بستن

خیز نوجوانان به سوی صدر جدول/آغاز جوانان و بزرگسالان هلال‌احمر با تساوی

گریشنا: در آغاز مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، تیم فوتبال هلال‌احمر گراش در شیراز در مقابل تیم آلپ‌گستر سون به تساوی یک بر یک رسید. جوانان در گراش برابر ستاره جنوب کوار دو بر دو مساوی کردند و در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس، تیم فوتبال هلال‌احمر گراش با نتیجه‌ی یک بر صفر سرخ پوشان فیروز آباد را شکست داد.

اولین امتیاز بزرگسالان در شیراز

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر؛ علی یحیایی، مصطفی رادمرد، سید قاسم استخر، حمید رضا بلوری، سعید بلاغی، محمد‌رضا روزبه، ابوالفضل مبارکی، احمد رضا یوسفی( محمد علی بیداد )، مرتضی دانیالی ،سعید چترآبگون (احمد رضا یوسفی ۷۵) و حمید رحیمی، به مربی‌گری صادق خلیل‌آزاد و جواد آذربادگان و سید جواد موسوی به میدان رفتند.

هلال احمر در وزشگاه شهید دستغیب شیراز گل اول را توسط حمید رحیمی در دقیقه بیست‌وهفت به ثمر رساند و در دقیقه ۹۲ آلپ گستر سون گل مساوی را زد تا میزبان بازنده این بازی نشود. در شش بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال استان فارس این نتایج به دست آمد:

شهرداری نورآباد ۰-۱ آرمان صدرا شیراز

لیدوما نورآباد ۰-۱ عقاب شیراز

پادنا میمند ۰-۲ امیرکبیرنورآباد

مقاومت بسیج پاسارگاد ۱-۱ شهید باقری گویم

استقلال لطیفی لارستان ۳-۱ گلستان فاروق

آلپ گستر سون ۱-۱ هلال احمر گراش

در لیگ برتر فوتبال فارس تیم هلال‌احمر در هفته دوم روز جمعه ۲۷ شهریور میزبان تیم استقلال لطیفی خواهد بود.

helal ahmar1
رضایت جوانان به مساوی در خانه

در هفته اول مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس، تیم جوانان هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدای این شهرستان مقابل تیم فوتبال ستاره جنوب کوار به نتیجه‌ی مساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

احمد رضا محمودی(کاپیتان)، مرتضی غیرتمند، امیر حسن جهانبانی(محمد حاجی نژاد۷۰ )، فرزاد آذری، سعید مهرآور، رضا سوزنده، امیرحسین حسن‌نژاد، مهدی بخشی (مرتضی فانی ۵۵)، مجید غلامی‌زاده، محمدعلی غلامی، محمد آتشی برای هلال احمر بازی کردند.

محمد آتشی و مجید غلامی‌زاده گل‌های هلال احمر را به ثمر رساندند.

جوانان هلال‌احمر در هفته دوم چهارشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۶ میزبان تیم اوز هستند.

helal ahmar2

نوجوانان هلال احمر، فیروز‌آباد را در خانه زمین‌گیر کرد

نوجوانان هلال احمر در هفته سوم میزبان تیم نوجوانان توکلی داراب بود که با نتیجه ۳ بر ۱ تیم داراب را در مجموعه ورزشی شهدای گراش بدرقه کرد و در این هفته مهمان سرخ‌پوشان فیروزآباد بود که در این دیدار نفس‌گیر تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش توانست در ورزشگاه فیروزآباد در دقیقه ۹۲ از روی اشتباه بازیکنان حریف و موقیعت‌سازی ابراهیم کامیاب به گل برسد و بر میزبان خود با نتیجه یک بر صفر غلبه کرد.

هر دو تیم در این دیدار یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند، برتری خط دفاع تیم هلال احمر و تلاش دروازبان نگذاشت نتیجه به نفع تیم میزبان رقم بخورد.
هلال احمر در دقیقه ۳۸ صاحب پنالتی شد اما دروازبان تیم سرخ‌پوشان فیروز‌آباد از باز شدن دروازه‌اش جلوگیری کرد. در نیمه اول این دیدار هلال احمر صاحب چند موقیعت شد و در نیمه دوم تیم فیروز آباد با آرایش هجومی وارد زمین شد هر چند فیروز‌آبادی‌ها به دنبال موقیعت بودند اما تلاش آنها بی‌نتیجه ماند.

هلال احمر در نیمه دوم در دقیقه ۷۵ با خطایی که روی مهدی محمدی، هافبک هلال احمر صورت گرفت می‌توانست صاحب پنالتی و بازیکن حریف اخراج شود اما داور این دیدار از این صحنه گذشت.

محمد جواد غفاری(دروازبان)، عباس اسماعیلی، امیر حسین فتحی، محمد علی کرباسی، ابراهیم کامیاب، محمد حسین کشاورز، منصور سروش( سید یحیی مجلسی ۷۵)، مهدی محمدی، فرزاد پورشمسی، مهدی مهیایی (علیرضا زارعی ۸۳) به کاپیتانی محسن محمدی و مربی‌گری ابوالحسن غلامی و کمک مربی علی‌رضا شادی با سرپرستی حجت عابدی در این بازی به میدان رفتند.

امیر اکبری، حمید‌رضا پاک سرشت، مهدی اکبری، محمد‌امین هنر و آرمین جمالی، نیمکت ذخیره تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر در بازی با سرخ پوشان فیروز آباد را تشکیل دادند.

تیم نوجوانان هلال احمر با هفت امتیاز توانسته است خود را به بالای جدول لیگ برتر نوجوانان برساند. این تیم هفته پنجم روز پنجشنبه ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی شهدا گراش میزبان تیم ستاره جنوب کوار خواهد بود.

ابوالحسن غلامی مربی تیم نوجوانان هلال‌احمر خاطر نشان ساخت؛ بازیکنانم در بازی با سرخ‌پوشان فیروز‌آبادتلاش مضاعف خود را به کار گرفتندو سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند و در ادامه هفته پنجم با کوار ایمدواریم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا با روحیه خوبی هفته ششم را مقابل پیروانی در شیراز بازی کنیم.

helal ahmar14

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top