بستن

«آقای ایزدی» رییس اتحادیه لوازم‌التحریر ماند

گریشنا: پانزده نفر برای انتخابات اتحادیه‌ی لوازم‌التحریر، عکاسی، رایانه و مشاورین املاک کاندیدا شدند و بعد از رای‌گیری، پنج عضو اصلی این اتحادیه انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت؛ این انتخابات در تاریخ بیست‌ و چهارم شهریورماه برگزار شد. از ۱۳۸ عضو اتحادیه، ۴۹ نفر در این انتخابات شرکت کردند. صد و سی‌ و هشت نفر اعضای زیرمجموعه‌ی این اتحادیه هستند.

محمدرضا ایزدی، رییس دوره پیش اتحادیه، با سی‌ و سه رای به عنوان رئیس، و علی ساکنی و حسن جاوید با بیست‌ و هفت رای، محمد اکبری با بیست‌ و شش رای، محمد اسماعیل‌ اسماعیل‌نژاد با نوزده رای اعضای اصلی اتحادیه‌ی لوازم‌التحریر و مشاورین املاک شدند؛ و محمد پاکروان و عبدالرضا هرمزی با شانزده رای به عنوان عضو علی‌البدل با این اتحادیه همراه خواهند شد.

عبدالرسول افشار با بیست‌ و چهار رای سمت بازرسی را برعهده گرفت و حمزه فروزش با هفده رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

ethadeyh3

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. ینی همه این اتحادیه یه رئیس دارن ؟الان اینا چه ربطی بهم دارن ؟ایا اقای رئیس یه مسئله ساده در مورد همه این اتحادیه ها میدونه ؟یا فقط در مورد یکیش .

  2. سلام به ریاستتان تبریک، اما مثل روسای شورا نشید ، آخه خودتون بزارید جای راننده ،آخه. نرخ کرایه آژانس تاکسی باعقلتون جور در اومد کردینش۲۱۰۰تومن به ای میگن مسخره بازی، همون دو تومن اولی که معقولتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top