بستن

برترین‌های ده سال فیلم‌ کوتاه فارس روی پرده‌ی سینمای گراش

گریشنا: مراسم روز سینما با چند روز تاخیر در سینمای گراش برگزار می‌شود. نمایش فیلم‌های برتر جشنواره کل و برگزاری کارگاه فیلم‌سازی، دو برنامه‌ی سینماگران گراش در روز سینماست.

انجمن فیلم و عکس گراش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز سینما، آثار برتر جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش را در سالن سینما به نمایش می‌گذارد. بیش از دوازده سال پیش، اولین دوره جشنواره فیلم کوتاه کل در این محل کلید خورد. به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در برنامه مرور آثار برتر بیش از ۱۵ فیلم‌ کوتاه از دوره‌های گوناگون جشنواره کل نمایش داده خواهد. برنامه نمایش فیلم از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه ۲۵ شهریور در سینما آغاز می‌شود. (خبرهای جشنواره کل در گریشنا) حضور علاقه‌مندان سینما در این برنامه رایگان است.

کیوان محسنی، مدیر خانه فرهنگ گراش، در مورد برگزاری با تاخیر مراسم روز سینما گفت: «روز شنبه ۲۱ شهریور، در روز سینما، برنامه‌هایی در مرکز استان اجرا می‌شد و برای جلوگیری از تداخل، مجبور بودیم که برنامه را به تاریخ دیگری منتقل کنیم‌. سالن سینما نیز چندین سال متروکه شده بود و آماده کردن آن وقت‌گیر بود. هر چند سالن سینما تا کیفیت مطلوب فاصله زیادی دارد، اما اصرار داشتیم که برنامه روز سینما در سالن سینما برگزار شود تا مردم با این سالن آشتی کنند.»

سال گذشته سالن سینمای گراش با همکاری خیرین از طریق شورای اسلامی شهر گراش خریداری و در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش قرار گرفت. (خبر در گریشنا)

بر اساس اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،دیگر برنامه روز سینما برگزاری کارگاه فیلم‌سازی «تولید فیلم کوتاه با بودجه‌ی کم» است. این کارگاه فیلم‌سازی را کیوان محسنی در روز پنجشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه برگزار می‌کند.

Kal Poster

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top