کم کاری های دیگران و در واقع مجموعه بیمارستان را به آقای دکتر بهمنی وصل نکنید و اتفاقا برخورد با همین کم کاریها باعث خیانت برخی افراد نسبت به دکتر بهمنی شده این که چرا بیمارستان کمبود پرستار رو برای استخدامی اعلام نکرده یکی از بازخواست های دکتر بهمنی از مدیران بیمارستان بوده یعنی تا این حد مجموعه مدیرتی بیمارستان در خواب بودند

    2. دوست گرامی جهت اطلاع گرفتن مجوز استخدامی از وظایف معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه می باشد که اتفاقا یکی از کم کاری های آقای دکتر …. بوده که این ضرر بزرگ گراش متحمل شد و از اختلافات بین دکتر بهمنی و اون معاون (آقای دکتر ….)بوده که آقا چون کار نکرده حالا میخاد با حذف دکتر بهمنی خیانت و کم کاری خودش رو مخفی کنه و گناه را به گردن دکتر بهمنی انداختن

  39. یا عرض سلام
    چرا کامنت های من هیچ کدوم درج نشده
    مگر فضای اظهار و نظر نیست
    اگر مسئول وب سایت بی طرف هست چرا درج نشده
    گریشنا لطفا پاسخگو باشید .

  40. سلام. برای ما که کارمند مجموعه علوم پزشکی هستیم، هرکس در مجموعه حضور داشته باشه که توانا باشه جای خوشحالی داره.
    و اینکه دوستان قضاوت های عجولانه نکنند. زمان توانایی دکتر بهمنی و دکتر حسن زاده را مشخص خواهد کرد. این اظهار نظرها جو خوب و روحیه بخشی را به دنبال نخواهد داشت. امیدوارم دغدغه ها به نفع مردمی باشد که در جهت سلامتی به مجموعه علوم پزشکی نگاه می‌کنند.

  41. واقعا نیاز بود علوم پزشکی گراش یه تکون اساسی بخوره
    امید است با مدیریت علمی و کارآمد دکتر حسن زاده این عقب افتادگی دانشکده برطرف شود و از سایر دانشکده های تازه تاسیس کشور پیشه بگیره

  42. بنده به آقای دکتر حسن زاده تبریک عرض میکنم امید است که با علم و مدرک بالایی که دارند بتوانند بنحو احسن مدیریت دانشکده را انجام دهد و اگر واقعا در دانشکده و بیمارستان افرادی هستند که از رانت استفاده میکنند و یا از موقیعت مدیریتی خود سوی استفاده میکنند دست آنان را قطع کنند و چهره آنان را برای مردم گراش افشا کند . و در خصوص برکناری دکتر بهمنی تحقیق کنند که اگر واقعا توطیه ای علیه وی بوده است برای مردم اطلاع رسانی کند که فردا همین افراد برای خود ایشان شاخ و شانه نکشند

  43. خیانت و زیز آب زنی که هنر نیست اگه مردید بشینید و با کار کردن و خدمت به مردم ودی نشون بدید نه اینکه با خیانت به دغل بازی بخواهید کم کاری خود را سرپوش بگذارید

  44. با سلام
    من خودم دانشجوی علوم پزشکی گراش بودم ودر این یکسال که دکتر بهمنی رییس بودن خیلی اتفاقات ناگوار برای دانشجوها بخاطر حضور ایشون افتاد.ایشون بخاطر گراش پرستی و پرستش مردم وپرسنل گراشی خودشون همه حق و ناحق های اونا رو نسبت به حقایق مطلق دانشجوهای غیربومی ترجیح دادن و حق رو زیر پا گذاشتن بشدت به همه ظلم کردن در عوض به پرسنل گراشی…
    خدا جای حق نشسته من بهشون یبار گفتم که پای اینکارتو میخوری که انقد داری ظلم میکنی.حب چشمهاشو کور کرده بود…ولی بازم میگم خدا به فریادش برسه من میدیدم که اکثر دانشجوها از دست کارهاش به ستوه اومده بودن و میگفتن خدا از خودش وخانوادش در بیاره…

  45. بنظرم اشتباه بود که این دانشکده مستقل شد.باید از شیراز برای پیشرفت خودش ودانشجوهاش استفاده میکرد نه با دشمنی وکینه ولجبازی خودشو از شیراز جدا کنه که شیرازم بگه هربلایی سرت بیاد بمن ربطی نداره
    خب وقتی گراش قراره دانشجویی تربیت کنه که با جون آدم ها سروکار داره وقتی امکانات نداره واسه آموزش شامل استاد مربی کارشناس بیمارهای متنوع پرسنل کارآزموده و…
    داره با جون آدما بازی میکنه واین حق الناس هست
    نباید از قدرت آموزشی شیراز چشم پوشی میکرد

  46. اقای دانشجوی دانشکده که نظر دادین نباید دانشگاه مستقل میشد شما به چه حقی این حرف را میزنین. خیلی هم خوبه دانشگاه مستقل شده و به کوری چشم حسودان با درایت دکتر حسن زاده این دانشگاه به پویایی خواهد رسید و شما هم از آب گل آلود ماهی نگیرید

نظرات غیر فعال

134 نظر
scroll to top