بستن

تکمیل تغییرات در دانشکده گراش: دکتر عبداللهی قائم مقام، دکتر بهمنی در مرکز تحقیقات

گریشنا: با انتصاب دکتر احمد عبداللهی در سمت قائم مقام و دکتر میرزا خلیل بهمنی در سمت رییس مرکز تحقیقات، تغییرات مدیریتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش نهایی شد.

۱۱ شهریورماه با حکم دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر جعفر حسن‌زاده به عنوان رییس دانشکده گراش معرفی شد. (خبر در گریشنا) اما این انتصاب بدون حاشیه نبود. دکتر میرزا خلیل بهمنی که برای حضور در همایش روسای دانشکده‌های علوم پزشکی به تهران سفر کرده بود نارضایتی خود را به گوش وزیر بهداشت رساند. در گراش نیز این مساله با واکنش‌های گوناگونی روبه‌رو شد. (خبر در گریشنا)

Abdollahi Hasanzadeh (2)

دکتر عبداللهی به دانشکده آمد

دکتر احمد عبداللهی پزشک فوق تخصص جراحی‌های سرطان از سوی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی به سمت نایب رییس دانشکده منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش ۱۸ شهریور در جلسه ای که با حضور سرپرست، معاونین و کارکنان دانشکده علوم پزشکی در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد، دکتر حسن زاده ضمن تقدیر از تلاش های دکتر بهمنی سرپرست سابق دانشکده، دکتر احمد عبدالهی را بعنوان قائم مقام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش معرفی کرد.

دکتر حسن زاده با تاکید بر نظم و تقوای الهی در کارها اظهار داشت: استقلال دانشکده علوم پزشکی امتیاز ویژه ای است که می‌تواند جایگاه ممتاز گراش را در امور درمانی تقویت کند و همه ما متعهد به استفاده حداکثری از این فرصت هستیم.

در  ادامه این جلسه دکتر احمد عبدالهی نیز بر اهتمام در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی، ارتقا جایگاه بیمارستان و سطح آموزشی دانشکده تاکید کرد.

در بخشی از حکم صادره از سوی سرپرست دانشکده خطاب به دکتر عبدالهی آمده است:

انتظار دارم، با استعانت از خداوند متعال، رعایت جهات شرعی و قانونی، تلاش مداوم و استفاده از توانمندی های علمی و اجرایی معاونین محترم و همفکری با اعضای محترم هیات علمی و کارکنان شریف  و مشارکت دانشجویان در ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده کوشش و تلاش وافر مبذول نمایید. برای آن برادر ارجمند از خداوند بزرگ توفیقات روز افزون آرزومندم.

دکتر عبداللهی پیش از این به مدت یک سال در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ ریاست دانشکده پیراپزشکی گراش را بر عهده داشت. او سپس برای ادامه تحصیل به شیراز رفت و فعالیت‌های خود را در این سال‌ها برای تاسیس مرکز پیشگیری از سرطان متمرکز کرده است. این مرکز اردیبهشت‌ماه امسال در سفر وزیر بهداشت به گراش افتتاح شد. (خبر در سایت وزارتخانه)

Bahmani

دکتر بهمنی به مرکز تحقیقات رفت

دکتر بهمنی بعد از ۱۸ ماه ریاست در دانشکده علوم پزشکی برای ادامه کار خود در گراش به مرکز تحقیقات این دانشکده رفت. دکتر بهمنی در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۲ از سوی وزیر بهداشت به سمت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب شد. (دکتر بهمنی در گریشنا) و ۱۱ شهریور ۹۴ با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی فارس برکنار شد. ۱۸ شهریور دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در حکمی دکتر میرزا خلیل بهمنی را به عنوان رییس مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی گراش منصوب کرد.

دکتر بهمنی در گفتگو غیر رسمی با گریشنا گفت: من عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) در تهران بودم اما در سال گذشته خودم را به گراش منتقل کردم و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده گراش هستم. به همین خاطر در هر بخشی که نیاز باشد به خدمت مشغول می‌شوم و در گراش به فعالیت علمی و آموزشی خود ادامه می‌دهم.

به گزارش سایت دانشکده علوم پزشکی گراش، مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشکده از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد که هم اکنون وزارت بهداشت مجوز قطعی آن را صادر کرده است. این مرکز تحقیقات علاوه بر پذیرش دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای گذراندن پایان نامه، در زمینه انواع بیماری‌های ژنتیکی (ناشنوایی، تالاسمی و…)، سلول های بنیادی نیز فعالیت های تحقیقاتی انجام می‌دهد.

این پایان تغییرات است؟

اختلاف بین دکتر بهمنی و معاونین دانشکده به ویژه معاونت‌های پشتیبانی و بهداشتی مهمترین دلیل برکناری دکتر بهمنی بود. به نظر می‌رسد که با انتصاب‌های انجام شده تغییرات در دانشکده در این مرحله به پایان رسیده است.

بر اساس ساختار فعلی بهداشت و درمان، بیمارستان، مراکز بهداشت و مراکز آموزشی درمانی در واقع معاونت‌های دانشکده علوم پزشکی هستند، به جز مسائل و درگیری‌ها شخصی بخشی از چالش‌های موجود نیز ساختار بوده است.

از سوی دیگر در حالی که حکم دکتر بهمنی از سوی وزیر بهداشت صادر شده بود بر اساس بخش‌نامه‌ای جدید که دانشکده‌های شهرستان‌ها مجددا زیر نظر دانشکده مرکز استان قرار گرفتند حکم دکتر حسن‌زاده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی فارس صادر شد. باید دید که یکی از بزرگترین نهادهای دولتی گراش با این تغییرات به چه سمتی خواهد رفت؟

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

13 نظر

    1. جناب آقای دکتر احمد عبدالهی
      قائم مقام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
      انتصاب حضرتعالی بعنوان سمت والا و ارزنده ‌ی قائم مقامی که واقعاً درخور شأن و منزلت شخص بزرگواری همچون شماست مایه افتخار و امید به آینده ماست.
      سایه تان مستدام. ایام به کام، موفق و پیروز باشید.

      1. جناب آقای دکتر جعفر حسن‌زاده
        سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش
        انتصاب جنابعالی بعنوان سرپرست دانشکده به شما تبریک عرض نموده و امیدواریم خداوند منان با حمایت و پشتکار و تلاشهای بی وقفه شما، در جهت پیشبرد اهداف عالی، زیربنایی و راهبردی شهرستان سوق دهد.
        همچنین بتوانید از سرمایه گذاری کلان خیرین بزرگوار گراشی در حوزه بهداشت و درمان به نحو احسن استفاده و صیانت کنید.

  1. درتصویرکه به نظ رمیرسه دکترعبداللهی رییس دانشکده علوم پزشکی است ودکترحسن زاده با اون چهره معصومش خودش راکنارکشیده البته امیدواریم جناب دکترحسن زاده درمدیریت دانشکده توانایی اداره این مجموعه بزرگ راداشته باشند وبتوانندهمکارانشان رامدیریت کنند انشاالله

  2. ان شاء الله موفق باشن و با آوردن رشته های تحصیلی جدید به گراش شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این مجموعه آموزشی بزرگ باشیم.

  3. اینطور که از عکسها پیداست معلومه که آقایانی که دنبال عزل دکتر بهمنی بوده اند به اهداف خود رسیده اند چرا که از ابتدا معلومه که (…)

    1. دوست عزیز چه اشکلی داره به خاطر اهداف خوبی که باعث پیشرفت وترقی شهرستان در سطح دانشکده علوم پزشکی تغییرات انجام نشه به هر حال برای هر حرکت وپیشرفتی باید تغییر انجام بشه مقاومت در مقابل تغییر باعث پسرفت ونابودی میشه وبا افکار واهداف نو پیشرفت حاصل میشه..
      بازهم تبریک میگم به این اساتید وخوشحالی وخرسندی خودم رو از این تغییرات اعلام می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top