بستن

«کلنگ و روبان» و «چالش پزشکان» در افسانه ۳۹

گریشنا: شماره شهریورماه نشریه افسانه گراش در آخرین روز تابستان منتشر شد.

شماره ۳۹ افسانه گراش با تیتر «هفته روبان و کلنگ» منتشر شد. خبر اول افسانه مروری است بر مهمترین برنامه‌های هفته دولت. در هفته دولت امسال افتتاح ۳۱ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۳ طرح انجام شد. گازرسانی به ارد و بخش‌هایی از گراش همچنین کلنگ پروژه مسکن ولی‌عصر(عج) از مهمترین این طرح‌ها بود.

همایش «هشتمین آفتاب» نیز دیگر خبر اصلی این شماره نشریه است. گزارشی از عملکرد کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب در شماره آینده منتشر می‌شود.

ابوالحسن محمودی در گزارشی به عنوان «شش سوال بی‌پاسخ در هزارتوی مالیات» سوال‌های مردم از اداره امور مالیاتی را مطرح کرده است سوال‌هایی که با وجود پیگیری فراوان بی‌پاسخ ماند.

با چند خبر از جابجایی در فرماندهی انتظامی شهرستان، تغییرات در دانشکده علوم پزشکی گراش، برگزاری روز سینما و قهرمانی جوشن لیگ فوتبال گراش این شماره تکمیل شده است.

افسانه گراش را می‌توانید از مطبوعاتیها و سوپرمارکت‌های معتبر تهیه کنید و یا از گریشنا دانلود کنید.(+) همچنین امکان خرید افسانه از سایت جار نیز وجود دارد. (آرشیو افسانه در جار)  آرشیو افسانه گراش در سایت گریشنا در دسترس شماست. (+)

Afsaneh39

1 نظر

  1. انشالا سال بعد بجای کلنگ و روبان جدید فرمانداری پیگیر همان کلنگ و روبان سال قبل باشه تا ببینیم چنتا از کلنگها و روبانها به بهره برداری رسیده و چنتا به حال خود رها شدند و چنتا ففط وام و زمینش برداشتند و چنتا کارگر به کار مشغول هستند .پس تا سال بعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top