بستن

کنسرت گروه «آسوریک» در شب‌های پاییزی گراش

گریشنا: از نخستین شب پاییز به مدت پنج شب گروه موسیقی پاپ «آسوریک» به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گروه تازه‌تاسیس آسوریک به مدت ۵ شب در سالن سراجی برنامه اجرا می‌کند. کنسرت موسیقی پاپ آسوریک اول تا پنجم مهرماه ۱۳۹۴ از ساعت ۲۰ و سی دقیقه آغاز خواهد شد.

در این کنسرت ۱۲ قطعه در سبک‌های مختلف پاپ، راک، فولکلور با اشعاری از شاعران گراشی همانند علی‌اکبر شامحمدی و یعقوب فیروزی و دیگر ترانه‌سرایان کشوری همانند ابراهیم منصفی و یغما گلرویی اجرا می‌شود. عباس امانی خواننده و نوازنده گیتار، ابراهیم تمیز گیتار، رضا کشوری نوازنده درامز، محمود علیپور نوازنده پرکاشن، مجتبی حسینی نوازنده ویولن، مهدی واحدی نوازنده کیبورد، به همراه وحید اسفندی نوازده گیتار بیس از لار و امین پیشه‌ور نوازنده سازهای الکترونیک از شیراز به سرپرستی ابوالحسن حسینی نوازنده کیبورد و خواننده، اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند. بدنه اصلی این گروه پیش از این با نام پارسینا در گراش شناخته می‌شدند.

آسوریک با مدیریت جواد رادمرد و سرپرستی ابوالحسن حسینی تمرینات خود را از سه ماه پیش آغاز کرده است. ابوالحسن حسینی در مورد جهت‌گیری کارهای گروه می‌گوید: «به دلیل استقبال طیف وسیع مخاطبان با سلایق متفاوت، تلاش کرده‌ایم در زمینه‌های مختلف و با ریتم‌های متنوع بیشتر سلیقه‌ها را پوشش دهیم و خواسته‌های مخاطبان خود را برآورده سازیم.»

حسینی در مورد کیفیت کار گروه می‌گوید: «در حال حاضر گروه از آمادگی خیلی خوبی برخوردار است. تمرینات فشرده خود را بلافاصله بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز کردیم و با حمایت ویژه اصغر کشوری که تمام این مدت حامی ما بوده و سالن تمرین در اختیار گروه قرار داده‌ است، تمرینات خوب و در شرایط عالی انجام شد. از طرف رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، آقای آیینه افروز، نیز حمایت ویژه‌ای از گروه انجام شده است.»

آسوریک نام کتاب شعری به زبان فارسی میانه در دوره اشکانی است که داستان گفتگوی یک درخت و یک بز را روایت می‌کند.

تکمیل خبر: به دلیل فاجعه منا و اعلام روز عزای عمومی کنسرت بعد از دو شب اجرا به تعویق افتاد. (خبر در گریشنا)

Asoric

8 نظر

  1. به لطف بعضی از اعزا وجهه ی مذهبی بودن گراش آرام آرام به فراموشی سپرده می شود
    ای آقایانی که به هر بهانه ای کنسرت راه می اندازید فردای قیامت در برابر این مردم مسئول خواهید بود . . .

    1. شما که میدانید وجهه مذهبی گراش چگونه ارتقا پیدا میکند ، بجز راه حل های موجودی که در گراش است همچون طرح های تکمیلی ، مراسم های دعا خوانی ، حلقه های صالحین ، مسابقات قرآنی ، حوزه های علمیه ، مدارس قرآنی ، دانشگاه قرآنی ، نمارهای جمعه و … راه دیگری پیشنهاد دارید ؟
      وجه مذهبی گراش حفظ خواهد شد، هر سالی برگزار کردن یک کنسرت با هزاران مشکل وجه مذهبی گراش را از بین نخواهد برد.

  2. حالا چ اسم تالار پوشاک رو گذاشتن پلاسکو؟!این همه خودشونو کشتن واسه اسم تالارشون،احتمالا جنس لباساشون پلاستیکیه،…….

  3. از این که برای لحظاتی مردم رو شاد میکنند ازشون ممنونم.شما هم تا قیامت منتظر بمون ببینم کی مسووله اونجا آقای یک من.

  4. در جواب دیدگاه آقا یا خانم ( من )
    در کل کشور ایران کنسرت برگذار میشه و هر مراسمی در جایگاه خودش ارزش داره . عزاداری در جای خود و جشن عید و میلاد در جای خود. چقدر میخواهید اشک مردم رو در بیارید . کمی به فکر شاد کردن دل مردم هم باشید .

  5. آقا /خانم من:
    هر کی رو توی قبر خودش می خوابونن
    شما به پل صراط خودت باش
    اینقدر که شما و امثال شما باید پاسخگو باشن ما هم هستیم.
    ////// کنسرت آسوریک بعد از ایام عزای عمومی
    اونایی که می خوان ارزش بدن به هنر و فرهنگ گراش یا علی

نظرات غیر فعال

8 نظر
scroll to top